Subscribe in a reader رواية مليكة و الشيطان البارت 49 كامل - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/24/2024

رواية مليكة و الشيطان البارت 49 كامل


رواية,رواية رعب,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية كاملة,روايات,روايات مسموعة,رواية موسيقية,رواية روسية,رواية شعرية,رواية يابانية,رواية أرض زيكولا,روايات

 

ريان / الوو ماريا انا فى الطريق مليكه عملة اية

مليكه / هو فين

ريان / مليكه

مليكه / هو فين يا ريان

جان / مليكه اهدى انا جاى دقايق واكون عندك

مليكه بصرخة / هو فيييييين

ريان / نازل فى الفندق عندى

مليكه بترمى الموبيل من اديها وبتوقف تاكسى و ماريا لسة هتروح وره ومبتلحقهاش و ريان بيلف بالعربية بسرعة وبيروح فى اتجاة الفندق

**********************************

مليكه فى العربية وبتعيط و بتفتكر لحظة خطف ياسمين من حضنهاا وصرخة ياسمين وعياطها و بعد دقايق بتوصل الفندق والامن بيفتحلها الباب وبتدخل بسرعة

وفى اتنين من حرس فهد بيكونو عند البوبات وبيعرفو مليكه وبيتفزعو لما بيشفوهاا وبيبغلو كنان بسرعة بوجود مليكه فى الفندق

مليكه اول ما بتوصل الفندق بتحس بضربات قلبها بتدق بسرعة جدا وبتدخل الفندق والكل بيبص لمليكه باستغراب من حالتهاا وهدومها والعلامة الزرقة الى تحت عيونها

مليكه بتمشى كانها فى عالم تانى بمعنى اصح هى عرفة انها ريحة للموت برجليها وبتدخل الاسنسير ومبتسالش اى حد على مكان الجناح بتاعو قلبها هو الى بيحركهاا والاسنسير بيتفتح وبتشوف كنان قدمها

كنان / انتى مجنونة بتعملى اية هناا

مليكه بتعيط / بنتى

كنان / انا هدور عليها وهرجعهالك مليكه فهد لو شافك هيقتلك

مليكه بتبعدو عنهاا وبتروح على الجناح بتاع فهد وبتبلع ريقها و كنان واقف ورها

كنان / بلاش يا مليكه

مليكه بتبعد ايد كنان عن الباب وبتفتح الباب وبتتفاجا بفهد واقف قدمها وحاطط ايدو على قلبو ومليكه بترفع عيونها فى عيونو و فهد عيونو كلهاا ظلام و مليكه بتحس برعشة قوية فى جسمهاا

فهد / مليكه

مليكه / اا انا جتلك برجلى

فهد بيطلع سلاحو وبيحطو على دمغها و مليكه بتغمض عيونها و كنان بيحط ايدو على سلاحو وفى استعداد

مليكه / انا عرفة انك لو شفتنى هتقتلنى وانا مش خايفة

فهد بيبصلها اوى وضربات قلبو فى صراع و مليكه بتنهار قدمه وبتقع على ركبهاا

مليكه / بنتى اخدو بنتى

وفجاة بيظهر ريان وره كنان وفى ايدو السلاح وبيبص

لفهد و فهد بيبص لريان بغضب وبيرفع سلاحو فى وش ريان

كنان / فهد لاا

فهد بيتصدم لما مليكه بتمسك رجلو وبتصرخ

فهد / اخدو بنتى منى اخدو بنتى

فهد بينزل بعيونو على مليكه

مليكه / ارجووك رجعلى بنتى انا عوزة بنتى

ريان / عصابة الذئاب خطفو بنتك

فهد / بنتى

مليكه منهارة من العياط وبتحاول تقف و ريان بيساعدها بسرعة و مليكه بتمسك فى هدوم فهد بقوة

مليكه / اخدو بنتى رجع بنتك ياسمين

فهد بيبصلها بصدمة

مليكه بعياط / انتقم منى اعمل فيا الى انت عوزو بس الله يخليك رجعلى بنتى ااانا اعوزة بنتى الله يخليك رجعلى بنتى

فهد بيلف دراعو حولين مليكه بيضمها اوى و مليكه منهارة من العياط

فهد / فين كريم

مليكه عيونها فى عيونو

فهد / فين كريم مليكه لازم يكون فى امان

مليكه / هو هو مع نسمة فى البيت اا

فهد بيبص لكنان

فهد / كنان خد الحيوان دة وهات نسمة وكريم هناا امان ليهم

مليكه / وبنتى

فهد / هترجع وبعدها هنتحاسب

مليكه بتبصلو بخوف

مليكه / لازم تتنازل عن الصفقة وهما هيرجعولى بنتى

فهد / حتى لو اتنازلت هيرجعوها متقطعة

مليكه بتعيط اوى بخوف و فهد بيرفع عيون مليكه فى عيونو وبيشوف اثار لما المجرم ضربها

فهد / هم الى عملو كدة

مليكه بتعيط

فهد / انا همحيهم من على الارض

مليكه / لاا هيقتلو بنتى لا ارجوك

فهد / هترجع

مليكه /فهد ارجوك ياسمين تعبانة مش هتتحمل هى هى ياسمين عندها القلب فى ادوية لازم تاخدهاا الشنطة فى شنطة على ضهرها فيها الادوية بتعتها بنتى هتموت

مليكه منهارة من العياط و فهد مصدوم من الى بيسمعو

مليكه / ياسمين من يوم ما اتوالدت وقلبها ضعيف ومش هتتحمل ارجووك انا عوزة بنتى

فهد بيبعد شعرو عن جبينو وبيحاول يفكر ويهدى و مليكه بتشوف السلاح بتاع فهد على التربيظة قدمها وبتروح تاخد السلاح و فهد بيمسك اديها

مليكه / خلينى اناا اروح ارجع بنتى

فهد / بتقصدى بنتناا

مليكه بتبصلو اوى و فهد بياخد السلاح من اديها وبيحطو

حولين خصرو و مليكه منهارة من العياط

**********************************

بعد دقايق بيوصل ريان و كنان ومعاهم نسمة و فريد وسيف وبيدخل ريان ومعاة كريم

كريم / ماااما

فهد بيلف وبيبص على كريم وهو بيجرى وبيروح على مليكه وبيحضنها اوى و مليكه بتضم كريم لحضنها وبتحضنها

كريم / ماما انا هروح ادور على ياسمين اختى انا هرجعهاا ومتخفيش

وكريم بيمسح دموع مليكه و فهد بيبصلو اوى و كريم بيبص لفهد اوى

مليكه / ماما مين دة

فهد بيبان علية علامات الغضب لما بيعرف ان مليكه كانت مخبية عن كريم انو ابوة

مليكه / اا ااكريم هو ااا

كريم / انا عارف انو بابا انا شفت الصورة الى فى الشنطة بتعتك بس انا بكرهو علشان خلاكى تعيطي

فهد بيقرب من مليكه

فهد / حتى كنتى مخبية عنهم الى عملتية

فهد بيمسك مليكه من درعهاا بقوة وبغضب وفجاة كريم بيهجم على فهد بالضرب بقوة

كريم / ابعد عن امى يا فار البلاعات

فهد بيبص لكريم برفع حاجب و فهد بيسيب مليكه و مليكه بترجع خطوتين بخوف وكريم بيقف قدم فهد

كريم / لو قربت من امى انا هقتلك انت فاهم

فهد بيبتسم اوى و كنان بيقرب على ريان

كنان / امال لو مكنش متربى بعيد عنو كان الوالد طلع اية

ريان / الجينات الشيطانية دى مبتتغيرش

فهد بيقرب من كريم و مليكه بتخاف على كريم وبتسحبو بسرعة و فهد بيرفع عيونو لمليكه وبيشوف نظرة الخوف فى عيونها

فهد / كنان فين فرانكو

كنان / بلغتو وهو فى الطريق قدمع خمس دقايق ويكون هناا

وبيسمعو صوت طيارة هلكوبتر بتنزل فوق الفندق

كنان / اا احم فرانكو وصل

مليكه وقفة بتبصلهم بزهول ان فهد بنفسو هو الى بيسال على فرانكو

مليكه / ياسمين

فهد / هرجع بنتى وبطرقتى

مليكه / اا بس

فهد بيبعد عنها ومبيدهاش اهمية

كريم / ماما متخفيش انا هرجع ياسمين تانى وهضرب كلهم

فهد بيسمع كريم وبيبصلو اوى

فهد / مدام انت قوى كدة لية مقدرتش تحافظ عليهاا

وكريم بيبص لفهد بغضب

كريم / زى ما انت كمان مقدرتش تحافظ علينا احنا وامى

فهد بيبصلو بابتساامة وبيغمزلو وكريم بيضغط على سنانو بغضب قدم فهد و مليكه بتبعد كريم عن فهد بسرعة

وبيدخل فرانكو من الباب وعيونو بتلف فى الاوضة وبيشوف مليكه

فرانكو / جوهرتي

مليكه بتبص لفرانكو

فهد / فرانكووو

فرانكو بيبتسم لمليكه اوى وبيروح يقاعد على اقرب كرسى

فرانكو / كنان بلغنى انك محتجنى فى امر مهم

فهد / هتوصلنى لعصابة الذئاب

فرانكو / الذئاب وانا هوصلهم ازاى انت عارف ان ملهمش مكان معين

فهد / فرانكو انا عارف ان ليك علاقة معاهم متفتكرش انى

سيبك كدة خلاص انا بعرف بكل خطواتك

فرانكو بيحط رجل على رجل

فرانكو / واية الى انا هستفادو من دة

مليكه بعياط / بنتى اخدو بنتى منى

وفرانكو بيتنفض وبيروح على مليكه

فرانكو / اية بنتك

مليكه بعياط / ياسمين بنتى خطفوهاا منى

وفرانكو بيلمس خد مليكه علشان يمسحلها دموعهاا ولسة فهد هيتحرك وبيتفاجا بكريم بيمسك ايد فرانكو وبيعض ايدو بقوة وفرانكو بيصرخ ولسة هيقرب من كريم فهد بيضربو بالبكس

فهد / لو فكرت مجرد تفكير انك ترفع ايدك تانى هقطعهالك

وكريم بيبتسم لفرانكو اوى وفرانكو بيبصلو بغضب

فرانكو / اخدوهاا امتى

مليكه / من من ساعتين بالظبط

وفرانكو بيعمل مكالمة تلفون وبيعرف مكان ياسمين

فرانكو / لازم نتحرك دلوقتى لانهم عرفو ان البضاعة بتعتك اتشحنت على افغانستان يعنى خطف البنت جة متاخر وبكدة هيتخلصو منها لان ملهاش لازمة معاهم

مليكه / يعنى اية اا بنتى هتروح منى

فهد / ممكن تسكتى وتهدى شوية خلينى افكر

مليكه منهارة من العياط و نسمة بتروح على مليكه وبتحضنها اوى

مليكه / ياسمين مريضة مش هتتحمل الضغط دة كلو عليهاا ارجووكو اعملو حااجة

فرانكو / مفيش غير حل واحد

فهد وفرانكو فى نفس الوقت بيطلعو السلاح بتعهم

فهد / كنان جهز كل حاجة هنتحرك حالاا

كريم / وانا كمان هاجى معاكو

فرانكو / اية معاك مسدس مياة هترش المجرمين بية

كريم / اخرص انت يا صاحب العيون البشعة انا هنقذ اختى

من المجرميين

فهد / انت هتفضل هناا جمب والدتك وهتحميهاا لحد ما ارجع

كريم / عاوز سلاح

مليكه بصرخة / كريييم.

فهد / انا واثق فيك انك هتحميها من غير سلاح

كريم بيبص لفهد و فهد بيبتسم اوى لكريم وبيتحركو و مليكه بتتفاجا بكريم اول مرة بيقتنع بحاجة بسرعة و فهد بيتحرك

مليكه / فهد

فهد بيقف على الباب وبيبصلهاا

مليكه / هترجعلى بنتى

فهد / و وقتهاا هنتحاسب يا مليكه

فهد بيخرج من الاوضة وكريم بيروح على شباك الاوضة

وبيبص على كمية العربيات الى وقفة وبيشوف فهد ومعاة فرانكو و كنان و ريان بيتحركو على العربيات وبيخرجو من الفندق

**********************************

بعد نص ساعة بيحصل هجوم على حى شعبى وبيحصل ضرب النار من الاتجاهين

فهد / المهم البنت وبس اول ما تكون معانا الكل ينسحب

كنان / دول بيطلعو منين

فرانكو / الذئاب زى النمل خلونا نخلص المهمة دى باسرع ما يمكن

والكل بيتحرك بسرعة وكل واحد بيروح فى اتجاة و فهد بيدخل مكان ضخم ومعاة مجموعة من الحراس وره بيحمو ضهرو و فهد بينطلق بسرعة وبيقتل اى حد بيقف فى طريقو بكل بساطة واحترافية وسرعة كمان

وبيشوف مجموعة من الاوض وبيدخل اول اوضة بعد ما بيفتح القفل بتعهاا وبيكون فيهاا ناس محبوسين وبيخرج وبيسبهم وبيفتح غيرهاا وبيكون فيها بنات وبيفتح غيرها وبتكون فيها مجموعة اطفال و فهد بيبص عليهم وحدة وحدة ومش قادر يحدد مين فيهم

فهد / ياسمين فين

ياسمين / ياسمين مش هناا

فهد بيبص وره وبيتفاجا ببنت صغيرة وقفة وحطة اديها الاتنين على عيونهاا وبتفكرها الطفولى ان هى كدة مستخبية ومفيش حد شيفها و فهد بيبتسم وبيقرب منها وبيبعد اديها عن عيونها

فهد / انتى ياسمين

ياسمين بتحط صبعهاا على خدها وبتفكر و فهد بيبتسم اوى

الحرس / سيدى لازم نتحرك من هناا

وفجاة الحرس الى بيكلم فهد بيضرب رصاصة وبيقع و فهد بيمسك ياسمين اوى وبيخبيها وره ضهرو و ياسمين بتصرخ من الخوف وبيضرب بالرصاص على المجرمين وفجاة بيظهر ريان وبيقتل المجرمين الى كانو بيهجمو على فهد

ريان / انت كويس

فهد بيلف وبيشوف ياسمين وقعة على الارض وره

فهد بفزع / ياسمين

ريان / الشنطة فيين

ريان بيلمح الشنطة بتاعت ياسمين فى اخر َالاوضة وبيفتحها وبيطلع منها قرص صغير وبيحطو لياسمين تحت لسنهاا بسرعة

فهد لاول مرة بيختبر احساس الخوف من النوع دة و ياسمين وحدة وحدة بتبدا تفتح عنيها

ياسمين / ماامى

فهد بيشلها فى حضنو بسرعة وبيخرج هو و ريان

ريان / روح انت انا لازم اخرج الاولاد دى كمان

فهد بيحمى ياسمين بجسمو من اى رصاصة غادرة وبيخدها وبيخرج من المكان وبيبعتلهم اشارة انهم ينسحبو و ريان بيهرب مجموعة الاطفال الى كانو فى الاوض كمان وبيخدهم فى عربية وبيروح بيهم قدم قسم شرطة وبيسبهم

**********************************

فى الفندق

فهد بيدخل وفى حضنو ياسمين و مليكه بتصرخ وبتجرى عليهاا وبتحضنهاا اوى و ياسمين باين عليهاا التعب و مليكه بتحطها على الكنبة بسرعة وبتشوف النبض بتعهاا وبتتفزع لما بتشوف بقعة دم على هدوم ياسمين و مليكه بتدور فى جسمها بسرعة عن الجرح ومش موجود و ياسمين بتفتح عيونها بتعب

ياسمين ببكاء / ماامى

مليكه بتخدها فى حضنها / قلب امك انتى حببتى انا هنا جمبك ياروحى

مليكه بيلفت نظرها فهد ان القميص بتاعو علية بقعة دم كبيرة و مليكه بتدى ياسمين لنسمة وبتقرب من فهد و فهد بيبص لعيونها اوى بحزن

مليكه / اا انت مجروح

فهد / جرح قديم اوى

مليكه بعياط / فهد اانا

فهد / انتى اية انتى كداابة خدعتينى خلفتى العهد وعدتينى انك مش هتسبينى هتفضلى جمبى

مليكه / بعد كل دة وانا المذنبة

فهد / لا مش انتى دة هو الى مذنب

فهد بيشاور على قلبو و مليكه بتمسح دموعهاا

مليكه / انت مجروح خلينى اشوف الجرح

مليكه بترفع التيشيرت وبتشهق لما بتشوف فى رصاصة فى بطن فهد و فهد بيفقد توزنو وبينزل على ركبو قدمها و مليكه بتصرخ من الخوف

و فهد بيبعدها عنو بقوة و مليكه بترجع خطوتين وبيحاول يقف على رجلو ومش قادر هو نزف كتير

مليكه / فهد لازم نروح المستشفى حالا

فهد / بلاش تمثيل انك خايفة علياا

مليكه بعياط / فهد انت بتنزف

فهد بيبتسم /انا من ٦ سنين وانا بنزف وانتى مش حاسة

مليكه بتعيط اوى وبتصرخ على الحرس وبتفتح بابا الاوضة

مليكه / اسعاف اسعاااف بسرعة

ريان بيجرى على مليكه بسرعة

ريانفهد / مليكه دى ادوية ياسمين كلهاا

مليكه / ريان فهد متصاب برصاصة اطلب اسعاف بسرعة

مليكه بتدخل لفهد وبتتفاحا بياسمين قريبة من فهد وبتخاف اوى و فهد بيرفع عيونو ياسمين وبيتامل فى ملامحهاا

ياسمين / عمو انت تعبان

فهد بيرفع ايدو وبيلمس خدها بحنية

ياسمين /مامى عمو تعبان

مليكه بتكتم شهقتها

ياسمين / عمو متخفش مامى دكتورة وهتكون بخير

ياسمين بتقرب من فهد وبتبوسو من خدو وبيدخل ريان

و كنان الاوضة ومعاهم اتنين من المسعفين من المستشفى

و فهد بيرفض انو ينام على السرير النقال وبيسعدو كنان و ريان وبيخدوة على المستشفى و مليكه معاهم

**********************************

في المستشفي

وبينقلو على العمليات فورا و مليكه هى الى بتعمل العملية

بعد اكتر من ٦ ساعات فهد بيفتح عيونو وبيشوف مليكه قاعدة جمبو و فهد بيقاعد

مليكه / اا فهد لا متتحركش فهد استنى انت رايح فين

فهد بيتجاهل كلمها وبيتحرك وبينزل من السرير

مليكه / فهد انت جرحك جديد كدة ممكن

فهد / جرحى جديد انا جركى من ٦ سنين

مليكه / فهد انت تعبان لازم ترتاح يا فهد

فهد بيتجاهلهاا وبيخرج من الاوضة و مليكه بتعيط اوى

مليكه / انا مش ندمانة على الى عملتو

فهد بيقف وبيبصلها

مليكه / انت عملت كل حاجة توجعنى كنت عوزنى استنى اكتر من كدة اية تانى انت دبحتنى بدل المرة الف

فهد / وانا مش هحسبك على الى عملتية انتى اتخلينى عنى وانا هتخلا عندك كمان انا بقالى ٦ سنين بدور عليكى علشان اعقبك على الى عملتية فياا لكن انا مش هعقبك يا مليكه انا كمان هتخلا عنك

مليكه منهارة من العياط قدمه و فهد بيتحرك وبيبص لكنان و ريان

ريان / اا فهد

فهد بيتجاهل ريان وبيبص لكنان

فهد / كنان جهز العربية خلينا نروح

ولسة فهد هيتحرك مع كنان وبيتفاجا بياسمين وكريم

و ياسمين بتجرى علية وبتحضن رجلو اوى

ياسمين / باابى انت باابى

فهد بيبص لياسمين بحزن و كريم بيروح على ياسمين وبيبعدها عن فهد بغضب

كريم / قولتلك متقربيش منو

ياسمين بتعيط / بس انا عوزة بابى

كريم / لا دة مش ابوكى

فهد واقف قدمهم بيبصلهم اوى

ياسمين بعياط / فريد قالى انو بابى هو انقذنى من الاشرار

كريم لسة هيصرخ على ياسمين

مليكه / كريييم

كريم بيبص لامه بحزن وبيرجع يبص لفهد اوى بكره و فهد بيتحرك وبيمشى و وره بيتحرك كنان والحراسة وبيتفاجاة بياسمين بتصرخ وبتعيط

ياسمين / باابى باابى

وبيقف وبيبص وره وبيشوف مليكه وقفة فى حضنها ياسمين ياسمين بتصرخ

ياسمين / باابى

مليكه بتبص لفهد اوى وكريم بيقرب من مليكه وبيحضنها اوى و فهد بيكمل طريقه وبيمشى مع كنان..

******************************

بقلم…وردة

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم 😉

يتبع💖💖 

لقراءة البارت 50 كامل من رواية مليكة و الشيطان كاملة

اضغط هنا

 الرواية كاملة متوفرة على موقعنا بشكل حصري اضغط هنا

G
M
T
Y

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *