Subscribe in a reader رواية مليكة و الشيطان البارت 45 كامل - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/24/2024

رواية مليكة و الشيطان البارت 45 كامل

Translator

رواية,رواية رعب,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية كاملة,روايات,روايات مسموعة,رواية موسيقية,رواية روسية,رواية شعرية,رواية يابانية,رواية أرض زيكولا,روايات

 

مليكه /ارجووك ابوس رجلك قولى فين ابنى💔

فهد بيروح على مليكه و مليكه بتدفع ايدو عنهاا وصهيب بيضحك اوى ومبسوط

صهيب / هقولك على مكانو لكن بشرط

مليكه بفرحة بتقف قدمه بسرعة

صهيب / نقضى يوم انا وانتى مع بعض هبسطك صدقينى وممكن تحملى كمان وتجيبى طفل تانى

فهد مبيتحملش وبيمسك السكين وبيغرزو فى قلب صهيب

و مليكه بتصرخ

مليكه / لااا لاااااا انت انت عملت اية هو هيقولى ابنى فيين

لا ارجوووك متمتش

مليكه بتحاول توقف النزيف باديهاا بطريقة هستيرياا

مليكه / لا اااااا لاااااا

مليكه / لا اااااا لاااااا ارجووك قولى ابنى فين ارجوووك

فهد بيروح عليها وبيبعدها عن صهيب و مليكه بتصرخ وبتضرب فهد فى صدرو بقوة

مليكه / ليييية لية عملت كدة حرام عليك

فهد / مليكه اهدى مليكه

مليكه بتصرخ وبترجع على صهيب بسرعة وبتحاول توقف النزيف

مليكه / لاا لا انت مش لازم تموت دلوقتى لاا

فهد بيمسك مليكه وبيلف دراعو حولينهاا وبيبعدهاا عن صهيب وبيسحبها لبره الاوضة و مليكه بتصرخ وبتضرب فهد باديهاا ورجليها بقوة

مليكه / انت السبب انت السبب

وبيخدها وبيخرج من اوضة التعذيب للجنينة و مليكه بتصرخ وبتبعدو عنها بقوة وبتقع على الارض

مليكه / انت السبب انت ضيعت ابنى وضيعت كل حياتى كمان انا بكرهك مش مسمحاك ابدا لااا لاا

مليكه بترفع اديهاا قدم عيونهاا وبتشوف دم صهيب مغرق اديها و هدومها

مليكه / دم دم

مليكه بتنهاار من العياط وبتصرخ بقوة و فهد بيروح عليهاا وبيدفنهاا فى حضنو بقوة وبيحس بتقل جسمهاا فى حضنو وبيعرف انهاا اغمي عليها وبيشلها فى حضنو وبيروح بيها على القصر وبيمنع اى حد يقرب منها

نسمة بتشهق لما بتشوف مليكه مغمي عليها فى حضن فهد

و هدومها واديها فيها دم و بتصرخ وبتجرى على مليكه بسرعة

نسمة/ مليكه مليكه انت عملت اية فى اختى مليكه

فهد بيتجاهل كلمهاا وبيطلع بيها على اوضتهم و ريان بيوقف

نسمة قبل ما تروح وره مليكه و فهد

نسمة / ابعد عنى ابعد عنى ريان سبنى اختى بتضيع منى

ريان بيضمها اوى لحضنو

**********************************

فهد بيغير لمليكه هدومها وبيروح يجيب فوطة وبينضفلهاا جسمها واديها و مليكه بتبدا تفتح عيونها بتعب

مليكه / اا ابعد ع ع عنى

و مليكه بتبعد ايدو عنهاا و فهد بيمسك اديهاا بقوة

فهد / كفاااااية كفااية بقي كفااية

مليكه بتخاف من صرختو عليها وبتترعش من الخوف

فهد / فوقى لنفسك بقي فووووقى

مليكه بعياط / ابنى

فهد بيمسحلهاا دموعهاا

مليكه / انت السبب انت السبب مش هسمحك ابدا ابنى هو الامل الوحيد الى كان بيناا وانت بحقدك وغضبك ضيعتو

انت شيطان شيطااان انا بكرهك ومش هسمحك ابدا اانا لازم اروح من هناا انا حياتى انتهت لحد هناا

فهد بيمسك اديها بقوة وبيوقفها

فهد / انتى ريحة فيين كفاية جنان بقي واهدى واعقلى انا لحد دلوقتى بحاول اسيسك واكون هادى معاكى

فهد بيشوف نظرات مليكه لايدو الى رفعهاا لفوق وهو بيتكلم بغضب ونظرة الرعب بتوجعو اوى وبيغمض عيونو

فهد / مليكه ممكن تهدى انا مقدر الى حصل وا

مليكه بتبعد عنو

مليكه / انا لازم اخد اختى واهرب من هناا بسرعة مستحيل اعيش مع شيطان زيك

فهد بيضغط على سنانو بغضب ولسة هيقرب من مليكه بغضب وموبيل فهد بيرن و بيروح على الموبيل

فهد / فيفيان

فيفيان / ..................

فهد / مش هتاخر سلام

مليكه بتضحك اوى و فهد بيبصلها

مليكه / امممم بم ان انا خلاص مبقتش اقدر امتع الشيطان يبقي ترجع للعاهرة بتاعتك كل واحد بيرجع للى شبهو انتو بتشبهو بعض روحلهاا واتمتع معاها لان انا خلاص مبقاش فياا الى يمتعك

فهد بيصرخ وبيضرب التربيظة برجلو بقوة و مليكه بتصرخ وبتروح على اخر الاوضة و بتقاعد على الارض وبتحط اديها على رسها بخوف وبتعيط و فهد بيضرب كل حاجة فى الاوضة من شدة الغضب من كلمتها وبيقرب منها بغضب

فهد / هتندمى على كل كلمة قولتيهاا يا مليكه هتندمى

مليكه بتهز رسها بلااا بخوف و فهد بيخرج من الاوضة وبيقفل الباب بقوة و مليكه بتنهار من العياط

**********************************

بعد يومين

فهد مبيظهرش خلال اليومين و مليكه مبتخرجش من اوضتها ابدا ورفضة تكلم حد غير نسمة و نسمة بتدخل اوضة مليكه

نسمة/ مليكه حببتى يلاا لازم تاكلى حاجة علشان تخدى الادوية بتعتك

مليكه مبتردش عليها و نسمة بتقرب منها

نسمة / اختى حببتى علشان خاطرى لازم تاكلى حاجة لو بابا الله يرحمو كان عايش كان زعل منك اوى

مليكه / انا مشؤمة يا نسمة كل حاجة فى حياتى حلوة بتروح منى

نسمة بتمسك ايد مليكه وبتبسها

نسمة / حببتى دة امر ربناا

مليكه بعياط / قلبي وجعني اوى مشتاق لحضن ابنى

نسمة / حببتى لازم تخدى الادوية الى الدكتورة كتبتهاا

مليكه بتهز رسها بلاا

نسمة / طب يلاا كلى معلقة وحدة ارجووكي علشان خاطرى انا

مليكه بتاكل معلقة وحدة من ايد نسمة

مليكه / انا شبعت

نسمة / شبعتى ازاى بس

مليكه / نسمة ارجووكى مش قادرة

نسمة / ماشى ياحببتى هروح ارجع الاكل وهاجى اقاعد معاكى شوية انا وانتى

**********************************

نسمة بتخرج وبتعيط من اوضة مليكه واولفت بتقابلها

اولفت / السيدة بخير

نسمة بتمسح دموعها وبتهز رسها بنعم واولفت بتاخد الاكل من نسمة وبتروح نسمة على اوضتها و بتقاعد على السرير وبتعيط وبيدخل ريان الاوضة

ريان / قولت انك محتاجانى

نسمة بتبصلو اوى بحزن وبتروح على ريان وبتترمى فى حضنو وبتعيط و ريان بيدفن مناخيرو فى تجويف رقبتهاا وبيستنشق رحيق جسمها

نسمة / شكرا شكرا انك على طول جمبى

ريان بيرفع عيونو فى عيونها

ريان / انا الى لازم اشكرك على الاحساس الجميل الى بحسو

لما بقرب منك او بلمسك

نسمة بتحس بكثوف وبتنزل عيونها للارض

ريان / اظن ان الخجل دة انتهي من زمن

نسمة بتبعد عنو بخجل وتوتر

ريان / ندمانة

نسمة / لا بس خايفة

ريان بيقرب منهاا وبيملس على خدها بحنية

ريان / طول ما انا جمبك الخوف دة ممنوع يدخل هنا

و ريان بيشاور على قلبها و نسمة بتبتسم بخجل و ريان بيقرب منها اكتر وبيلتهم شفايفهاا وبيلف دراعو حولين خصرهاا وبيضمها لحضنو بقوة وبتحط جبنها على صدرو

و ريان بيلف دراعو حولينها بتملك وبيمنعها تبعد عن حضنو

وبيشلها بين دراعو

ريان / بحبك

نسمة بخجل / وانا كمان

**********************************

فى الليل

فهد بيدخل الاوضة لمليكه وفى ايدو لفة صغيرة وبيقرب من مليكه وهى نايمة بهدوء على السرير و مليكه بتسمع صوت غريب وبتفتح عيونها بفزع

مليكه / ااا انت

فهد بيقرب منهاا وبيحط اللفة الى فى ايدو فى حضنهاا

و مليكه بتحس برعشة قوية فى جسمهاا والم فى صدرها

مليكه / اية ده

فهد عيونو على اللفة الى فى حضنهاا و مليكه بترفع اديها المرتعشة وبتفتح اللفة وبيكون طفل صغير بشعر اسود طويل

و مليكه بتشهق

فهد / ابنك ابننا يا مليكه كنت عارف انو عايش بس مكنتش اقدر اديكى اى امل غير لما يكون بين ايدى لفيت علية العالم كلو لحد ما فيفيان اتاكدت ان صهيب بعتو على العراق وكان محتجزو هناك وبسبب علاقات فيفيان حول العالم قدرنا نعرف مكانو ابنك فى حضنك يا مليكه ومفهوش خدش واحد

مليكه بتتامل فى ملامحو بدقة

مليكه / ابنى

فهد / ابننا

مليكه بتنزل دموعها على جبين الطفل والطفل يدايق وبيعيط و مليكه بتضمو لحضنها وبتعيط اوى والطفل اول مليكه بتحضنو بيهدى و مليكه بتبوس ايدو ورجلو بهستيريا

مليكه / ابنى

والطفل بيعيط تانى

مليكه بتحاول ترضعو والوالد بيرضع منها بسرعة جدا وكان جعان اوى مليكه اول ما الطفل بيلمس صدرها بتصرخ من الالم و فهد بيجرى عليهاا بخوف

فهد / مليكه

مليكه بتشاورلو انو يبعد عنهاا و مليكه بتتفرج على الوالد وهو بيرضع بجوع شديد وبتضغط على سننها من شدة الالم

و فهد بيقرب منها وبيمسح العرق من على جبنها و مليكه بترفع عيونها لفهد

مليكه / ابنى

فهد / اة يا مليكه ابنك فى حضنك وهو بخير انا اختو على المستشفى وعملتلو فحوصات واطمنت علية لكن هو ضعيف لانو كان بيرفض انو يرضع من اى حد تانى حتى ابنك طالع عنيد زيك

مليكه بتعيط وبتضم ابنها لحضنهاا و فهد بيضمها هى والوالد

**********************************

فى الصباح

مليكه بتفتح عيونهاا بفزع وبتدور حوليها زى المجنونة

على الطفل

مليكه / ابنى ابنى ضاع منى تانى اخدو ابنى منى ابنى

مليكه بتجرى زى المجنونة فى كل الاوضة وبتخرج بره الاوضة وبتفتح كل الاوض الى فى القصر بتدور على الطفل

وبتفتح باب اوضة كنان ولارا وبيتفزعو من النوم و كنان بيسحب سلاحو من تحت المخدة وبيصوبو علي مليكه

و مليكه بتتجاهل السلاح وبتدور على ابنها فى الاوضة

و لارا بتروح عليها بسرعة بعد ما بتلبس الروب

لارا / مليكه اهدى انتى بتدورى على اية

مليكه /لارا اخدو ابنى

لارا /مليكه اهدى شوية تعالى خلينى ارجعك على اوضتك

مليكه / انتى فكرانى مجنونة ابنى كان فى حضنى اخدوة منى انا ضيعت ابنى تانى انا السبب انااا

مليكه بتخرج من الاوضة زى المجنونة وبتدور فى باقى الاوض و كنان و لارا بيروحو وره بسرعة و مليكه بتفتح اوضة نسمة و بتتفاجا بريان و نسمة نايمين مع بعض فى السرير

ريان و نسمة اول ما مليكه بتدخل بيتفزعو من النوم

نسمة / مليكه

مليكه بتبصلهم بغضب و فهد بيقرب من مليكه

فهد / مليكه

مليكه بتبص وره بسرعة وبتشوف الوالد فى حضن فهد

وبتجرى على الوالد وبتخدو من فهد بسرعة وبتبوس فية

والوالد بيضحك اوى

مليكه / ابنى حبيبى اسفة انى نمت وسبتك اسفة ياروحى

لارا / دة حقيقى

كنان / قدرنا نوصلو

لارا / وازاى متقوليش يا كنان

والكل بيتفاجا بريان بيتسحب من بينهم علشان يخرج من الاوضة و مليكه بتروح على ريان وبتقف قدمه

ريان بضحكة هبلة / هههة مليكه حمدالله على سلامة الشيطان الصغير

مليكه / ياسافل ياحقيير

ريان / مليكه اعقلى نسمة مراتى يعنى عادى جدا هو دة الطبيعى

مليكه بتبص لنسمة بغضب و نسمة بتعيط

مليكه / قدرت تضحك عليهاا انا قولتلك انك مش هتقرب منها غير لما تنفذ الى طلبتو منك

والكل واقف بيحاول يكتم الضحكة

ريان / مليكه اضحك على مين انا كنت ماشى قدم الاوضة عادى وكنت رايح على اوضتي وفجاة لقيت نسمة بتستدرجنى لهناا مش عارف انا جيت ازاى ولا امتى بس

نسمة / ريان

ريان / اعمل اية اختك دى مجنوونة دى ممكن تطلبلى بوليس الادب

مليكه بتشوف الجزمة بتاعت ريان جمب السرير وبتنزل تخدها وبتحدفهاا على ريان و ريان بيهرب منها بسرعة

فهد / مليكه اهدى شوية اسد خايف

مليكه بتبعد الوالد عن فهد

مليكه / اسد

فهد / اة اسم ابنى اسد

لارا / اسم جميل

مليكه / لا مش جميل وانا اسمى ابنى اسد لية يعنى

فهد / مليكه

مليكه / ابنى هيكون اسمو كريم علشان ربنا كان كريم معايا ورجعهولى

كنان ولارا بينسحبو من الاوضة

فهد / ابنى اسد ودة قرارى

مليكه / انت ملكش اى قرار تخدو لابنى دة ابنى اناا ومفيش حد يقرب منو او ياخد اى قرار يخص حياتو غيرى

فهد بيضغط على قبضة ايدو بقوة وبيحاول يسيطر على غضبو و مليكه بتبصلو بتحدى وبتضم الوالد لحضنها اوى

فهد / انتى اعصابك لسة تعبانة

مليكه / لاا الى انت لازم تعرفو ان حياتى معاك وقفت من زمان انا حياتى مع ابنى وبس ودى اخر مرة تقرب من ابنى من غير علمى

وبتدخل اولفت

اولفت / سيدى الانسة فيفيان مستينة حضرتك تحت

مليكه / روح بسرعة للعاهرة الى شبهك روح

فهد لسة هيقرب من مليكه بغضب و مليكه بترجع بضهرها بخضة و فهد بيتراجع وبيخرج من الاوضة

نسمة / مليكه ممكن اشوفو

نسمة بتبص على الطفل و مليكه بتروح على نسمة وبتحط الوالد على السرير وبتمسكها من شعرها بقوة و نسمة بتصرخ

مليكه / للدرجة دى انتى ضعيفة انتى ازاى تسلميه نفسك ياغبية ازاى

نسمة بعياط / مليكه ااة مليكه انا كنت مدمرة اوى مقدرتش اتحمل الحالة الى كنتى فيهاا وبعد خبر وفاة بابا

مليكه بتبعد اديها عن نسمة و نسمة بتعيط

نسمة / عمك ابراهيم لما اتصل بيا علشان يبلغنى وقالى ان بابا اتوفى فى السعودية بعد ما خلص مراسم الحج واتوفى قدم الكعبة وانهم دفنوة هناك انا كنت منهارة وانتى كنتى فى عالم تانى ريان الوحيد الى قدر يخرجنى من الدوامة الى انا كنت فيهاا كنت بموت واناا شيفاكى بالحالة الى كنتى فيهاا وخبر وفاة بابا كسرنى اوى

مليكه بتحضنهاا اوى وبيعيطو هما الاتنين💔😭

نسمة / مليكه والله ريان كويس اوى وبيحبنى

مليكه / عرفة انو بيحبك بس دة اهبل وانتى هبلة كمان

ريان من وره الباب

ريان / طب احنا الاتنين هبل يبقي خلاص هنقدر نتفاهم

مليكه بتوطى وبتاخد فردة الجزمة التانية وبتحدفها على ريان

مليكه / روح من هنا يا كلب

ريان بيمسك الجزمة بايدو بسرعة

ريان / شكرا شكرا يا مليكه على المعاملة الى زى الزفت دى واهنتك لياا قدم مراتى حببتى

مليكه / متقولش مراتى

ريان / ياساتر عليكى خلاص انا موافق على طلباتك بس متبعدنيش عنها

مليكه بتبص لريان اوى

مليكه / موافق

ريان / مع انى عارف ان ممكن تكون الايام جاية دى اصعب ايام فى حياتى بس المهم انها تكون مع نسمة وبس

مليكه بتشيل الطفل فى حضنهاا وبتخرج من الاوضة

مليكه / جهز نفسك فى اقرب وقت

ريان بيهز راسه بنعم و مليكه بتروح على اوضتها وبتقفل الباب

**********************************

فى اوضة كنان💕💘 ولارا

كنان بيغير هدومه بسرعة

لارا / انت هتخرج تانى

كنان / اية الجديد

لارا / الجديد ان انا محبوسة هنا ٢٤ ساعة حتى الولاد مش عاوز تخليهم يروحو المدرسة

كنان / خلاص من النهاردة كل حاجة هترجع زى الاول ممكن الولاد يروحو مدرستهم

لارا / وانا هرجع المستشفى امتى

كنان / مفيش شغل تانى

لارا / ازاى يعنى مفيش شغل

كنان / زى ما سمعتى كدة

لارا بتقف قدم كنان قبل ما يخرج

لارا / كنان بلاش تعمل معايا كدة انت عارف ان شغلى مهم اوى فى حياتى

كنان / دة الامن ليكى انتى والى فى بطنك

كنان بيخرج وبيسبها ولارا متعصبة اوى

**********************************

كنان بيخرج من الاوضة وبيقابل ريان او بمعنى اصح ريان مستنيه

كنان / صبحية مباركة ياعريس

ريان / كنان محتاج مساعدتك

كنان بيبصلو اوى

ريان / هتساعدنى

كنان / لاا

ريان بيبصلو بغضب

كنان / لكن عندى فضول انى اعرف اية الى خبير المتفجرات

ريان مش قادر يعملو بنفسو وعاوز مساعدتى انا

ريان / خلينا نتكلم شوية

كنان بيهز راسو بنعم وبيتحرك هو و ريان

**********************************

مليكه بتدخل اوضتها وبتشف فهد بيخرج من اوضة الهدوم

مليكه / اا انت بتعمل اية هنا

فهد وهو بيكمل هدومه / يعنى هعمل اية زى ما انتى شايفة

مليكه / الاوضة دى اوضتي انا وابنى وبس

فهد بيتجاهل كلمها وبيرش بيرفان بتاعو وبيهتم بمظهره

مليكه / انا هخلى اولفت تنقل حاجاتك من هناا على الاوضة التانية

فهد مبيردش عليها

مليكه / لازم تعرف ان حياتناا انا وانت انتهت خلاص

وياريت فى اقرب وقت نخلص كل حاجة

فهد بيتجاهل كلمهاا وبيروح على باب الاوضة

مليكه / فهد طلقنى 😟💔😳😲

*****************************************

 بقلم…وردة

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم 😉

يتبع💖💖

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *