Subscribe in a reader رواية فضيحة نيرة البارت 32 - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/13/2024

رواية فضيحة نيرة البارت 32


رواية,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية رعب,رواية كاملة,رواية روسية,روايات مسموعة,رواية موسيقية,روايات,روايات حارة شوف,رواية ارض زيكولا,رواية غموض,رواية جريمة,رواية برمون,رواية شعرية,رواية بوليسية,رواية أرض زيكولا,سلسلة الرواية,سلسلة رواية bermon,روايه,سلسلة الرواية برمون,رواية وادي الذئاب المنسية,فن الرواية,رواية الأبله,رواية خيالية



كلامنا خلص لحد كده
هبط من السياره واقترب منها قائلا باستغراب
خلص ليه في ايه !!! اهلك اتخانقوا معاكي علشان وقفتنا سوا !!
وبدون سابق انذار اڼفجرت به باكيه
علشان انت شايفني واحده قليله متنفعش تتحب واحده اقل من ريم مينفعش تيجي بعد ريم واحده زي شايفني بنفس عين سليم واحده متتحبش خلاص عرفت عرفت ان الي زي محدش بيحبها لا ابوها الي جابها ولا اي حد مش لازم تقكروني كل شويه انا مش عايزه حب ولا عايزه اتحب من حد مش عايزه
هتف حسام پصدمه 😠
كلمه هزار اتقالت فسرتيها التفسير ده كله !
* ملهاش تفسير تاني هي معناها كده ملهوش لازمه تبرر موقفك
قام شخص ما يقود السياره ويقف خلف سياره حسام باطلاق كلاكس حتي يحرك حسام سيارته ويسمح له بالمرور هتف حسام
تعالي اركبي احرك العربيه الي سدت الطريق دي ونكمل كلامنا
_ مفيش كلام ما بينا
اصدر كلاكس اخر ليقول حسام
يا ستي يلا اخلصي
استجابت نيره له واستقلت السياره تحرك حسام ثم توقف وهتف
انا مش هقولك مبررات بس فعلا الكلمه طلعت مني هزار وملهاش اي علاقه بتفسير الي عمله عقلك
*والمفروض اصدقك صح !
قالتها ساخره زفر حسام بقوه وهتف
معنديش سبب اكدب علشانه وبعد كده هحاسب علي كل كلمه قبل ما اطلعها طالما دماغك طلعت بتحدف شمال كده
* لا ملهوش لازمه احنا خلاص كده كلامنا خلص سلام
التفتت الي الباب حتي تقوم بفتحه وتهبط من السياره ولكنه منعها وهو يجذبها من يديها برفق قائلا
هو انتي التعامل معاكي صعب كده ليه


انت طلعت زيهم كنت شايفاك مختلف وبصوره غير اي حد بس طلعت كوبي منهم
_ هما مش عايزينك بس انا عايزك معايا وجمبي يبقي كوبي منهم ازاي !
اقترب منها وهو يقول بهمس الي اذنيها
انا بحبك
ازاحته بيديها وهتفت
حب ايه يا ابو حب انت مكملتش كام شهر تعرفني هنستهبل علي بعض
_ اعبجبتك بيكي لما اتقابلنا وقت الحاډثه وبعدين حبيتك فيها ايه دي واياكي اسمع كلمه تاخد حقك من ريم فيا والكلام المتخلف ده
لتقول هي بتاكيد
ماهي كده فعلا ملهاش معني تاني وانا غلطانه اني صدقتك اصلا بقي بقولك روحت لواحد شقته وحصل الي حصل بينا وانت تحبني يا ابني انا في نظر اي حد واحده شمال اساسا

_ لالا انتي حد محترم متقوليش علي نفسك كده ازعل منك
هتفت نيره
احنا مش بنهزر دلوقتي بلاش استظراف انت عايز تتسلي شويه معايا وتاخد حق ريم مني وقولت دي واحده سهله وغلطت مع واحد قبل كده يعني مش هتاخد في ايدي حاجه
اصدر حسام تنهيده طويله ثم قال
ابن عمك فادي جه عندي من فتره وحكالي كل حاجه من اول عيدالميلاد وجواز من سليم لحد لما انتي عرفتي الحقيقه من اربع سنين قرا في مذكراتك انك بداتي تتعلقي بيا خاف لما اعرف الحقيقه ابعد عنك وافهم غلط 😠😳😲💔💔
******************************
انتهي حفل الزفاف وفي الشقه الخاصه بالعروسين ..
ظهرت مريم وهي ترتدي ثياب لا تصلح اطلاقآ للوضعهما .. فمن ترتدي تلك الثياب التي تكون سعيده بزواجها وتريد ان تبدا حياه جديده ..
_ خير ايه ده
قالها فادي باستغراب لتقول مريم
عروسه بقي
_ ما انا فاهم بس ازاي
جلست امامه وهي تقول
لا بلاش تفهم غلط انا مش هسمحلك تلمسني ولو الشيطان وزك وعملتها ھقتلك يا فادي
_ اهدي علي نفسك بس انا عمري ما هفكر المسک اساسا وعلشان اريحك خالص انا داخل انام اصلا وسايبهالك مخضره
كاد ان ينهض لتهتف مريم
مفكرتش ليه صور نيره وقت كتب الكتاب جات ل اشرقت اول واحده
نظر اليها باستغراب لتقول مريم بابتسامه
اختي بقي ولازم ابعتلها اول واحده
_ تبعتيلها !!!!
حركت راسها بنعم وهي تقول
اه ما هو الي انت متعرفهوش اني روحت لحازم وطلبت منه يساعدني اخد حقي منك راح جابلي الصور واتفقنا ننشرها يوم كتب الكتاب بس الشهاده لله حازم قالي انشريها علي النت بوشها بس انا صعبت عليا اعمل كده فيها وعلشان انا طيبه بعتهم للمعازيم بوشها لكن الي علي نت مظهرتش وشها شوفت انا احسن منك ازاي
* انتي يا مريم يطلع من وراكي كده ورايحه لمين حازم ! ده هو السبب في الي عملته فيكي
قالها پصدمه لتقول مريم
بمناسبه عملتك السوده بكره ماما هتيجي علشان تطمن عليا لو طلبت تشوف شرفي الي سيادتك ضيعته اقولها ايه
* مظنش مامتك دقه قديمه وليها في حاجات دي هي هتسالك وتطمن بس
* وانا اعرف منين ولا عايزني اتفضح وتطلع انت شهيد
تنهد بنفاذ صبر وهو يقول
يعني اعمل ايه ! خلاص حطي شويه ميركوكروم علي الملايه
* ولو الموضوع انكشف اعمل ايه انا وقتها !
* هيتنيل يتكشف ازاي بلاش تعقديها يا مريم
لتقول هي
انا عايزه اكون في السليم عور نفسك كام تعويره علي اقل هيبقي ډم حقيقي
* اعور نفسي
************************
منذ ان تركت حسام وعادت الي المنزل تتمسك في يديها بدفترها قرا فادي كل شئ بها ...
حتي خصوصياتها تلك لم يحترمها !!!!!!
قرا كل شئ خاص بها قامت بكتابته ..
ولم يكتفي بذلك بل قام بكشفها امام حسام ...
اخبره بكل شئ اخفته عنه !!!!
قامت پتمزيق ذلك الدفتر بانفعال وهي تصيح باكيه ..
كل شئ يخصها يكشفه الجميع دون اذنها !!
************************
هتف سليم بانفعال
احب مين انتي هبله ! نيره كان ناقص تركع تحت رجلي علشان اتجوزها وانا رفضت واختارتك حتي وقت ما اتجوزتها كنت راميها لوحدها

يعني هي مش في دماغي اصلا
* كانت يا سليم كانت لكن دلوقتي مفيش غيرها في دماغك انت مشوفتش نفسك بتراقبها ازاي ولا عينك الي كانت عليها وهي واقفه مع حسام
قالتها اشرقت ليجيبها هو
انا مش حمل فضايح تاني من تحت راسها نيره اي راجل يجي قدامها بتحبه بابا وماما مش في دماغهم حاجه مفيش غيري انا الي شايل هم نيره وفضايحها
ضحكت ساخره وهي تقول
انت بتضحك علي مين عليا ولا علي نفسك !!!
* اشرقت انا مش عايز ۏجع دماغ نيره كانت قدامي دي كانت مراتي وانا طلقتها يعني كانت في ايدي وانا الي رميتها اعقلي كده وبطلي جنان
واشرقت تنظر له بعدم اقتناع النظره الي لمحتها في عينيه اليوم وهو ينظر الي نيره لم تكن نظره عاديه اطلاقآ !!!!!
*************************
استجاب فادي لطلبها وقام بچرح نفسه وسقطت بعض قطرات الډماء علي الفراش ...
قام بتغطيه الچرح وهو يقول
عايزه حاجه تاني تحبي اصفيلك دمي كله علشان ترتاحي
*ابتسمت له مريم وهتفت
هو طلب اخير انا جعانه اووي ممكن تتطلع الاكل الي ماما شايله في التلاجه وتجهزه ناكل سوا
* ناكل سوا مره واحده !
* مبعرفش اكل لوحدي
* تصرفاتك غريبه يا مريم غريبه وتخوف
قالها فادي لتقول هي
كل ده علشان بقولك جهز انت الاكل خلاص متزعلش نفسك هجهزه انا
* لالا وعلي ايه هجهزه انا حاضر
رحل فادي لتقوم مريم باغلاق الباب خلفه نظر فادي الي باب باستغراب واكمل طريقه ..

وبالداخل قامت مريم بتحريك الغطاء الموجود علي الفراش من مكانه وايضآ العبث بالفراش وتحريك كل شئ عليه من مكانه ثم اقتربت من الخزينه واخرجت حزام جلدي ثم قامت بلفه حول يديها وقامت بتلويح بيه ليسقط الحزام علي ظهرها 😲💣

ضغطت علي فمها بقوه وهي تكتم الالم الذي تشعر به وتستمر في جلد نفسها .. ........


************************************ 

 بقلم… يارا رشدي

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم

يتبع💖💖💖

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *