Subscribe in a reader رواية فضيحة نيرة البارت 35 - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/13/2024

رواية فضيحة نيرة البارت 35


رواية,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية رعب,رواية كاملة,رواية روسية,روايات مسموعة,رواية موسيقية,روايات,روايات حارة شوف,رواية ارض زيكولا,رواية غموض,رواية جريمة,رواية برمون,رواية شعرية,رواية بوليسية,رواية أرض زيكولا,سلسلة الرواية,سلسلة رواية bermon,روايه,سلسلة الرواية برمون,رواية وادي الذئاب المنسية,فن الرواية,رواية الأبله,رواية خيالية

 

نفسك انت اطلع لسه بحبك زي زمان واجي اتحايل عليك مش قادر تتخيل ان نيره نسيتك اصلا بتتكهرب...

كده اول ما تسمع ان حد اتقدملي ولا ان في حد في حياتي كهرباء كده بتقوم جواك

 اتكهرب مره واحده !! ليه يا ماما انتي فاكره نفسك بنت زي باقي البنات ولا ايه !! يا شيخه ده انتي جسمك اتفرجت عليه مصر كلها شكل الاربع سنين نسيتك اني جايبك بالملايه من اوضه حازم فاكره !

ده غير الرجاله الي عرفتيها حازم ومازن ودلوقتي حسام والله اعلم حصل ايه بينكم ماهي الي تروح بيت واحد تروح لغيره عادي

وعندما انهي جملته تلك صڤعته نيره وهتفت ويديها ترتعش والدموع في عينيها

انت حقير😡😭💔

قالتها ورحلت من امامه ليقول سليم وهو يضع يديه علي خديه

انا هوريكي ازاي تمدي ايدك عليا يا نيره

* عايز ايه من نيره ! بقي انت الي كنت بتقول زمان انها مسئوله منك ومتربيه علي ايدك !!

* ده كان زمان قبل ما تمشي علي حل شعرها

اطلق فادي لفظ بذئ ثم قال

انت هتكدب الكدبه وتصدقها ولا ايه انا وانت عارفين كويس ان الي حصل لنيره هي ملهاش ذنب فيه

** ايوه اصلها كانت مټخدره وهي رايحاله الفيلا برجليها

قالها بسخط واضح ثم رحل هو الاخر زفر فادي بقوه وعدم رضا ...

*********************

تخفي وجهها في الوساده وتصيح باكيه وصوت الهاتف لم يتوقف عن الرن والمتصل حسام ...

وعندما نفذ صبرها تناولت الهاتف وقامت بالرد هاتفه پبكاء وزعيق

عايز مني ايه !! هات من الاخر وشيل وش الحنيه الي انت لابسه ده عايز ايه يا حسام هتقولي انتي ملكيش ذنب والي حصل كان ڠصب عنك !!! لا مش ڠصب عني انا مش مظلومه انا روحت لحازم برجلي لحد باب البيت دخلت عنده وشربت وقعدت معاه في الفيلا لوحدي مهما حصلي مش هيشفعلي غلطتي دي الي تروح لواحد تروح لغيره عادي

متتصلش بيا تاني يا حسام

قالت جملتها الاخيره ثم القت الهاتف علي الارضيه بكل قوتها ...

وكلمات سليم ترن في اذنيها ...

وضعت الوساده علي راسها حتي تمنع تردد كلماته في عقلها

*****************

بعد مرور اكثر من يوم ..

دلف فادي الي غرفه نيره وجدها وهتف بلهفه واضحه

نيره حسام تحت قاعد مع بابا

* حسام !

حرك راسه بنعم وهتف

طلب ايدك واتفق انه هيجيب اهله بكره او بعده بكتير

نهضت من مكانها وهي تقول

انا مش موافقه

قالتها وهي تتجه خارج الغرفه ليقول فادي بضيق

الراجل جاي لحد عندك وانتي تقوليله لا !

*************************

* وانت قبل ما تيجي تطلب ايدها عارف انها كانت متجوزه قبل كده ! واطلقت في اقل من شهر جواز !

قالها سليم وهو يضع ساق فوق الاخري رمقه شريف نظره ناريه فهو سوف كان سيخبره بطريقه مختلفه ولكن سليم لم يمهله الفرصه هتف حسام بعدما مد يديه وتناول كوب العصير الذي امامه وارتشف منه هاتفآ

اه عارف انها كانت متجوزه حضرتك

* وعارف ايه تاني يا استاذ حسام

قالها سليم بابتسامه بارده ليقول هو

كل حاجه من اول عيدالميلاد وياريت بلاش ندخل في تفاصيل انا جاي اطلب ايد نيره مش جاي اتكلم في حياه نيره القديمه

* تمام يا ابني انا هتكلم مع نيره واخد رايها وارد عليك ان شالله

ظهر صوت نيره وهي تقول

من غير ما تتكلم معايا انا مش موافقه اظن كده الرد وصلك يا حسام

رفع حسام عينيه اليها قائلا

والسبب ! الي بترفض

عريس متقدملها بيبقي عندها سبب انتي بقي ايه سبب رفضك ليا !!

* انا حره مش عايزاك

هتف حسام الي شريف

ممكن اتكلم معاها لوحدنا

* اه اكيد

لتقول نيره

مفيش كلام ما بينا سر الي عندك قوله قدامهم

هتف شريف بهمس الي نيره وهو يمر بجانبها

حسام بيحبك وشاريكي بلاش تضيعه من ايدك

انهي عبارته تلك ثم هتف الي ابناءه

يلا مستنين ايه

نهض سليم وهو ينظر لحسام بضيق واضح ورحل الجميع .. لم يتبقي سؤي نيره وحسام ...

تنهد حسام قائلا

عيلتك لذيذه ماعدا سليم بصراحه سخيف جداا

* عايز ايه يا حسام

قالتها وهي تجلس امامه ليقول حسام

اخطبك وبعدين اتجوزك يعني عايز شويه حاجات بسيطه خالص

* محدش يقبل علي نفسه يتجوز واحده زي انا مش كويسه روحت لواحد بيته

* الي حصل زمان انا مليش دعوه بيه انا ليا بدلوقتي ونيره الي قدامي الي فات ده ميخصنيش الي حصلك في عيدالميلاد وعلاقتك بحازم مليش علاقه بيهم وانا مكنتش هاجي واقعد القعده دي واطلب ايدك الا وانا واثق ومتاكد من اخلاقك ...

تفتكري ايه الي يخليني من اول يوم ادور علي فيس بتاعك واحاول اوصلك ! واقعد قدام الفيلا اكتر من يوم استناكي تخرجي علشان اكلمك ..

انا من الاول يا نيره كنت عايز اخطبك بس لما لقيت دماغك رايحه في حته تانيه واني عايز انتقم منك بسبب ريم وحاجات غريبه كده سكت وقولت لما اقرب منك وتعرفني اكتر هتغيري فكرتك دي

_ عايز تفهمني اني لما قولتلك روحت لحازم شقته مفرقش معاك ولما فادي حكالك وقالك علي عيدالميلاد وصوري الي نزلت والفضحيه في كتب كتاب كل ده مهمكش لا ده انت ملاك بقي

قالتها بسخريه ليقول حسام

تخيلي كل ده مهمنيش كل الي فكرت فيه نيره الي قدامي واحده رفضت تكلمني موبيل او حتي اقابلها وكل لحظه بتاخد قرار انها تقطع معرفتها بيا علشان خاېفه تكون بتكرر غلطتها تاني بتاعه حازم وبتساليني كلامنا كده غلط ختي لو شات غلط ولا صح ! مشكلتلك يا نيره انك ملقتيش حد يفهمك ايه الصح وايه الغلط !! علي فكره انا كدبت عليكي لما قولتلك ان كلامنا مش غلط لا هو غلط بس انا كدبت عليكي علشان متبعديش

* كل ده كلام دلوقتي بس لكن بعدين هتعايرني بكل ده وهتقولي الي تروح لواحد مره تروح عشره انا عارفه

حرك راسه بالنفي وهو يقول بصدق

عمري يا نيره ما هعمل انتي عرفتيني فتره تفتكري ممكن يطلع مني حاجه زي كده في يوم من الايام !!

* وريم

* مالها ريم دي كمان !!

* ممكن تكون لسه بتحبها وتكون عايز تنساها بيا وتيجي بعدين تقولي انك معرفتش تنساها

* لا اطمني يا ستي ريم انا نسيتها من اول ما اتخطبت لمنير

*********************

يجلس يراقب كل ما يحدث پغضب مكتوم وافقت نيره علي حسام !!

هتفت ناديه وهي تضم نيره الي احضانها

مبروك يا حبيبتي

* بكره باذن الله هجيب اهلي نتفق ونقرا الفاتحه ونشوف ميعاد الخطوبه

قالها حسام ليقول فادي

او فرح علي طول ليه خطوبه وتضيع وقت

* لا انا عايزه فتره خطوبه

نطقت تلك العباره نيره ليقول حسام

لو عليا عايز كتب كتاب دلوقتي بس نعمل ايه بقي في دماغ نيره

* مبروك يا نيره ربنا يس هاتفه

شكرا يا عمو شكرا علي كل حاجه عملتها معايا

رتب عليها وهو يقول

محدش بيشكر اهله يا نيره ولا ايه !

* لا ما هي لازم تشكرك مش كفايه مستحملين قرفها من يوم ما جات عندنا

قالها سليم ليقول حسام بتحذير

انا مش عايز ازعلك مني واعمل مشاكل ياريت تتكلم كويس معاها وخلينا حلوين مع بعض

*هي وسليم دايما كده ناقر ونقير

قالها شريف وهو يحاول تلطيف الاجواء ليقول فادي

بهمس الي حسام

معلش اصل مراته طالبه الطلاق تلاقي اعصابه تعبانه شويه

* هو

انت مش مفروض عريس من كام يوم بتعمل ايه هنا !!

قالها حسام باستغراب ليقول فادي وهو يربت هئيته ويقوم بتحريك رقبه قميصه

لا ما هو انا طلقت العروسه بعيد عنك ليله بعد الفرح ما خلص

* نعم !!

*حاول تتعود علي عيله الي انت دخلتها دي ومتستغربش اي حاجه

قالها فادي وهو يرتب عليه بجديه متصنعه ..

******************************* 

 بقلم… يارا رشدي

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم

يتبع💖💖💖

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *