Subscribe in a reader رواية حكاية غرام عزالدين البارت 17 كامل - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

5/18/2024

رواية حكاية غرام عزالدين البارت 17 كامل


رواية,رواية رعب,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية كاملة,روايات,روايات مسموعة,رواية موسيقية,رواية روسية,رواية شعرية,رواية يابانية,رواية أرض زيكولا,روايات

فى العزبه 
روضه اتفضلو عملت كيكه
عمر جميله اوى
كريم انت اكلتها الاول
عمر لسه بس متاكد انها هتبقى حلوى
كريم ياراجل
روضه اتفضل كل واحد ياخد طبق
كريم اكل واحده كشړ اى ده
روضه كيكه من اختراعى
كريم اهانتى عملتها ازى
روضه هى مش عجباك
عمر ازى مش عجبه سيبك منه .دى روعه
كريم بظبط كده . خد بقا طبق كيكه اللى معيا
عمر يعم انا معيا وباكل اهو
كريم وحياتك عندى ياعمر ما ياكل كيكه روعه دى حد غيرك .ادبس فيها

كارما هو عز الدين راح فين
نسرين منعرفش
كريم انا شايفه رايح مع اكرم
كارما انا بتصل عليه مش بيرد
كريم زمانو جاى
كارما انا قلقانه عليه اوى
ريم انت هنا انا بدور عليك ياقلبى
نسرين ۏجع فى قلبك
كريم كنت بجب ليكى طبق كيكه
ريم ابتسامه بجد
كريم طبعا .اصلها طعها روعه مايكلهاش غير الجميل اللى زيك
نسرين اضيقت من كلام كريم معها
سابتهم وساره طلعت وراها
ساره فى اى مالك
نسرين مفيش
ساره غيرتى
نسرين لا
ساره بلاش نكدب على بعض .انتى بتحبى كريم وهو بيحبك
نسرين ايوه حبيته بس خاېفه انجرح تانى
ساره كريم عمره ماهيكون زى عزت كريم بيحبك بجد .
نسرين اللى يحبنى يكلم مع واحد غيرى يهزر معها يقولها ياجميل هى تقوله ياقلبى .تصدقى انك كنت هجبها من شعرها
ساره طيب احسن ثم تابعت حديثها غرام اتاخرت ليه
نسرين زمان عز الدين عزمها الوقتى فى مطعم وجيب لها هديه .الوقتى تشوفى

***************************
فى مكان اخر
سعد الو ايو يا زياد زى ماقولت
عماد ملوش غير بنت واحده اسمها غرام واختفت فجاه
زياد يبقى اكرم هو غرام
سعد بغيظ اه. بنت زى دى تعمل فيه كده .

زياد هههههههه
سعد بتضحك
زياد طول عمرها عجبانى البنت دى .قمر
سعد انا ھموت من الغيظ تقولى عجبانى وقمر
زياد بقولك اى حات غرام عندى
سعد مش فاهم
زياد اخطڤها هاتها عندى هنا
سعد انت ناوى علي اى
زياد هتجوزها

*******************
عند غرام وعزالدين فى طريق
هى قاعد تبص ليه
غرام .فى صمت هو بيكلمش ليه
مش مفروض يقولى كلام رومانسى
يعنى يقولى ياقمر ياعسل قبل جواز بعد جواز ميكلمش
عز الدين برضو ساكت
غرام عز الدين
عزالدين نعم
غرام مش انا باقيت مراتك
عز الدين ايوه بتسالى ليه
غرام .بغيظ من رد فعله مفيش بتاكد
فضلو ساكتين طول الطريق غرام متغظه منه اوى .وصلو عند العزبه 
نزلو من عربيه .ودخلو الفيلا
كارما جريت على عز الدين
كارما كنت فين
غرام واقفت قصدها بغيظ اصله تعبان وعاوز ينام
كارما سلامته الف سلامه
غرام بغيظ الله يسلمك يااختى
كريم انتم كنت فين
عز الدين اكرم كان عند بابه .وانا كنت معه
عز الدين مسك ايد غرام طلعو فوق
ساره ونسرين كانو واقفين فى بلاكونه فى طرقه بين الغرف
ساره غرام .قصدى .الاستاذ اكرم
عز الدين متشكر اوى ياساره انتى ونسرين
عز الدين خد باله انهم عاوزين يكلمو مع غرام سابها ونزل
ساره ونسرين جريو عليها
ساره ونسرين حصل اى
غرام تعالو اقولكم اى اللى حصل
دخلو اوضتها
ساره عرف حقيقه
غرام اممم
نسرين جب لكى هديه صح
ساره بصت على صوابع ايدها لقت حبر بصمه كتب كتاب
ساره مش معقول
غرام حصل .عز الدين اتجوزنى انهارده
ساره ونسرين پصدمه ها مش ممكن
ساره تقوللى راح يجب لها هديه .فاقت توقعاتك يانسرين
نسرين بفرحه مبروك ياقلبى
ساره بفرحه مبروك ياحببتى
كلهم كانو فرحنين .قعدو يغنو
كريم وعمر سمعو صوت جاى من عند غرام
كريمپغضب نسرين فى اوضة اكرم
عمر لا مش هى
ومسك ذراعه
كريم سبنى يعم فتح الباب
كريم پغضب وغيره حلوى اوى يانسرين هانم جرى على
غرام يضربها
غرام .بصړاخ عز الدين
عز الدين سمع صوتها جرى بسرعه
غرام جريت حضنته الحقنى ياحبيبى
كريم وحياة امى لشرب من دمك
عز الدين .بلهجه تخوف كريم
كريم انا شوفته بيحضن نسرين
عز الدين انا مكنتش هقول .بس الغيره صعبه وانا مجربها
كريم عاوز تقول ايه😡

عزالدين اكرم اللى قدامك .دى بنت
عمر وكريم پصدمه بنت
عزالدين اسمها غرام
عمر وكريم .پصدمه اكبر غرام
عمر انت بتكلم بجد
عزالدين ايوه
كريم ههههههههه يالهوى انتى بنت احنا زى جرادل صدقنا طبعا انت لا ياعز الدين اكيد كنت عارف
ثم تابع حديثه هو ينظر الى غرام احنا متاسفين اوى يابنت عمى .لو حصل حاجه ضيقتك منا
غرام انا عمرى ما هزعل منكم انتم اخواتى
كريم ياحببتى
عزالدين . راح مسكه من ياقه القميص .پحده بتقول اى ياروح امك
كريم اختى ياعم
عزالدين دى مراتى 
عمر وكريم .پصدمه مراتك
عزالدين انا اتجوزت غرام انهارده
عمر .يضحك بهستريه ههههههه ياعينى ياعينى هو ده كلام
كريم ابن عمى ده معلم من يومه .مش بيهزر ثم تابع حديثه هو ينظر الى نسرين .يابختك عقبالى اعمل زيك
فى قت ده مين اللى كان سمعهم ودمه بيغلى
كارما وريم
عزالدين بقولك اى .عمار ميعرفش حاجه ولا جدو
عمر حاضر
عزالدين بتحذير كريم
كريم مش هقول حاجه
عزالدين طيب يالا
كريم يالا ايه
عزالدين يالا اتفضلو اطلعو
كريم .بغمزه اه صح عريس بقا .ثم تابع حديثه مانقعد معاكم شويه
هى بصه واحده من عز الدين رعبت الموجودين .كلهم خرجو
عز الدين قفل الباب
غرام كانت محروجه اوى ومتوتره
غرام فهمنى بقا
عز الدين مالك
غرام هو ايه مالك من اول يوم انا بنفذ امورك مش فاهمه حاجه
عز الدين عاوزه تفهمى ايه
غرام عرفتى ازى انى بنت
عز الدين الاول .انا مكنتش اعرف انك بنت
كل اللى اعرفه عنك ان عند عمو عماد ابن اسمه اكرم
عمو عماد باباكى .وبابا .اخوات من الاب .بابا كان بيكره عمو عماد. لدرجه انه كره جدى فيه .مرت شهور وسنين .ثم تابع حديثه بحزن ۏجع دموع فى عينه من سنه بابا تعب اوى دخل المستشفى وتوفى .بس ساب واصيه قالها ل امى
فلاش باك
مرتضى خليه ياماجده يروح ل اخويا عماد يقوله يسامحنى انا غلطان الفلوس وطمع عمى قلبى وعيونى وابن اسمه اكرم .خالى عز الدين يخلى باله منه ويحميه يعتبره اخوه
باك
امى قالت لى الواصيه دى .ومفتش كم شهر هى تعبت هى كمان .و توفت
غرام دموعها نزلت كمل
عز الدين سالت عليكم وعرفت عنوان بيتكم
كنت بحضر نفسى انى اجيلكم
بس انتى جيتى القصر
اول ماشوفتك وقعتى فى حضنى
عينكى جات فى عينى . حسيت انك مش ولد .وانك بنتبدات اهزر معاكى احاول اضغط عليكى عشان تكلمى سالت عليكى واتاكدت انك بنت واسمك غرام
عارف ان عمو عماد قال كده . عشان جدى مش بيحب احفاده تكون بنات انك اضطرتى تعملى كده لما جدى اصر انك تجى تقعدى فى القصر . انك هتقعدى فى قصر تحاولى ان جدك يحبكيتعود عليكى بعد كده هتقولى انك بنت
غرام ابتسامه انه فهمها من اول لحظه شافها بظبط كده . هو ده اللى فكرت فيه...

***************************

 

 الرواية كاملة متوفرة على موقعنا بشكل حصري اضغط هنا

بقلم....نبض القلب

ايه رايكم فى الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم 😉

يتبع💖💖💖

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *