Subscribe in a reader رواية مليكة و الشيطان البارت 35 كامل - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/24/2024

رواية مليكة و الشيطان البارت 35 كامل

رواية,رواية رعب,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية كاملة,روايات,روايات مسموعة,رواية موسيقية,رواية روسية,رواية شعرية,رواية يابانية,رواية أرض زيكولا,روايات

 

مليكه بتصرخ / هقتلك لو مقولتش فهد فييين اتكلم

ريان بيقرب منها وبياخد من اديها السلاح و مليكه بتعيط اوى وبتمسك فى هدوم ريان بقوة ومنهارة من العياط

مليكه / ريان ارجووك قلبى وجعنى اوى والله حاسة ان روحى بتتسحب منى انا عوزة فهد ارجووك فين فهد

ارجووك قولى

ريان بيملس على شعر مليكه بحنية.

ريان / فهد كان بيستلم صفقة على حدود الهند واختفى من وقتها ومفيش اى حد يعرف اى معلومة عنو والرجالة الى كانو معاة لقوهم مقتولين ومدفونين على حدود باكستان

مليكه وقفة مصدومة من كلامو وبتبصلو اوى برعب

وفجاة بيغمي عليها قدمهم و ريان بيلحقهاا بسرعة قبل ما تتصدم بالارض و جمال و نسمة بيجرو عليهاا بسرعة

نسمة / انت غبى اية الى انت بتقولو دة مليكه مليكه اختى ردى عليااا

ريان / اعمل اية هى الى مصرة انها تعرف الحقيقة وانتى شفتى الى حصل قدمك ولا انتى مبتشفيش اصلاا

نسمة / سبحان الله ربنا اداك كل حااجة بس من غير عقل ماشاء الله

جمال بصرخة / اخرص انت وهى انتو هتتخنقو وبنتى هتروح منى

ريان بيروح بيهاا على العربية بسرعة وبيركب معاة و نسمة

و جمال والحرس ورهم

**********************************

فى امريكاا

كنان فى اوضة اوضة التعذيب وفرانكو قاعد قدمه بيبتسملو اوى

فرانكو / يااة اخيرا

كنان / يعنى عاوز تفهمنى انك متعرفش مكان صهيب

فرانكو / ولو حتى اعرف مش هقول طبعا زمان فهد دلوقتى بيتعذب ياحراام

كنان / دة اخوك

فرانكو / ههههههة مش فاكر

كنان بيتعصب اوى ولسة هيقرب من فرانكو علشان يضربو

وبيوقف ايدو فى الهوى

كنان / لولا فهد امرنا اننا منمدش اديناا عليك غير بامرو كنت نستفك

فرانكو / الزيارة خلصت ودلوقتى وقت الاسترخاء بتاعى

كنان بيخرج من الاوضة الى فيها فرانكو ومتعصب اوى

وبيطلع على الجنينة وبيشوف مراد قاعد فى الجنينة بيشرب عصير و كنان بيبصلو بغضب ومراد بيرفع العصير قدم كنان

مراد / فى صحتك يا باشااا هههههههة

كنان / حسابك قرب اوى يامراد

مراد / واناا جاهز ما انا تربيتك برضو يا كبيير هههههههة

كنان بيروح على القصر وبيدخل اوضة المكتب ومتعصب جدا ولارا بتدخل

لارا / كنان مفيش اى جديد

كنان بيهز راسو بلاا

كنان / لاول مرة بكون متكتف كدة لاول مرة بكون عاجز

كنان بيضرب التربيظة بايدو بقوة ولارا بتتخض

كنان / انا من غيرو ولا حاااجة ولا حااااجة

لارا / ممكن تهدى شوية وان شاء الله هيكون فى خبر قريب منو صدقنى

**********************************

فى مصر

الدكتورة / هى بخير متقلقوش اوى كدة احنا قولنا مش عوزين توتر

جمال / هى بس سمعت خبر دايقهاا

الدكتورة / هى هتفوق كمان عشر دقايق وهتكون بخير وياريت تهتمو شوية بصحتهاا وفى فيتامينات لازم تخدها

فى ميعادها

وبيدخلو لمليكه الاوضة و جمال بيروح عليهاا وبيبسها من جبنهاا

ريان/ انا اسف بس بنتك هى الى عنيدة اوى اعمل اية

جمال بيقرب من ريان

ريان / اية انت هتتغباا زيها ولا اية

جمال / صحيح الكلام الى قلتو عن جوزها دة

ريان / صح

جمال / وانت هناا بتعمل اية روح رجعلهاا جوزهاا

ريان / مقدرش اتحرك من هناا انا اخر اوامر عندى انى مبعدش عيونى عنهاا واحميهاا

جمال بيمسك دماغو بتعب

نسمة / باباا انت كويس

ريان و نسمة بيخلوة يقاعد على الكرسى

مليكه / فهد

والكل بيبص لمليكه و مليكه بتبدا بفوق وبتعيط وبتنادى باسمو

مليكه / فهد فهد متبعدش عنى فهد

جمال بيروح عليها سرعة

جمال / مليكه بنتى حببتى فوقى ياحببتى مليكه

مليكه بتفتح عنيها وبتبص حوليها بفزع

مليكه / باابااا

جمال بيحضنهاا اوى وبيملس على شعرها بحنية

نسمة / مليكه الدكتورة قالت بلاش التوتر دة

مليكه / انا لازم اسافر بسررعة

جمال / تسافرى فيين مستحيل

مليكه بعياط / بابااا ارجووك خلينى اروح ادور علية الله يخليك سبنى اروح ادور علية

مليكه منهارة من العياط

جمال / مقدرش اسيبك ترمى نفسك فى النار يا بنتى مقدرش

مليكه /اااااة ااة

جمال بيضمها اوى

مليكه / قلبي بيوجعني اوى يا باااباا

جمال / ان شاء الله ربنا هيطمنك علية بس علشان ابوكى متعمليش فى نفسك وفياا كدة اهدى يا حببتى بس

**********************************

بعد يومين

على حدود البكستان داخل قرية صغيرة على حدود غابة كثيفة بالاشجار داخل كوخ كبير

فهد مربود من ايدو ورجلو بسلسلة من حديد ومرفوع عن مستوى الارض و بيدخل صهيب والرجالة الى حولين فهد بيقفو بسرعة

صهيب / اية لسة عايش

فهد / مش هموت غير لما اشرب من دمك ياصهيب

صهيب / ههههههة انت لسة مغروور بعد كل الى عملتو فيك

فهد / لو فاكر ان الى عملتو دة هيعدى كدة يبقي غبى اوى

صهيب /انت مش عارف انا خسرت قد اية علشان اجيبك هنا

قدمي واقدر اكسرك

فهد / موتك على ايدى اناا

صهيب / ههههههة

وصهيب بيبص للرجالة بتوعو بغضب وبيصرخ فيهم

صهيب / اضربوة مش عاوز حتة فى جسمو سليمة ابدا

فهد / ولية انت متمش المهمة دى بنفسك ولا اة نسيت ان دراعك مشلول ههههههة

صهيب بيفتكر من اسبوعين لما هجم على القصر بتاع الفهد

فى امريكاا و فهد كان فى مصر وقتل مجموعة كبيرة من الخدم والحراسة فهد عرف وقدر يوصلو وفرغ سلاحو فى دراع صهيب الى شاور لرجلتو بية علشان يهجمو.على القصر

وصهيب بينزل عيونو لدراعو الى مبيتحركش

صهيب / هندمك على الى عملتو معاياا وهخليك تندم انك مقتلتنيش وقتها

فهد / مقتلتكش علشان اشوف النظرة دى فى عنيك نظرة العجز

وصهيب بيتعصب اوى وبيمسك سيخ حديد وبيغرزو فى كتف فهد و فهد بيضغط على سناانو بقوة والعرق نازل من جبينو بغزارة ومبيطلعش صوت ودة بيخوف الرجالة الى تبع فهد

صهيب / انا بقي هكون اذكي منك هقتلك مش هسيب فرصة

ليك انك تعيش اكتر

فهد وشو احمر اوى من شدة الالم

فهد / اقتلنى اقتلللنى

فهد بيتحرك بجسمو القوى وهو مرفوع من على الارض

والرجالة الى حولية بيخافو منو اوى وبيرجعو لوره

**********************************

فى مصر

مليكه فى اوضتها و جمال بيدخل عليها الاوضة

جمال / شوفى انا عملتلك الشوربة الى انتى بتحبيهاا يلاا ياحببتى علشان خاطر ابوكى الى قلبو مش مستحمل اكتر من كدة

مليكه مبتردش على ابوهاا وبتنام على جمبها وبتسحب الغطاء عليهاا و جمال بيتنهد بتعب وبيملس على شعرها بحزن

**********************************

ريان بيروح الجامعة لنسمة

نسمة بتكون وقفة مع واحد زميلهاا بيسالها عن محاضرات

نسمة / للاسف يا رامى فاتن اخدت الكشكول منى النهاردة

رامى / فاتن دى مبترحمش ابدا دى بتكتب كل كلمة الدكتور بيقولها

نسمة / ههههة فعلا بس انت عرفها بتحب تتاكد ههههة

رامى / دى طلعة الاولى السنة الى فاتت ونوية تخدها تانى السنة دى

نسمة / ربناا معاها ومعانا بقي عقبالك

رامى / موافق على مقبول والله مش معترض ابدا

نسمة بتضحك وبتتفاجا بريان بيسحبهاا من اديها بقوة

نسمة / ااة انت مجنون اية الى عملتو دة

ريان / انتى ازاى تقفى وتضحكى كدة مع البتاع دة

رامى / بتاع اية وانت مالك اصلاا

ريان بيضرب رامى بالبكس و نسمة بتشهق من الصدمة

نسمة / انت همجى ومتخلف وانت اية دخلك اقف مع مين ولا اعمل اية انت ملكش دعوة بياا ابدا انت فاهم

ريان / يعنى اختك فى المصيبة الى هى فيها دى وانتى وقفة هناا بتضحكى

نسمة بتبص حوليها وبتشوف الطلاب بيبصلها اوى

نسمة / غبى

نسمة بتمشى وبتسيبو و ريان بيروح وره وبيمسكها من اديهاا وبيركبها العربية

نسمة / عاا عاا ابعد عنى يا حيوان

ريان بيسوق العربية ومبيردش باين عليهاا الغضب و نسمة بتخاف منو لما بتشوف العروق الى فى رقبتو برزة اوى من شدة الغضب وبتفضل انها تسكت لحد ما توصل البيت

بعد نص ساعة بيوصلو البيت و نسمة بتنزل من العربية

وبتبصلو بغضب

نسمة / امتى اخلص منك

ريان / قريب اوى انا الى هخلص منك ومن غبائك

نسمة / مسمحلكش احترم نفسك

ريان بيقرب عليها خطوة و نسمة بتجرى علي العمارة بسرعة

و ريان بيبتسم اوى

**********************************

نسمة بتدخل الشقة ومتعصبة اوى

جمال / نسمة فى اية يا بنتى

نسمة / مفيش حاجة يا باباا هى مليكه عملة اية

جمال / زى ما هى اختك هتروح مننا يا نسمة عوزانى اسمحلهاا تسافر ازااى يا ناس ارميها فى النار بايدى

نسمة/ بابا اهدى لو سمحت حضرتك تعبان مينفعش كدة

انا هدخل اشوفهاا

نسمة بتدخل لمليكه الاوضة وبتشوف مليكه وقعة على الارض

نسمة / بااابااا

**********************************

فى امريكاا

فى الليل الملك بيوصل قصر الفهد ومعاة فيفيان

وبيكون كنان فى استقبالو

الملك / جهز نفسك انت ورجلتك علشان قريب اوى هتروح تجيب الفهد

كنان / امرك سيدى منتظرين امرك

والملك بيدخل قصر الفهد و بيدخل على مكتب الفهد ومعاة فيفيان و كنان

الملك / مش عاوز الشغل يتاثر مفهووم

كنان / تمام

الملك / فيفيان هتكون مسؤالة عن الشغل فى غياب فهد

كنان / تمام سيدى

الملك بيخرج من القصر وفيفيان بتبص لكنان بابتسامة سخيفة

**********************************

فى مصر

جمال طول الليل سهران جمب مليكه و مليكه متعلقلها محليل وتعبانة اوى و نسمة بتروح لجمال وهو نايم على الكرسى جمب مليكه

نسمة / باباا النهار هيطلع خلاص روح حضرتك نام وانا هفضل جمبهاا

جمال / لا ياحببتى روحى انتى كملى نومك انا كويس كدة

نسمة / بابا حضرتك ماكلتش حاجة من امبارح ولا اخت الادوية كمان

جمال بيبص لمليكه بحزن

نسمة / متقلقش عليهاا انا جمبهاا

جمال / هروح اتوضاا واصلى الصبح

نسمة / وانا هروح اعملك حاجة تاكلهاا علشان تاخد الادوية

وممنوع الاعتراض

جمال بيهز راسو بنعم وبيروح على مليكه وبيبسهاا من جبنها

وبيخرج من الاوضة هو و نسمة و نسمة بتروح على المطبخ و جمال بيروح على الحمام علشان يتوضا

وبعد دقايق جمال بيخرج من الحمام بيتفاجا مليكه قدمه

جمال / ريحة فين يا مليكه

مليكه بعياط / باباا ابوس ايدك خلينى اروح

جمال بيروح عليهاا وبيضمها اوى ومليكه بتعيط

جمال / قلب ابوكى انتى

مليكه / فهد بيتوجع ياباباا انا بموووت ارجووك

جمال / رووحى يا بنتى روحى

مليكه بتبص لابوهاا اوى ومش مصدقة

جمال / اوعدينى انك هتكونى بخيير وهتخفظى على حفيدى

مليكه بتهز رسهاا بنعم وبتخرج من الشقة بسرعة وبتخبط فى ريان واقف قدم الباب

**********************************

ريان / مليكه ريحة فين

مليكه / هروح لفهد

ريان / ماشى طب يلاا انتى تعبانة ادخلى ارتاحى

مليكه / ررررريان

ريان بيتفزع من صرختها

مليكه / هتيجى معايا ولا اسافر بطرقتى انااا

ريان بيبص للحراسة الى معاة

ريان / جهزو الطيارة هنتحرك دلوقتى

ريان بيتصل بكنان

ريان / كنان وصلت لاية

ريان / ماشى وانا فى طريقى ليك

كنان / .......

ريان / لما اشوفك هتعرف سلام

ريان بيقفل التلفون وبيبص لمليكه

ريان / حددنا مكانو فين

مليكه بتتحرك قدمه بسرعة

مليكه / يلاا بسرعة اتحرك

ريان / ربنا يستر

ريان بيتحرك ومعاة مليكه والحراسة

ريان / مليكه هقولك تروحى يمين تروحى اقولك شمال تروحى

مليكه مبتردش علية وسرحاانة

ريان / والله عارف ان موتى على ايدك يا مليكه

مليكه / هاا بتقول حاجة

ريان / اقف يا ابنى قدم مطعم ناخد كام قرص طعمية ناكل لقمة

مليكه / دة وقت اكل خليناا نروح

ريان / كدة كدة انا ميت خلينى احقق امنياتى بقي

مليكه / اووف اووووف

ريان / ما انا لو مامتش فى المعركة الى هتحصل دى اكيد فهد مش هيسبنى عايش بعد ما يشوفك معاياا

مليكه / متخفش مش هيعملك حاجة

ريان / وانا كدة اطمنت يعنى

مليكه / ريان اسكت

ريان / حاضر

مليكه بترجع دمغهاا وره بتعب

**********************************

فى امريكا

لارا / كنان استنى انت هتسبنى مع الانسانة المستفزة دى

كنان / لارا يعنى انا رايح للموت وانتى مش همك غير انك مديقة من فيفيان

لارا / لا ما انا عرفة انك هترجعلى بالسلامة معنديش شك فى كدة

كنان بيبتسم وبيقرب منهاا وبيبسها من شفايفهاا وانين بتروح على كنان

انين / بطلى بطلى باابى بتعملو اية

كنان / كنت بقول لارا انها تجبلك الايس كريم الى انتى بتحبية

انين / هههييه هييه باابى بطلى

لارا / طب يلاا اجرى روحى خلى اولفت تجبلك ايس كريم

وانين بتجرى وفرحانة

كنان / خلى بالك من نفسك ممنوع اا

لارا / ممنوع الخروج ممنوع انى احتك بمراد وفيفيان وممنوع اروح الجنينة الخلفية فى اى حاجة تانية

كنان بيبسها من شفيفهاا وبيبتسملهاا اوى و فيفيان بتخرج من اوضتها

فيفيان / كنان القاسى الى بيعشق الدم بقي رومنسى وااااو

لارا بتبصلها بغضب

كنان / لارا شوفى انين و جاك بيعملو اية يلاا روحى

لارا بتتحرك قدم كنان

فيفيان / لما يرجع فهد حاجات كتير هناا لازم تتغير

كنان / اكيد سيدة فيفيان لازم حاجات كتير تتغير بعد ازنك

كنان بيتحرك وبيخرج من القصر و وره مجموعة كبيرة من الحراسة

**********************************

فى الليل

بتهبط الطيارة الخاصة و ريان ومعاة مليكه وباقى الحراسة

وبيكون كنان والرجالة مستنينهم و ريان بيروح على ركن فى الطيارة وبتكون مليكه نايمة وباين عليها التعب من الحمل وتعب السفر المرهق و ريان بيقرب منها و مليكه بتتفزع

ريان / اهدى مليكه احنا وصلناا

مليكه / فهد

ريان / خليناا ننزل الاول يلاا انتى كويسة

مليكه بتهز رسهاا بنعم و ريان بيساعدها انها تقف و ريان بيسحب الشال بتعهاا وبيلفو حوليهاا وبيخرج بيهاا من الطيارة و كنان اول ما بيشوف مليكه بيضغط على سنانو بغضب و ريان بيروح على كنان

ريان / فى اى معلومات تانية

كنان بيبص لمليكه اوى

كنان / اية الى جبهاا معاك هو احنا ريحين رحلة

مليكه / كنان ملكش دعوة بياا

كنان / انتى فكرة نفسك ريحة فين بالظبط احناا فى اى وقت دلوقتى ممكن الرصاص ينزل علينا زى المطر

مليكه / وانا مسؤالة عن نفسى

كنان بيبص لريان بغضب

ريان / يا عم اعمل اية دمغها نشفة زى صحبك

كنان / لازم نتحرك دلوقتى

**********************************

داخل الكوخ

المجرمين بيشيلو من ايد ورجل فهد السلسال الحديدية

و فهد بيقع على الارض ومش قادر يقف على رجلو ابدا

وصهيب بيقرب منو وبيبتسم اوى و فهد بيتنفس بصعوبة وبيفتح عيونو

صهيب / اكيد الدم اتسحب من اطرافك دلوقتى قدمك عشر دقايق والقلب يقف نهائى

فهد بيحاول ميفقدش الوعى ومش قادر يتكلم وبيفكر فى مليكه وبيفتكر لمسة اديها على خدو وبيتخيلهاا نايمة جمبو على الارض و بيبتسم اوى ودة بيعصب صهيب اوى

صهيب / اخرجو كلكو برة واحرقو الكوخ وهو فية

والكل بيبدا ينسحب من الكوخ 

******************************

بقلم…وردة

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم 😉

يتبع💖💖 

 

لقراءة البارت 36 كامل من رواية مليكة و الشيطان كاملة

اضغط هنا

 الرواية كاملة متوفرة على موقعنا بشكل حصري اضغط هنا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *