Subscribe in a reader رواية مليكة و الشيطان اليارت 50 كامل - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/24/2024

رواية مليكة و الشيطان اليارت 50 كامل

Translator

رواية,رواية رعب,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية كاملة,روايات,روايات مسموعة,رواية موسيقية,رواية روسية,رواية شعرية,رواية يابانية,رواية أرض زيكولا,روايات

 

كريم بيبص لامه بحزن وبيرجع يبص لفهد اوى بكره و فهد بيتحرك وبيمشى و وره بيتحرك كنان والحراسة وبيتفاجاة بياسمين بتصرخ وبتعيط

ياسمين / باابى باابى

وبيقف وبيبص وره وبيشوف مليكه وقفة فى حضنها ياسمين ياسمين بتصرخ

ياسمين / باابى

مليكه بتبص لفهد اوى وكريم بيقرب من مليكه وبيحضن خصرها اوى فهد بيكمل طريقو وبيمشى مع كنان

**********************************

بعد ٢٤ ساعة فى نيويورك

داخل قصر الفهد

لارا /حصل اية تانى

كنان بصرخة / هو انا بحكيلك قصة قبل النوم

لارا / اوف اووف يعنى مينفعش تكون هادى ابدا

كنان بياخد الجاكيد بتاعو وبيخرج من الاوضة وبيتفاجا بانين قدمه

انين / انا كمان عوزة اشوف عروستى

كنان / انين روحى على اوضتك

يلاا

انين / انت ظالم علشان انت شفت عروستى واتكلمت معاهاا كمان وانا لاا

انين بتروح على اوضتها ومتعصبة اوى

كنان / اية بيت المجنين الى انا فية دة

كنان بينزل بيشوف فهد خارج من اوضة المكتب وبيروح على العربية بتعتو و كنان بيبصلو اوى وهو ماشى

**********************************

بعد اسبوع

فى بيت مليكه

نسمة بتروح على مليكه وهى وقفة قدم البحر

نسمة / مليكه انتى هتفضلى بالحالة دى لحد امتى

مليكه / حالة اية يا نسمة

نسمة / المفروح انك تكونى مبسوطة ومرتاحة بم ان كل حاجة كنا خايفين منها انتهت

مليكه / اة فعلا

نسمة / انتى لسة بتحبية

مليكه / نسمة ارجووكى سبينى لوحدى شوية

**********************************

نسمة مديقة اوى وبتدخل على البيت وبتشوف ياسمين قاعدة على الكرسى لوحدها و فريد قاعد قدمها بيحاول يلاعبها ويخليها تضحك و نسمة بتروح على ياسمين

نسمة / حبيبت خالتو لية مش بتلعبى مع فريد

ياسمين بتهز اكتفها بلاا

نسمة / اية رايك اعملك المهلبية الى انتى بتحبيها

ياسمين بتهز رسها بلا وكريم بيروح على ياسمين ومعاة مياة والادوية بتعتها

كريم / خدى الدواء

ياسمين بانفعال / لاااا

مليكه وقفة بتبص عليهم

كريم / يعنى انتى عوزانى ازعل منك

ياسمين بترفع عيونها لكريم بحزن وبتنزل عيونها للارض تانى

مليكه / ياسمين اسمى كلام كريم يلاا خدى الادوية بتعتك

ياسمين بتاخد الادوية من كريم و مليكه بتطلع على اوضتها

وكريم بيروح وره مليكه و فريد بيقرب من ياسمين وبيقاعد جمبها و سيف بيقرب من ياسمين و فريد

سيف / انا عندى فكرة تخلى بابا ياسمين يجى هنا تانى

ياسمين بتبتسم اوى بفرحة

فريد / فكرة اية

سيف / هشش تعالو معاياا علشان مفيش حد يسمعناا

فريد وسيف بيخدو ياسمين على اوضة بعيد

سيف / هنخلى ياسمين تتخطف

ياسمين بتشهق بخوف

فريد / انت مجنون

سيف / هنضحك عليهم علشان يجى هو علشان ينقذها تانى

لينا / وبابا هيجى علشان ينفذنى وهشوفو وابوسو كتير

فريد / لا انتى مش هتبوسى حد غيرى مفهو

ياسمين بتهز رسها بنعم

سيف / انتى لازم تستخبى فى مكان مفيش حد يعرف يوصلو

ياسمين / اوكى

فريد وسيف بيفكرو

سيف / عرفت فين تعالو معايا

وسيف بيخدهم على اوضة المخزن في البيت وبيخبو ياسمين فيها وسيف و فريد بيروحو على البيت وبيصرخو

سيف / ماااما باباااا باباااا خالتو

والكل بيتفزع وبيجرو عليهم فريد بيرتبك اوى من فزعهم كلهم

سيف / ياسمين اتخطفت المجرمين خطفوهاا

مليكه / بنتى

ريان بصرخة / يعنى اية طفلة صغيرة تخفى وانتو يا بهايم بتعملو اييية

الحرس / ياباشا مخرجتش من هنااا

ريان / يعنى البنت راحت فين

مليكه بتخرج من البيت منهارة من العياط

مليكه / نسمة ابعدى عنى

نسمة / مليكه فهمينى بس هتروحى فين الله يخليكى اهدى شوية

ريان / مليكه الحرس بيدور عليها فى كل حتى وبعت ناس استفسرت عند عصابة الذئاب ومش هم الى عملو كدة وانا اتاكد بنفسى

مليكه / انا ميهمنيش الى انت بتقولو انا الى يهمنى بنتى وبس بنتى بقلها اربع ساعات مختفية

وبتشوف فهد بينزل من العربية قدم البيت و مليكه و بتجرى علية

مليكه / بنتى فيين اتكلم

فهد بيبعد اديهاا عنو

فهد / انا الى اسالك السؤال دة مدام مش قادرة تحفظى على الاولاد يبقي تتخلى عنهم

مليكه بفزع / اتخلا عنهم

فهد / اية حاجة مش غريبة يعنى

مليكه / انت السبب كنا عايشين فى سعادة من اليوم الى ظهرت انت تانى فى حياتناا كل حاجة ضاعت مننا بنتى هتضيع منى بسببك انت بسببك انت اااانت

نسمة بتروح عليهاا

نسمة / مليكه تعالى اهدى شوية

ريان بيقرب من فهد

ريان / الحرس بياكدو انها مخرجتش من البيت ودورنا فى كل مكان مش موجودة كان الارض اتشقت وبلعتهاا

فهد / الظاهر انك مبقتش تعرف تعمل حاجة صح

فهد بيشاورو للحراس بتوعو

فهد / خلال دقايق تكون البنت قدمي

والحرس بيتحرك بسرعة وفى مجموعة من الحرس بتدخل البيت و فهد بيبص لريان

فهد / انت عارف انا مخلصتش عليك لية لحد دلوقتى

ريان بيبصلو اوى

فهد / علشان مبقتش تهمنى يا صحبى

فهد بيعد عن ريان وبيدخل البيت وبيشوف مليكه قاعدة

على الكنبة ومنهارة من العياط و نسمة وكريم جمبهاا

كريم / انت تانى اية الى جابك هناا

وفجاة كلهم بيتفجاة بواحد من الحرس شايل ياسمين على دراعو

ياسمين بتصرخ /لا نزلنى ابعد عنى بابى هو الى هينقذنى ابعد عنى

مليكه بصرخة / ياسمين

ياسمين بتجرى على مليكه وبتترمى فى حضنها وبتعيط

الحارس/ كانت مستخبية فى صندوق جوة اوضة المخزن ورفضة انها تخرج

مليكه / ياسمين لية عملتى كدة

ياسمين بعياط / سيف و فريد قالولى علشان بابا يجى وينقذنى تانى

ريان بيبص لسيف و فريد بغضب

سيف / رحنا فى البطيخ يا معلم

مليكه بتحضن ياسمين اوى وبتبوس فيهاا وبتعيط و ياسمين بتلمح فهد واقف بعيد

ياسمين / باابى

ياسمين بتجرى على فهد بسرعة وبتحضن رجلو بقوة

و فهد بينزل لمستوهاا

فهد / لية تعملى كدة

ياسمين / كنت عوزة اشوفك تانى وكريم

ياسمين بتبص لكريم بحزن

فهد / وقت ما هتحتجينى هكون عندك اخر مرة تعملى كدة

مفهوم

ياسمين بتهز رسها بنعم وبتمسح دموعهاا بضهر اديهاا و فهد بيفتكر ان مليكه بتمسح دموعها بنفس الطريقة وبيرفع عيونو لمليكه وبيشفها بتمسح دموعها بنفس الطريقة و فهد بيبتسم اوى

كريم بيروح على ياسمين وبيسحبها من قدم فهد وبيخبيها وره و مليكه لسة هتقرب من كريم فهد بيشاورلها انها تقف مكنها

كريم / ابعد عننا احنا مش محتاجين لحد

فهد بيقرب من كريم وكريم بيبلع ريقو بخوف لكن بيبان علية القوة

فهد / انت عارف انك بتشبهنى اوى

كريم بصرخة / لاا انا مش شبهك ولا عمرى هكون زيك ابدا

انت وجعت امى وانا عمرى ما هعمل كدة انت خليت امى تعيط وانا عمرى ما هعمل كدة

نسمة بتروح على كريم بسرعة بعد ما بتشوف حالة الصدمة الى مليكه و فهد والكل فيهاا

نسمة / كريم حبيبى اية الى انت بتقولو دة

كريم / خالتو انا سمعت كل حاجة سمعت امى وهى بتعيط وبتقولك انهاا موجوعة منو انهاا مكسورة وبتحاول طول السنين دى تداوى الكسر دة ومش قدرة وانا الى يقرب من امى اقتلو

مليكه بتحط اديها على شفايفها بصدمة من كلام كريم

و ياسمين بتعيط وبتجرى على فهد وبتقف قدم فهد

ياسمين / لاا متزعلش بابا

كريم بيمسك ياسمين وبيبعدها عن فهد وبيدفعها بقوة

و ياسمين بتقع على الارض والكل بيجرى عليها بسرعة

والكل بيتفاجا بفهد بيصرخ باسم مليكه و نسمة بتبص وره وبتشوف مليكه وقعة على الارض و فهد وكريم بيروحو على مليكه

فهد / مليكه مليكه

كريم / ابعد ايدك عنهاا

كريم بيمسح على خد مليكه

كريم / ماما حببتى انا هنا جمبك فتحى عيونك وشفينى انا كريم

ياسمين بتروح على مليكه

ياسمين / مامى

كريم بصرخة /ابعدى عن امى متقربيش منهاا انتى السبب

ياسمين بتتخض وبتجرى بعيد وبتقف وره الكرسى و نسمة بتجيب مياة لمليكه بسرعة و فهد بياخد المياة من نسمة ولسة هيقرب منها

كريم / ابعد عن امى متقربش منهاا

نسمة / كريم كفاية ياحبيبى خلينا نتطمن على ماما

فهد بيشيل مليكه و نسمة بتشاورلو على اوضة مليكه و فهد بيطالعها على الاوضة بسرعة و مليكه بتبدا تفتح عيونهاا وبتشوف فهد قدمها وكريم بيقف قدم فهد وبيضم مليكه اوى

كريم/ امى حببتى انتى كويسة

مليكه بتمسك دمغها بتعب وبتحاول تقاعد

نسمة / مليكه انتى بخير

مليكه بتهز رسها بنعم

فهد / من الاحسن نروح المستشفى شكلك تعبانة

مليكه / لو سمحتو سبونا لوحدناا شوية

كريم / ماماا

مليكه / كريم اسمع الكلام وبعد كدة فى كلام بينى انا وانت بعدين

كريم بينزل عيونو للارض بحزن وبيلف وبيبص لفهد الى واقف وره

كريم / ماما انا واقف قدم الباب لو زعلك نادى علياا

فهد بيبصلو برفع حاجب وكريم بيخرج من الاوضة و مليكه بتحاول تقاعد

فهد / خليكى مرتاحة

مليكه / السنين دى كلها مقدرتش ارتاح ابدا

فهد / كنتى عرفة كل حاجة عنى وانتى قبلتى بدة

مليكه بانفعال / اة قبلت بكدة قبلت انى احب واحد من اكبر رجال المافيا قبلت بدة بس كنت على امل انك تتغير انك تتخلا عن كل حاجة علشانى لكن للاسف

فهد / للاسف

مليكه بترفع عيونها فى عيونو

مليكه / بس مش ندمانة عن انى حبيتك لو كنت فى دنيا غير الدنيا وحياة غير الحياة كنت هحبك برضو كنت هختار حبك لانو اجمل حاجة حصلتلى بس الى مفهمتوش ان الحب مش كل حاجة يا فهد قولت وفيها اية مدام بحبو اجرب انى اغيرو وبسبب الحب دة ممكن يتخلا عن كل حاجة علشانى

فهد / تجربى انا مش للتجربة يا مليكه

مليكه بعياط / انا لسة بحبك زى الاول واكتر كمان حتى بعد

الى عملتو فيا وخيانتك قدم عيونى لسة بحبك ومستنيك

انا واولادى

فهد / اة اولادك والد بيتمنى موتى والتانية اضعف من القشة

مليكه / هنستقوا بيك وانت كمان هتستقوى بينا

فهد / الى يخرج من الدايرة دى لية الموت

مليكه / حاول علشانى علشنهم علشانك حاول ارجوك ياسمين وكريم محتجين اب محتجين سند ليهم

مليكه بتبص فى عيونه .ودموعها نزلين على خدها بغزارة

مليكه / انا محتجالك

فهد بيقرب منها وبيمسحلها دموعهاا و مليكه بتمسك ايدو الى على خدها

فهد / وانا بحبك

مليكه بتبتسم اوى و فهد بيلتهم شفايفهاا باشتياق سنين وبيبعد عنهاا بعد ما بيحس باحتيجهاا للهواء وبيتامل ملامحهاا

فهد / لكن انتى الى اخترتى

مليكه بتختفى من عيونها الابتسامة لما بتشوف الظلام فى عيون فهد

مليكه / يعنى اية

فهد / الشيطان يا مليكه انا الشيطان الى لا يمكن يتهزم ابدا

حتى لو كنتى انتى السبب

فهد بيخرج من الاوضة و مليكه وقفة بتبص علية وهو خارج

وحاسة ان روحهاا بتتسحب منهاا وبتقف فى مكنها مش بتقدر تتحرك وفجاة بتسمع صوت صرخة نسمة وبتجرى

على تحت بسرعة

وبتشوف ريان واقع على الارض وبينزف و نسمة بتصرخ

مليكه / ريان

مليكه بتحاول توقف النزيف بسرعة

ريان/ مليكه انا كويس الحقى الاولاد

مليكه / ولادى

مليكه بتجرى على برة البيت بسرعة وبتشوف فهد فى العربية ومعاة كريم و ياسمين

مليكه / لاااا فهد لااااااااا

مليكه بتجرى وره العربية بسرعة وبتصرخ وهى بتجرى بتقع على الارض بقوة وبترفع عيونها على العربية وهى بتبعد اكتر

وفجاة العربية بتقف و مليكه بتبتسم وبتحاول تقف على رجليهاا وبتعرج برجليها وبتحاول تجرى بسرعة على العربية

وبتشوف كريم بينزل من العربية

مليكه / كرييييم

كريم / مامااا

وكريم بيجرى على مليكه و مليكه بتحضنو اوى و بتتفاجا بالعربية بتتحرك

مليكه / ياسمين

و بتصرخ وبتجرى وري العربية و العربية بتبعد اكتر لحد ما بتختفى من قدم عيونها و مليكه بتنهار على الارض

مليكه / لاااا ياسمين لاااااا

وكريم بيجرى على مليكه وبيحضنها اوى..

*********************************** 

بقلم…وردة

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم 😉

يتبع💖💖

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *