Subscribe in a reader رواية فضيحة نيرة البارت 13 - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/13/2024

رواية فضيحة نيرة البارت 13


رواية,روايات صوتية,رواية مسموعة,رواية رعب,رواية كاملة,رواية روسية,روايات,روايات مسموعة,رواية موسيقية,روايات حارة شوف,روايه,رواية برمون,رواية شعرية,روايات رومانسية,رواية أرض زيكولا,روايات عربية,سلسلة الرواية,روايات عالمية,سلسلة رواية bermon,الرواية bermon,حكاية,ملخص رواية ارض زيكولا,سلسلة رواية علم الكتاب,رواية غموض,سلسلة الرواية برمون,رواية وادي الذئاب المنسية,فن الرواية

 

وكل ما تصده وتعمله بلوك يعمل اميل تاني ويبعتلها لحد ما صدقته وصدقت انه بيحبها واخرتها خدها في شقه مفروشه وضحك عليها وبعدين قالها معرفكيش انتي مين! هي غبيه خاڤت تعرفني حاجه لو كانت قالتلي كنت هجبلها حقها بس هي غبيه غبيه قټلت نفسها بايدها خاڤت من يوم ما خسرتها يا نيره وانا قررت اني مش هعمل حاجه في حياتي غير اني ادمر الواطي ابن عمك ورطه في مريم بس خلع منها دوست على نفسي واستحملت وقولت اكيد هتيجي لحد عندي فرصه ولما شوفتك في عيدالميلاد لقيتها فرصتي كل حاجه خططتلها مشيت زي ما انا عايز اول حاجه اجنن فادي لما يعرف ان صحابه كلهم داسوا على شرفه وكانوا مع بنت عمه تاني حاجه أقرب منك وافهمك اني بحبك وان هخطبك وانتي زي الهبله تصدقي

وعندما وصل اليه طرقات بقوه من الطايق السفلي هتف

وصل اهو يا جميل لازم تفوقي

قالها ثم حاول افاقتها قام برش قطرات الماء على وجهها وهتف

قومي يا نيرو كل ده نوم!

رويدآ رويدآ فتحت عينيها بتعب ونظرت حولها باستغراب ثم نهضت بفزع عندما سمعت صوت طرقات القويه القادمه من الأسفل نظرت إلى حالتها تلك وجذبت الغطاء عليها هاتفه

هدومي فين انا ليه بشكل ده وبعمل ايه في أرضه نومك

*معقول يا نيرو نسيتي إلى حصل بينا

حركت رأسها بنفي هاتفه

لالا محصلش حاجه محصلش انا كنت قاعده معاك مفيش حاجه حصلت انت بتهزر صح

ضحك وهو يقول

شكلك لسه مش مركزه من النوم هروح اشوف مين البارد إلى بيخبط واجيلك يا جميل

رحل اما هي حركت رأسها بنفي ودموعها تسقط على وحنتيها ضمت الغطاء عليها هاتفه

لا محصلش حاجه اكيد محصلش انا فاكره كويس كنت قاعده معاه بس

نهضت من مكانها وهي تهتف

اكيد بحلم انا في حلم فوقي يا نيره فوقي فوقي

قالتها وهي

ټضرب وجهها بخفه ثم وقعت عينيها على البقعه الحمراء الموجوده على الفراش...

انت متأكد ان ده بيته!

قالها وهو يطرق الباب يقوه ليقول فادي

ايوه متاكد يمكن يا سليم دي رساله كده وخلاص حد بتاعتها علشان يقلقنا

* إلى بعت الرساله دي متأكد

ما إن أنهى جملته حتى ظهر حازم أمامه وهو يقول

في ايه! حد يخبط على حد بشكل ده في نص الليل!!!.

ازاحه سليم من طريقه ودلف إلى الفيلا هاتفآ نيره فين

ايه الي هيجيب نيره عندي مش فاهم!

قالها حازم باستغراب ليقول فادي

في رساله جات لسليم مكتوب فيها أن نيره عندك بايته

* ده مين إلى عايز يوقع ما بينا بشكل ده

اما سليم صعد الدرج وهو يركض وجد أمامه غرفه الباب الخاص بها شبه مغلق ويظهر منها الضوء اقترب منها ودفع الباب بكفه يديه بقوه لتظهر أمامه نيره وهي تقف وجسدها مخفي بقطعه القماش بيضاء اللون وتبحث عن ثيابها وعندما رأت سليم أمامها تناولت الوساده التي أمامها ثم وضعتها على جسدها بهلع واضح

وسليم ينظر إليها پصدمه لا يصدق ما يراه أمامه!!!!!!!

يقود السياره ويمسح وجه بقوه اثر الضربات التي تلاقها من حازم ونيره تبكي بصمت بجانبه ليهتف سليم

لو الكلب ده مجاش اتقدملك فعلا زي ما بيقول انا هدبحك وادبحه

_ لو في عنده نيه ميجيش مكنش قالك من الاول انه هيصلح غلطته

قالتها نيره بصوت مبحوح وهي تمحو دموعها ليقول سليم بعصبيه

اخرسي صوتك مش عايز اسمعه

اوقف سيارته في مكان هادي تمامآ وخرج منها تاركآ اياها بمفردها بها يشعر بالضيق والاختناق من كل شئ حوله حالتها التي راها بها عندما دلف الي الغرفه لا تفارق عقله ..

*********************

ېصرخ حازم بتالم وهو يقوم بتطهير الچروح في وجهه قائلا

اخوك ده ايده تقيله اووي يا ساتر

_ عملت كده ليه !!

قالها فادي بجمود ليجيبه حازم

حبيت اخلصك من الورطه يعني نيره هتبقي فاهمه انها سلمتلي نفسها بمزاجها والحكايه القديمه هيتقفل عليها خالص وانا هتجوزها وخلاص كده

*معقوله تعمل كل ده علشاني

قالها فادي ساخرآ

ثم تابع بجديه

ماانت كنت هتقدملها وتجوزها والموضوع هيخلص بردو

* اهلك يا حبيبي عمرهم ما كانوا هيوافقوا عليا وبذات اخوك انا بقي حبيت اضرب حجرين ببعض اخلصك من الورطه الي وقعتك فيها واتجوز نيره

* مش قادر اصدق يا حازم حاسس ان وراك حاجه

* بقي كده يا فادي بردو شاكك فيا بعد كل الي عملته ده !! ده انا يا جدع مرضتش المس البت مره تانيه وقولت كفايه الي حصل قبل كده مع انها كانت قدامي وكان ممكن اضعف بس انا معملتش كده علشانك

*******************

خرجت من السياره ثم وقفت بجانبه هاتفه

الفجر اذن هنروح امته

لم يجيبها بشئ فقط ينظر امامه بصمت تام لتقول هي

عمو وطنط ممكن يصحوا في اي وقت ويتخضوا لما ميلاقوش حد مننا في البيت يلا نروح

وعندما لم تتلقي رد منه هتفت هي بنفاذ صبر

يااخي بكلمك رد عليا متسبنيش كده بكلم نفسي

الټفت اليها ثم صفعها وجذبها من ذزاعيها بقوه وتحرك بها ناحيه السياره حاولت هي ابعاده عنها هاتفه پبكاء

سيبني انا هروح لوحدي

لم يهتم بكلماتها القاها بداخل السياره ثم استقلها هو وادار المحرك قائلآ

مفكرتيش لحظه واحده وانتي بتسلمي نفسك بسهوله كده لواحد زباله زي حازم في بابا ولا ماما ! مفكرتيش في الناس الي اعتبروكي ينتهم وربوكي وصرفوا عليكي !

_ انا مش عارفه ده حصل ازاي مش فاكره حاجه اصلا

قالتها باكيه ليقول سليم

مفكرتيش فيا انا نيره ده انا وانتي صغيره كنت بخاف تخرجي لوحدك حتي لو اخر الشارع كنت بحاول احافظ عليكي من اقل حاجه وفي الاخر تضيعي نفسك بالشكل ده ! ليه يا نيره كده ليه

* لانك رفضتني زي بظبط ما بابا رفضني وانا صغيره وزي اخواتي حتي دعاء صحبتي الي مليش غيرها بقي ليها صاحبه غيري ورفضتني الدنيا كلها رفضتني يا سليم

نظر اليها بصمت ثم قام بقياده السياره مره اخري ..

وصل الي المنزل ثم دلف كلاهما اليه وكانت ناديه تجلس تنتظرهم ..

نهضت بلهفه من مكانها هاتفه

كانت فين يا سليم ! ومال وشك !!

* نسيت نفسها مع صحبتها ومحستش بالوقت اما الي في وشي عادي خڼاقه بسيطه يلا تصبحي علي خير

قالها ورحل من امامها لتقول ناديه بلوم وعتاب

كده بردو يا نيره تقلقيني عليكي بشكل ده

*********************

وفي صباح اليوم التالي

_ من يومين كنت رافض انها تتخطب لحازم ونهارده عايز تجوزهاله وفي خلال اسبوع!! مش غريبه دي يا سليم ! وبعدين اخوك اصلا خطبها من عمك ولا نسيت

تنهد سليم وهتف الي ابيه

لقيت نيره بتحبه وسمعت من براه انه اتغير

ليقول شريف

الي في وشك ده خڼاقه مع واحد صاحبك زي ما بتقول ولا مع حازم !

* وانا ايه الي هيخليني اټخانق مع حازم يعني

هتف شريف بشك

مش عارف بس حاسس ان في

حاجه بتحصل

ولازم افهمها

* مفيش حاجه نيره بتحب حازم خلاص حياتها وهي حره فيها

* انا مش هرمي نيره يا سليم لواحد زي حازم حتي لو هي كانت بتحبه وعايزاه

هتف سليم بعصبيه واضحه😡

لازم ترميها لان هي الي عملت في نفسها كده انا جايب بنت اخوك المحترمه امبارح في نص الليل من اوضه نوم حازم وكويس اوووي انه وافق يتجوزها اصلا

* انت بتقول ايه!!!!😡💔

*****************************

 بقلم… يارا رشدي

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم

يتبع💖💖💖

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *