Subscribe in a reader رواية مليكة و الشيطان البارت 42 كامل - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/24/2024

رواية مليكة و الشيطان البارت 42 كامل

Translator
Translator

رواية,رواية رعب,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية كاملة,روايات,روايات مسموعة,رواية موسيقية,رواية روسية,رواية شعرية,رواية يابانية,رواية أرض زيكولا,روايات

 

مليكه بتحاول تبعد على قد ما تقدر عن أسيل لانها بتخاف من نظرتها اوى و بتنزلة المطبخ وبتشوف أسيل خرجة من المكتب و بتخرج على الجنينة بسرعة وبتخبط فى مراد

و بتمسك بطنهاا

مليكه / اااة مش تشوف قدمك

مراد بيضغط على سنانو بغضب وبيقرب من مليكه

اسيل / مراد

مراد بيبص لاسيل بسرعة

اسيل / تعالة معايا

مراد بيبعد عن مليكه وبيروح وره اسيل

مليكه / اية العيلة المرعبة دى اوووف اوووف

و لسة هتتحرك تانى وبتخبط فى فهد

مليكه / ااة مش تشوف قدمك

فهد بيبصلها برفع حاجب

فهد/ ريحة فين

مليكه / هتمشى فى الجنينة عندك مانع

فهد / اة ممنوع تخرجى الجنينة كمان يلاا اطلعى على اوضتك

مليكه / لا مش هطلع انا زهقت من الاوضة محبوسة فيهاا انا وابنك الله يخليك خلينى اتمشى فى الجنينة شوية

مليكه بتقرب من فهد بدلع وبتضم شفيفها بحزن و فهد بيلف دراعو حولين خصرهاا وبيقربها منو

مليكه/ ممكن جوزي حبيبى يخرجنى الجنينة نتمشى انا وهو لوحدنا

فهد بيبتسم اوى وبيبعد خصلات شعرها الهربانة من ربطة شعرها على رقبتهاا وبينزل بشفيفو على تجويف رقبتهاا

و مليكه بتبتسم اوى و فهد بيبعد عنهاا وبيبتسم

فهد / اطلعى على اوضتك يا ملاكى

مليكه بتبصلو بصدمة و فهد بيضحك عليها وبيمشى وبيسبها

مليكه / الحقير ضحك عليااا

اولفت / مليكه

مليكه / نعم انتى كمان فى اية

واولفت بتبص لمليكه باستغراب

مليكه / اسفة اولفت فى حاجة

اولفت / بس ميعاد الادوية بتعتك دلوقتى

مليكه / لا مش هخدهاا

اولفت / بس سيدى لو عرف

مليكه / روحى قوليلو يلااا

اولفت / اروح بجد

مليكه / اة روحى قوليلو يلاا بسرعة

واولفت بتبصلها باستغراب وبتروح على المكتب وبتبلغ فهد ان مليكه رفضة تاخد الادوية بتعتهاا و مليكه وقفة مرقبة

المكتب وبتشوف فهد خارج من المكتب و بتمسك بطنها وهى بتجرى بسرعة وبتقاعد على الكنبة قدم التلفزيون

و فهد بيقف قدم مليكه و مليكه بتتجاهل وجودو

فهد / اولفت

اولفت / امرك سيدى

فهد / حطى الادوية هناا

واولفت بتحط الادوية قدم مليكه و مليكه بتتجاهل وجودهم نهائى

فهد / خدى الادوية بتعتك

مليكه / لا

فهد / مليكه

مليكه / نعم

فهد بيقرب منها وبياخد الادوية بايدو وبيقربها لمليكه

مليكه / لا مش هخدهاا ما هو يعنى مش كل حاجة بمزاجك انت

فهد / يعنى مش هتخدى الادوية متاكدة

مليكه / جدا كمان

مليكه بتقلب فى القنوات وبتبص بجمب عيونها على فهد

و فهد بيخرج من باب القصر و مليكه بتخاف وبتجرى بسرعة وبتبص علية من الازاز وبتشوفو بيكلم حارس من الحراس والحارس دة بيجرى بسرعة على عربية وبيخرج من باب القصر

مليكه / ياربى هيعمل اية فياا

مليكه بتلف وشهاا بتشوف أسيل وقفة وره و مليكه بتبصلها وبتبلع ريقهاا بخوف

أسيل / بتعملى اية

مليكه / انا لا ابدا مفيش

أسيل / انتى فى الشهور الاخيرة لازم ترتاحى

مليكه / انا كويسة

أسيل / روحى ارتاحى فى اوضتك وخدى الادوية بتعتك وبلاش شغل الاطفال دة واعرفى مكانك هناا اية بالظبط انتى زوجة الفهد يعنى انتى بتملكى الكون دة كلو فى ايدك

مليكه / بس انا مش عوزة اى حاجة انا عوزاة هو وبس

أسيل / هتتعبى

مليكه / معنديش مشكلة اتعب

أسيل بتبصلها اوى وبتمشى وبتسبهاا و مليكه بتتنهد اوى

انين / عروستى عروستى

مليكه / حببتى كنتى فين وحشتينى

انين / انا رحت المدرسة انا كبيرة المدرسة كمان كبيرة اوى وحلوة اوى

مليكه بتضحك وبتبوس انين من خدهاا

انين / تعالى العبى معاياا

مليكه / يلا روحى غيري هدومك وانا هاجى العب معاكى روحى

وانين بتجرى وفرحانة اوى

مليكه / اوولفت اوولفت

اولفت بتروح على مليكه

مليكه / ريان فين بقالى يومين مش بشوفو

اولفت / الى اعرفو انو سافر بس فين مش عرفة

مليكه / حتى الغبى دة سبنى وسافر

**********************************

مليكه بتتعصب وبتطلع على اوضتها ولسة هتقفل الباب بتشوف فهد واقف قدمها و بتتخض وبترجع خطوتين

مليكه / اا فهد اية انت بتبصلى لية كدة

فهد بيرفع قدم مليكه حقنة

مليكه / اية دى

فهد / انتى رفضة تخدى الادوية اعمل اية خليت الدكتورة تكتبلك حقن بدل الادوية

مليكه بتبصلو بخوف وبترجع بضهرهاا وبترفع صبعها

قدم عيونو

مليكه / فهد لو قربتلى اناا اا اناا

فهد بيبتسم وبيقرب منها و مليكه بتصرخ وبتجرى

مليكه / فهد بليييز خلاص هاخد الادوية خلاص اسفة بليييز

فهد بيقرب منها اكتر و مليكه بتجرى بعيد عنو وبتروح على باب الاوضة و فهد بيلف دراعو حولين خصرهاا وبيسحبهاا

و مليكه بتصرخ وبتضربو وبيقاعد على السرير وبينيمهاا على رجلو.

مليكه / ساافل حقييير انا بكرهك عاااا سبنى ياحقيير

فهد بيدى مليكه الحقنة و مليكه بتصرخ وبتبعد عنو وبتعيط

مليكه / انا بكرهك

مليكه بتمسح على مكان الحقنة بالم وبتعيط اوى و فهد بيروح عليهاا وبيحضنهاا اوى و مليكه بتلف درعهاا حولين خصرو وبتعيط فى حضنو و فهد بيمسح على شعرها لحد ما بتهدى و مليكه بتبعدو عنها وبتمسح الباقى من دموعهاا من على خدهاا بضهر اديهاا

فهد / يلا علشان تتغدى

مليكه / مش عوزة اكل

فهد بيبصلهاا برفع حاجب

مليكه / حااضر اوووف

فهد / هنخرج نتغدا برة اناا وانتى

مليكه / انت قولت اية

فهد / جهزى نفسك هنخرج نتغدا انا وانتى برة

مليكه بتصرخ من الفرحة وبتجرى على فهد وبتنط علية وبتتالم من بطنها

مليكه / اااة

فهد / هبلة يلاا روحى خلينا نخرج

مليكه مبسوطة اوى وبتروح قدم المراياا وبتظبط شعرهاا بسرعة و فهد بيتفرج عليهاا وهى بتتحرك حولية بسرعة

وقد اية مبسوطة اوى و مليكه بتنهج اوى بعد ما بتخلص وبتقف قدم فهد بسرعة

مليكه / جاهزة

فهد بيبصلها اوى وبيتامل ملامحهاا بسعادة

مليكه / يلااا بسرعة انا جعانة اوى

مليكه بتمسك ايد فهد وبتسحبو وبتخرج من الاوضة وبتنزل على السلم وهو مبيتكلمش وبيتامل فى ملامحهاا وبيدقق فى حركتها وفجاة فهد بيقف و مليكه بتشدو اكتر ومش عاوز يتحرك و مليكه بتقف بتبصلو اوى

مليكه / اية وقفت لية

فهد بيسحبهاا من اديهاا فى حضنو وبيلتهم شفايفهاا بشوق 😘 ومليكه بتبعد عنو وبتحاول تاخد نفسهاا بصعوبة

و بتبصلو اوى وفجاة مليكه بتالم وبتمسك بطنهاا

مليكه / هو انت وابوك علياا اووف

فهد بيضحك اوى وبيبسها من جبنهاا وبيخرجو من القصر وبيقفو قدم العربية و مليكه بتشوف اكتر من خمس عربيات وره العربية وفيها حراسة كتير جدا

مليكه / فهد هم هيروحو معاناا

فهد / اكيد

مليكه / عوزة اخرج انا انت لوحدناا بليييز بلييز عوزة اخرج

انا وجوزى نتمشى لوحدناا من غير عربيات ولا حراسة ارجووك

فهد بيمسك اديهاا

فهد / تعالى معاياا.

فهد بيدخل القصر تانى ومعاة مليكه

مليكه / فهد هنروح فين فهد خلاص موفقة اننا نخرج بالحراسة فهد بلييز عوزة اخرج زهقت اوى بليييز فهد

فهد مبيردش عليهاا وبيخدهاا على المطبخ و مليكه بتتفاجا

والخدم فى المطبخ بيقفو بخوف

فهد / اخرجو بررة

والكل بيخرج بسرعة من المطبخ بخووف و مليكه بتبص على الخدم وهم خرجين بتوتر وبتقرب من فهد اكتر

مليكه / فهد احنا هناا لية

فهد بيروح على تربيظة المطبخ وبيبعد الكراسى بعيد وبيضغط على زر فى التربيظة وفى فتحة بتتفتح تحت التربيظة و مليكه بتخاف اوى وبتستخبي وره ضهر فهد بخوف

فهد / يلاا تعالى مش عوزة تخرجى تتمشى

مليكه / هنروح فين

فهد بينط فى الفتحة دى و مليكه بتتخض

فهد / تعالى يلاا متخفيش

مليكه بتقرب منو و فهد بيشلها وبينزلهاا معاة جوة الفتحة وبتبص بتشوف انهم جوة صندوق من خشب و فهد بيدوس على نفس الزر من تانى و مليكه بتصرخ لما بتحس بالصندوق دة بيتحرك و فهد بيضمهاا اوى فى حضنو وبيتحركو جوة ممر طويل ضلمة

مليكه / فهد

فهد بيضمها فى حضنو بقوة

فهد / هشششش انا معاكى متخفيش

مليكه بتفتح عيونها لما بتشوف نور وبتبص حوليهاا بتشوف انها خارج من جوة جبل ضخم و فهد بينط و بيشيل مليكه بينزلهاا و مليكه بتبص حوليهاا بزهوول

مليكه / احناا فين

فهد بيخدها وبيروحو على عربية وقفة قريب وبيركبوهاا

فهد / هاا تحبى تروحى فيين

مليكه / انا مش مصدقة

فهد / لا صدقى يا ملاكى تطلبي وبس

مليكه / انا بحبك اوى

فهد بيبتسم اوى وبيتحرك بالعربية و مليكه مبسووطة اوى

وبيروحو على جنينة جميلة وبينزلو من العربية و مليكه بتلمح سلاح حولين خصر فهد

مليكه / مش هنحتاجو اكيد

فهد بيتردد انو يسيب السلاح

مليكه / ارجووك وجودو قريب منى بيوترنى اوى

فهد بيسحب اتنين من الاسلحة من حولين خصرو وبيحطهم فى العربية و مليكه مبسوطة اوى وبتسقف باديهاا و فهد بيبتسم اوى على حركتها وبيتمشو هم الاتنين و مليكه مبسوطة وبتتعلق فى دراع فهد

**********************************

فى مصر

يوسف بيدخل الاوضة الى فيها نسمة وبيقرب منها و نسمة نايمة على الكنبة وبتعيط

يوسف / حببتى يلاا تعالى علشان تاكلى شوفى انا جبتلك اية

نسمة / ابعد عنى حرام عليك بقي سبنى امشى ارجووك

يوسف / اسيبك ازاى انتى روحى الفترة الى بعتى عنى فيهاا كنت بموت يا نسمة انا بحبك

نسمة بتحط اديهاا على رسهاا وبتعيط اوى ومش عوزة تسمع منو حاجة

نسمة / اخرج برة اخررررج برة

يوسف / بس انتى ماكلتيش حاجة من امبارح شوفى انا جبتلك معايا اية انا عارف انك بتحبى المعكرونة با اللحمة

نسمة بتضرب طبق الاكل من ايدو

نسمة/ مش عوووزة مش عووووزة ابعد عنى بقي كفاااية انت لو اخر راجل فى الدنيا مستحيل ارجعلك تانى ابدا

يوسف بيتعصب اوى وبيضرب نسمة بالقلم و نسمة بتصرخ

يوسف / هترجعيلى يا نسمة ولو غصب عنك بكرة الصبح

هجيب الماذون وهنتجوز من تانى وحياتناا هترجع زى الاول

نسمة منهارة من العياط وحطة اديهاا على مكان الضربة على خدهاا و يوسف بيقرب منها

يوسف / نسمة حياتى انا اسف مقصدش انى

نسمة بتخاف منو وبترجع بضهره بخوف و يوسف بيخرج من الاوضة بسرعة وبيقفل الباب بالمفتاح و نسمة بتنهار من العياط

**********************************

فى امريكا

مليكه و فهد فى مطعم صغير بيتغدو مع بعض و مليكه طبعا مبسوطة اوى

مليكه / هو ممكن نعمل كدة تانى

فهد / تعملى اية

مليكه / يعنى نهرب تانى

فهد بيبتسم اوى وبياكلهاا بايدو

فهد / مبسوطة

مليكه / جدا المهم ان انت معايا وكمان ابننا فرحان جدا

وفجاة فهد ملامحو بتتغير. وعيونو بتروح يمين وشمال

مليكه / حبيبي انت كويس

فهد / لو شبعتى خليناا نروح

مليكه/ حاضر

فهد بيروح على مليكه وبيساعدهاا تقف وبيلف دراعو حولين خصرها بقوة و مليكه بتتالم

مليكه / ااة فهد انت كويس

مليكه بتشوف فهد عيونو على اتنين من الاشخاص وقفين بعيد

مليكه / فهد

فهد بيتحرك و مليكه معاة بيخرجو من المطعم و مليكه مرعوبة و فهد لفف دراعو حولين مليكه علشان يسهل عليهاا

الحركة شوية و مليكه دموعها بتنزل و فهد بيمشى بين الناس وبيحاول يهرب منهم وبيدخل فى شارع جانبى بسرعة

وفجاة مليكه بتصرخ لما بيضرب عليهم رصاص و فهد بيقف

بجسمو قدم مليكه وبيخدهاا وبيبعد بسرعة وبيحولو يهربو منهم وبيستخبو بسرعة عن عيون المجرمين و مليكه بتعيط ومسكة بطنهاا

فهد / هششش مليكه اهدى متخفيش انا معاكى

مليكه / اسفة انا السبب انا الى قولتلك انك تسيب الاسلحة فى العربية

فهد بيمسحلهاا دموعها و بيرفع رجل البنطلون وبيطلع

سلاح منو و مليكه بتبصلو اوى بزهول وبيمد ايدو حولين خصرو تحت الجاكيد وبيطلع سلاح تانى وبيجهزهم و مليكه بتبصلو بصدمة و فهد بيبص يمين وشمال

فهد / يلا لازم نتحرك

مليكه / لاا خليناا هناا

فهد / لا هماا بيدورو عليناا دلوقتى خليناا نتحرك متخفيش انا معاكى

فهد بيلف دراعو حولين خصرهاا وبيتحركو بسرعة من المكان الى مستخبين فية وبيضرب عليهم رصاص فجاة و مليكه بتصرخ و فهد بيرد الضرب تانى لكن بضربة رصاصة وحدة منو بيوقع واحد منهم و مليكه بتشوف واحد بيتسحب من ورهم

مليكه / فهد

فهد بيقتلو بسرعة و مليكه بتصرخ وبتنهار من العياط وبعد دقايق بيهدى الصوت

فهد / مليكه لازم نتحرك

مليكه بتهز رسهاا بلاا وبتعيط اوى و فهد بيشلها فى حضنو وبيتحرك بيها بسرعة

**********************************

فهد بيخدها على القصر والكل مستغرب ازاى خرجو وازاى رجعو تانى و فهد بيطلع مليكه على اوضتهم وبينيمهاا على السرير

مليكه / متسبنيش

فهد بيقرب منها وبيمسحلهاا دموعهاا

فهد / ارتاحى مش هسيبك انا هناا جمبك

فهد بينام جمبهاا وبيضمها اوى لحضنو و بيلمح خربوش فى رقبة مليكه وبيضغط على سنانو ان فى خربوش فى رقبتهاا وبيضمها اوى

مليكه / فهد خلينا نهرب انا وانت وابننا نسافر بعيد اوى

لمكان مفيش حد يعرفنا فية ونبدا حياتناا انا وانت وابننا

مع بعض

فهد بيضمها لحضنو ومبيتكلمش و مليكه بتعيط اوى

فهد / هششش اهدى يا مليكه وحولى تناامى

وبعد شوية مليكه بتنام فى حضنو و فهد بينيمها على المخدة

وبيروح يجيب شنطة الاسعافات وبيطهر الخربوش الى فى رقبتها وبيقاعد يتامل فيهاا وبيلمس بايدو بطنهاا بحنية وبينزل بشفيفو على بطنهاا

مليكه بهمس / فهد.

فهد بيقرب منهاا وبيملس على خدها و مليكه بتمسكو باديهاا الاتنين من هدومه وهى مغمضة عيونها و فهد بيقرب منها اكتر وبيضمها لحضنو

**********************************

فى الليل

الكل متجمع على السفرة وبيشوفو مليكه نزلة على السلم وبتروح عليهم و فهد بيساعدها تقاعد

فهد / نزلتى لية

مليكه / انا كويسة والمفروض اتعود على الحاجات دى

فهد / انتى كويسة

مليكه / مش عرفة بس هكون كويسة اكيد

واولفت بتقرب من مليكه وبتحطلها اكل فى طبقهاا

لارا / مليكه انتى كويسة

مليكه بابتسامة بهتة /اة انا كويسة

والكل بيتفاجا ريان داخل القصر ومعاة فى حضنو نسمة اخت مليكه ومغمي عليها

مليكه بتصرخ / نسمة

وبتجرى عليهاا بسرعة

ريان / اهدى هى كويسة

ريان بيحط نسمة على الكنبة و مليكه بتهجم على ريان بقوة وبتضربو فى صدرو وبتعيط

مليكه / عملت اية فى اختى عملتلهااا اية اتكلم اتكلم

ريان / مليكه اهدى يا مليكه

فهد بيروح على مليكه وبيحضنها من ضهرهاا وبيبعدهاا عن ريان بسرعة و نسمة بتفتح عيونهاا

نسمة / مليكه

مليكه بتبعد فهد عنهاا وبتجرى على نسمة و نسمة بتترمى فى حضنها وبتنهاار من العياط

مليكه / اسفة يا قلبى اسفة عملو فيكى اية

نسمة منهارة من العياط و اسيل بتقرب من نسمة ومعاها كوبية عصير

اسيل / خليهاا تشرب العصير

مليكه / ابعدى عنهاا مفيش حد يقرب منهاا

فهد لسة هيقرب من مليكه ومليكة بتمسك ايدو وبتوقفو

نسمة / مليكه مليكه

مليكه / عملو فيكى اية يا قلب اختك

نسمة مش عرفة تتكلم وبتشهق من كتر العياط و مليكه بتمسحلهاا دموعهاا

نسمة / يوسف يوسف يا مليكه

مليكه مش فاهمة حااجة و نسمة منهارة من العياط وبتترعش من الخوف

ريان / مليكه لازم تطلع ترتاح وخلينى افهمك كل حاجة

مليكه / متقربش منها ابدا انت فاهم

مليكه لسة هتقف وبتصرخ وبتمسك بطنهاا و فهد بيروح على مليكه بسرعة وبيشلها فى حضنو

فهد / مليكه

مليكه / اختى

نسمة بتضم جسمها اوى وبتعيط و فهد بياخد مليكه على اوضتهم و ريان بيقرب من نسمة و مليكه بتصرخ

مليكه / ابعد عنهاا فهد نزلنى فهد نسمة

**********************************

فهد بيخدها على الاوضة بسرعة

فهد / مليكه اهدى واناا هقولك على كل حااجة بس اهدى شوية

فهد بيحكى لمليكه عن الى حصل مع نسمة

فهد / ولما وصلنى الخبر انها اختفت وهى خرجة من الجامعة

بعت ريان وهناك وعرف ان يوسف طليقها هو الى خطفها

و حجزهاا فى شقتهم القديمة وكان عاوز يتجوزهاا غصب عنها ريان اخدهاا وجبها هناا

مليكه بتعيط اوى و فهد بيقرب منها وبيمسح دموعهاا وبيبسها من جبنها

مليكه / لية بيحصل معاها كدة بس نسمة اختى

فهد بيحاول يهديهاا شوية وبيدخل ريان ومعاة نسمة

نسمة / مليكه

مليكه نايمة على السرير على ضهرها مش قادرة تتحرك من الالم و نسمة بتجرى عليهاا وبتضمها اوى

ريان / مليكه انتى بخير

مليكه / ريان اناا

ريان / اهدى المهم انكو بخيير

مليكه بتمسح دموع نسمة وبتشوف علامات ضرب تحت عيونها

مليكه / عمل فيكى اية

نسمة بتعيط

نسمة / يوسف حبسنى وضربنى علشان رفضت ارجعلو

مليكه بتضمها اوى لحضنهاا و مليكه بتبص لريان و فهد اوى

مليكه / شكرا

ريان / شكر على اية بس انتى اختى

نسمة / مليكه هو فى حاجة حصلت يعني هو

نسمة بتبص لريان اوى و ريان بيشاور لنسمة متتكلمش

مليكه / ريان فى اية

ريان / هاا مفيش حاجة صدقينى

فهد بيبص لريان بغضب

نسمة بعياط / خلني اتجوزو

مليكه / اييييية

ريان بيحاول يهرب من الاوضة و فهد بيمسكو من هدومه

ريان / يعنى كنت هخرجها ازاى من مصر غير لما تكون مراتى

مليكه / ريان الحقيير

فهد /ريان

ريان / والله لو مديت ايدك علياا مش هقدر اعملك حاجة طبعا بس نسمة دلوقتى مراتى

**********************************

بعد يومين

ريان بيتسحب على طرطيف صابعو وبيروح فى اتجاة اوضة نسمة

مليكه / ريان

ريان بيتفزع وبيبص وره على مليكه اوى

مليكه / انت بتعمل اية هناا

ريان / يعنى بعمل اية هطمن على مراتى

مليكه / مش هتشفها ولا تقرب منها غير لما تنفذ الى طلبتو منك

ريان / الى انتى طلبتية دة مستحيل

مليكه / خلاص انت حر

نسمة بتفتح باب اوضتها وبتشوف ريان وبتبصلو بخجل

نسمة / صباح الخير

ريان / صباح الحب

مليكه / نسمة تعالى هناا انا عوزاكى

نسمة بتروح على مليكه بسرعة و مليكه بتخدها على اوضتها وبتقفل الباب و ريان بيضغط على سنانو بغضب 

******************************** 

بقلم…وردة

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم 😉

يتبع💖💖 

لقراءة البارت 43 كامل من رواية مليكة و الشيطان كاملة

اضغط هنا

 الرواية كاملة متوفرة على موقعنا بشكل حصري اضغط هنا

G
M
T
Y

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *