Subscribe in a reader رواية فضيحة نيرة البارت 30 - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/13/2024

رواية فضيحة نيرة البارت 30


رواية,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية رعب,رواية كاملة,رواية روسية,روايات مسموعة,رواية موسيقية,روايات,روايات حارة شوف,رواية ارض زيكولا,رواية غموض,رواية جريمة,رواية برمون,رواية شعرية,رواية بوليسية,رواية أرض زيكولا,سلسلة الرواية,سلسلة رواية bermon,روايه,سلسلة الرواية برمون,رواية وادي الذئاب المنسية,فن الرواية,رواية الأبله,رواية خيالية 

 فى المطعم💚

وها هي تقوم بتناول الطعام وحسام بجانبها يتناول هو الاخر ويقول

اربع سنين منزلتيش حاجه علي صفحتك عملتيها ازاي دي انا قولت يمكن دي صفحتك القديمه ولا حاجه وعندك واحده تانيه جديده

*الي بينزل حاجه علي فيس بتاعه بينزلها علشان صحابه وقرايبه واهله يشوفوها ويعلقوا وهو يرد عليهم اما انا معنديش حد لا قرايب ولا اهل ولا صحاب انسانه كده عايشه لوحدها في كل حاجه علي سوشيال ميديا وعلي الواقع

* علاقتك مش كويسه بعمك وولاده انا اعرف ان عنده ولدين

* كانت كويسه بس دلوقتي مليش علاقه غير بعمو وطنط لكن هما لا

* والسبب يعني

تنهدت وهي تترك طعامها

كل واحد فينا باصص لتاني بتفكيره هو انا شايفهم دمروا حياتي وهما شايفين اني انا الي عملت كده في نفسي

* طب ما تكسبي فيا ثواب وتسيبك من الالغاز الي بتكلميني بيها دي وفهميني

ضحكت وهي تسند يديها علي تابلوه السياره

لو عرفت مش هتخليني قاعده في عربيتك ثانيه واحده

* لا احكي ومټخافيش هخليكي في العربيه

نظرت طويلآ الي حسام وهي تفكر فيما تفعله هل هي ترتكب خطاء اخر مثل ما فعلت مع حازم !!

انتهبت علي صوته وهو يقول

هيييه سرحتي فين

فهتفت

انا زمان اتعرفت علي واحد يعني كان صاحب فادي ابن عمي وطلب رقمي كنت صغيره في ثانويه عامه مفكرتش صح وفي الاخر طلع واحد بيتسلي قعد يلعب عليا بكلام الحب وخاېفه اكون بكرر نفس الغلطه دي دلوقتي بكلامي معاك وقعدتنا دي

فهم ما يدور في عقلها فهتف هو

انا مطلعتش مني اي كلمه بخصوص حب ولا اعجاب علشان تفكري فيا كده

* ممكن تكون ناوي تطلعه قدام عادي يعني

حرك راسه بنفي وهو يقول

لا مش ناوي مټخافيش ولو طلع مني في يوم كلام بتاع حب هيكون من قلبي بجد مش تسليه وفي نفس اليوم هكون طالب ايدك من عمك ده لووو لوو يعني

صړخت به وهي تعتدل في جلستها

اهو شوفت نفس كلام حازم هطلب ايدك من عمك وبكره هتلاقيني عندك بطلب ايدك وفي ايدي بوكيه ورد نفس الكلام بحذفيرو حذفوره حذفوره يعني ناوي تاخد حقك من ريم فيا!!!

* يالهووي عليا وعلي سنيني ريم ايه انا بقولك لو لو وبعدين انا فين كلمه بوكيه الورد الي قولتها دي انتي هتالفي !!!

* لا مفيش لو علاقتك بيا ابعد عنها اي حاجه تخص الحب وخطوبه لان انا منفعش للكلام ده لا معاك ولا مع غيرك

* ليه مش بنت زي بقيت البنات اكيد هيجي يوم تحبي ووتتحبي وتجوزي كمان

* لا انا مش بنت بص اجبلك

من الاخر علشان نبقي واضحين مع بعض انا روحت لحازم الي هو صاحب فادي ده بيته روحتله برجلي وبارداتي فهمني انه تعبان وانا كواحده عندها 18 سنه صدقته وروحتله وحصل الي حصل بينا غلطه غلطه غلطها معرفش ازاي

وعندما وجدت صمته ذلك هتفت

عرفت بقي انك لو عرفت مش هتخليني في العربيه ثانيه واحده ...

قالتها ثم قامت بفتح باب السياره حتي ترحل ولكنها توقفت عندما منعها وهو يمد يديه ويغلق باب السياره

انتي بتخترعي من دماغك وخلاص وامسكي كملي الاكل بتاعك ده

قالها وهو يناولها قطعه الخبز لتنظر له نيره باستغراب واضح برغم انها اخبرته القصه مختلفه الا انه لم يفعل مثلهم .. لم يخبرها اي شئ .. هو مختلف عنهم مختلف عن سليم وفادي ومازن مختلف عن الجميع ليس مثلهم !!!!!

* هو انت دلوقتي شايفني واحده مش كويسه صح

اوقف سياره والټفت اليها هاتفآ

انا فاهم كميه الاسئله الي في دماغك بصي يا نيره انا مليش الحق اتكلم معاكي في الموضوع ده اصلا ولا انتي كان مفروض تقوليه ليا ولا تقوليه ل اي حد اصلا وعلي فكره غلطتك دي مش بسيطه كده انك تتكلمي عنها الي حصل ده يعتبر ژنا وعقابه كبير اووي عند ربنا في الدنيا والاخره ولو متعرفيش اكتبي عقاپ الژنا ايه واعرفي ..

ضغطت علي يديها وهي تقول

ربنا عالم ان الي حصل كان ڠصب عني مليش ايد فيه

* ڠصب عنك ازاي انتي روحتيله برجلك بيته

* ماشي روحت برجلي وكل حاجه بس هو ڠصب عليا اشرب وانا شربت لحد ما سكرت ومحستش بحاجه بعد كده

* وادي كارثه تاني شربتي خمره ودي من ام الكبائر وربنا ميقبلش منك صلاه لمده اربعين يوم يعني كل حاجه ربنا حرمها انتي عملتيها

اجابته بدفاع

علي فكره فادي بيشرب عادي وبيشرب كتيير جدا كمان

* فادي بيشرب وامجد وريم بيشربوا وعلي فكره ابوكي كمان بيشرب بس ده حرام ربنا حرمه مش معقوله متعرفيش حاجه زي كده يعني

_ لا عارفه بس هما بيشربوا عادي

* انا قولتلك راي وبراحتك انتي عندك النت اكتبي في جوجل وشوفي

قالها ثم بدا في قياده السياره مره اخري لتقول هي

هو انت عايز مني ايه يا حسام ټنتقم من ريم فيا صح !!

* تاني

صمت ولم تجيبه بشئ ليقول هو

بطلي هبل لو سمحتي

** ماهو انت اكيد وراك خازوق وانا لازم اعرفه

حرك راسه وهو يبتسم هاتفآ

هو انتي ازاي شبهي اووي كده !!

*****************

مر اكثر من يوم علي مقابلتها لحسام اصبح التحدث بينهما علي الشبكات الاجتماعيه الرسائل وكلما طلب منها ان يتحدثوا بالهاتف ترفص ..

حتي ان تقابله مره اخري ترفض ايضآ..

وحسام احترم رغبتها تلك ولم يصر عليها ..

*******************************

  بقلم… يارا رشدي

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم

يتبع💖💖💖

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *