Subscribe in a reader رواية مليكة و الشيطان البارت 46 كامل - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/24/2024

رواية مليكة و الشيطان البارت 46 كامل

Translator

رواية,رواية رعب,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية كاملة,روايات,روايات مسموعة,رواية موسيقية,رواية روسية,رواية شعرية,رواية يابانية,رواية أرض زيكولا,روايات


مليكه / الاوضة دى اوضتي انا وابنى وبس

فهد بيتجاهل كلمها وبيرش بيرفان بتاعو وبيهتم بمظهرو

مليكه / انا هخلى اولفت تنقل حاجاتك من هناا على الاوضة التانية

فهد مبيردش عليها

مليكه / لازم تعرف ان حياتناا انا وانت انتهت خلاص

وياريت فى اقرب وقت نخلص كل حاجة

فهد بيتجاهل كلمهاا وبيروح على باب الاوضة

مليكه / فهد طلقنى

فهد بيخرج من الاوضة وبيتجاهل كلمها و مليكه لسة هتصرخ وبتشوف الوالد بيبصلهاا وبيضحك اوى وبيسحب خصلة من شعر مليكه وبيمسكها وبيضحك

**********************************

مليكه و نسمة و ولارا فى الجنينة والاولاد بيلعبو حوليهم

و مليكه فى حضنها كريم

نسمة / الوالد نايم خلينى اخدو ينام

مليكه بخوف / لاا

لارا / مليكه حالة الخوف الى انتى فيها دى مش كويسة كمان علشان الوالد

مليكه / خلية فى حضنى كدة احسن انا كدة برتاح

لارا / خليكى متاكدة ان مفيش اى حد يقدر يقربلو ابدا

شوفى السيد الفهد عامل اية وشوفى كمية الحراسة الى فى القصر

مليكه بتبص حوليها بتشوف حراس كتير حوليها و ريان واقف مع حراس بعيد بيتكلم معاة و مليكه بتهز رسها بنعم

و نسمة بتاخد الوالد من مليكه وبتحطو فى سرير هزاز جمبهم و ريان بيقرب من نسمة وبيحطلها وردة فى شعرها

و نسمة بتبتسم بخجل

مليكه كل دقيقة بتبص على الوالد وهو نايم و لارا بتطبطب على اديهاا بحنية وبيدخل فهد القصر ومعاة فيفيان بينزلو من العربية و فهد بيبص على مليكه وهى قاعدة فى الجنينة وباين عليهاا مبسوطة اوى

وانين بتجرى على مليكه وبتبسهاا وبتجرى وبتلعب مع جاك

و فهد بيشاور لفيفيان انها تدخل القصر وفيفيان بتبص على اتجاة الى مليكه فية و فهد بيروح على الوالد وبياخدو فى حضنو

مليكه بتبص على سرير الوالد وبتشوف فهد بيخدو من السرير وبتجرى علية بسرعة بخوف

مليكه / اا انت

فهد / هششش دة ابنى

مليكه بتحاول تهدى وبتفرك فى اديها بخوف وعيونها على كريم وهو فى حضن فهد و فهد بيبتسم لما كريم بيفتح عيونو وبيضحكلو اوى وبيهز ايدو ورجلية بطفولية جميلة

ولسة فهد هيتحرك

مليكه بخوف / انت هتاخد ابنى وهتروح فين

فهد / لو خايفة علية تعالى معانا

مليكه بتبصلو بارتباك و فهد بيتحرك و مليكه بتخاف اوى على كريم وبتروح وره بسرعة و فهد بيدخل الاوضة وبيحط كريم فى سريرو وبيلف بيبص لمليكه

فهد / هتفضلى لحد امتى بالحالة دى

مليكه لسة هتقرب من الوالد و فهد بيمسك اديها

مليكه / سيب ايدى يا فهد ارجوك

فهد بيقرب منها و مليكه بتحاول تهرب منو و فهد بيرفع عيونها فى عيونو و مليكه دموعها بتنزل وبينزل بشفيفو على دموعهاا

وبيهمس قدم شفيفهاا / وحشتينى يا وجعى انتى

مليكه / فهد مبقاش ينفع ارجوك اا اانا

فهد بينزل على شفايفها وبيلتهم شفايفها بحنية و مليكه بتبعدو عنهاا بانفاس متقطعة

مليكه / قولتلك مبقاش ينفع

فهد / هششش

فهد بيرفهاا لفوق من خصرهاا زي الطفل الصغير وبيلف دراعو حوليهاا وبيدفن عيونو فى تجويف رقبتهاا

فهد / بحبك يا مليكه

مليكه بتعيط اوى دى اول مرة يقولهاا الكلمة دى بس فى كل افعالو كان بيثبت قد اية بيحبهاا

مليكه/ لو بتحبنى فعلا خلينا نروح من هنا انا وانت وابننا

نروح لاخر العالم مش مهم اى مكان المهم نكون مع بعض فى امان بعيد عن الدم والحقد والقسوة الى حولينا دى خلينا نسيب كل حاجة حولينا ونروح

فهد بيلتهم شفايفهاا باشتياق وقوة ولدرجة ان شفايفها بتنزف وبيعصر جسمها الضعيف بين ايدو وبيسمع تالم مليكه و بيبعد عنها بانفاس متقطعة وبيلمس شفايفهاا بايدو

وعيونهم فى عيون بعض و بينزلهاا قدمه على رجليها

مليكه / مش موافق الاجابة وصلت

فهد بيملس على خدها بحنية

فهد / الى انتى بتقولية دة كلو احلام وبس خلينا عايشين فى الواقع

مليكه / انت شايف ان دة واقع فعلا

فهد / انسى الى حصل يا مليكه انسى وخلينا نعيش

مليكه / مش قادرة

فهد / هتقدرى انا الوحيد الى عارف قد اية انتى قوية

مليكه بتبعد عنو

مليكه / انت مش هتتغير كان لازم اعرف كدة من زمان انا الى كنت غبية كنت متخيلة انى ممكن اغيرك

فهد بيمسك دماغو بتعب و كريم بيعيط و مليكه بتروح علية وبتشيلو فى حضنهاا وبتخدو وبتقاعد على السرير وبترفع عيونها لفهد

مليكه / لو سمحت اخرج برة عوزة ارضع ابنى

**********************************

فهد بيتنهد بنفاز صبر وبيخرج من الاوضة وبينزل على اوضة المكتب وباين علية العصبية وفيفيان بتكون مستنيه فى اوضة المكتب و فيفيان بتبتسم اوى لما بتشوف فهد داخل الاوضة

فهد بيروح يقاعد على الكرسى بتاعو على المكتب وبيمسك الاوراق فى ايدو و فيفيان بتقرب منو وبتقاعد على طرف المكتب قدمه و فهد بيبعد الاوراق عنو وبيبص لفيفيان

فيفيان / صفقة السلاح الروسى هتوصل الليلة

فهد / اكيد انتى عرفة هتعملى فيها اية بالظبط

فيفيان بتقرب منو وبتلف درعها حولين رقبتو بدلال ورقة

فيفيان / انا تحت امر الفهد عندى اوامر من الملك انى انفذ طلباتك

فهد بيبعد ايد فيفيان عنو وبيرفع الورق من على المكتب

وبيحطو فى ايد فيفيان

فهد / تحياتى للملك

فهد بيخرج من اوضة المكتب وفيفيان بتنفجر من الضحك

فيفيان / ههههة اااة الفهد بعشق غرور الشيطان

فهد بيخرج الجنينة وبيرفع عيونو على بلكونة الى فى مليكه مليكه وبتكون مليكه وقفة وفى حضنهاا كريم واول ما عيونهم بتيجى فى عيون بعض مليكه بتهرب بسرعة

من نظرة عيونو وبتدخل الاوضة

**********************************

بعد شهر

مليكه بتخلص حمام كريم ومبسوطة اوى وكريم بيضحك

و مليكه بتلعبو وبتستخبي وره الهدوم وبتطلعلو وبيضحك اوى بصوت عالى

مليكه / حبيب ماما ابو ضحكة جنان الى ماما هتاكلو كلو كلووو

وكريم بيضحك اوى وبتدخل نسمة لمليكه

مليكه / اهى خالتو نسمة جت علشان تصبح عليك

مليكه بتبص لنسمة وبتشوف نسمة باين عليها التوتر

مليكه / نسمة فى اية

نسمة. / ريان بلغنى ان اا ان

مليكه / هيخدك وتروحو من هناا يا نسمة وهيخرج من المافيا نهائى

نسمة / معنى كدة انى مش هشوفك تانى

مليكه بتروح عليها وبتحضنها اوى

مليكه / المهم انكو تكونو فى امان وفى الوقت المناسب هشوفك مش هسيبك ابدا ومش لازم اى حد يعرف انتو فين مفهوم

نسمة / بس اا انا حامل

مليكه / حامل

نسمة بتعيط اوى وبتحضن مليكه

نسمة / خليكى معايا انا مليش غيرك يا مليكه تعالى معانا

مليكه بتبعد عن نسمة وبتمسح دموعها

مليكه / مش هقدر يا نسمة مش هقدر انا النقطة البيضة الى فى حياة فهد

نسمة / مستحيل اسيبك واروح ابدا

مليكه / لا هتروحى من هنا ومش هترجعى هنا تانى انتى فاهمة

نسمة / بس

مليكه / من غير بس لدرجة ان مش لازم اعرف هتروحو ولا امتى ولا ازاى فاهمة يا نسمة

نسمة بتهز رسها بنعم و مليكه بتضمها اوى لحضنها

**********************************

فى الليل

فهد بيدخل الاوضة وبتكون مليكه نايمة وفى حضنها كريم

و فهد بيقرب منهاا وبيلمس على شعرها بحنية و مليكه بتحس بلمسة ايدو وبتنكمش على نفسهاا بقوة و فهد بيحس بيها وبيتعصب اوى وبيسحبهاا من درعها بقوة

فهد / للدرجة دى مش قادرة تتحملى لمستى

مليكه / فهد انت اتجننت سبنى

فهد / انتى ملكى اناا ومش مسمحلك انك تبعدى نفسك عنى انتى فاهمة

مليكه بتدفعو بعيد عنها بغضب

مليكه / انا مش ملكك طول ما ايدك ملوثة بالدم انا مش ملكك

فهد بيتعصب اوى وبيهجم على شفايفهاا بقوة و مليكه بتتالم من هجومو الشرس عليهاا وكريم بيعيط و فهد بيضغط على خصرهاا بكف ايدو بقوة مليكه بتتالم وبتعيط

فهد بيحس بدموعهاا و بيبعد عنها و مليكه منهارة من العياط وبتسحب الغطاء وبتحاول تغطى هدومها الا اتقطعت من اثر هجومو عليها و فهد بيضرخ وبيخرج من الاوضة و مليكه بتشيل كريم فى حضنهاا وبتنهار من العياط

**********************************

فهد بيسهر طول الليل فى اوضة المكتب وبيشرب وبتدخل فيفيان الاوضة وبتقرب من فهد وبتقاعد على رجلو وبتلف درعهاا حولين رقبتو

فيفيان / الصفقة تمت واتسلمت بسلام

فهد بيغمض عيونو بتعب و فيفيان بتقرب منو اكتر وبتبوسو من شفيفو و فهد بيفتح عيونو

فهد / فيفيان

فيفيان / تحت امر الفهد انا تحت اشارة واحدة منك انت

فهد بيتخيلهاا مليكه وبيملس على خدها بحنية

فهد / اسف

فيفيان بتبتسم اوى وبتقرب منو اكتر وبتقلعلو هدومه بطريقة احترافية فى الاغراء و فهد بيلتهم جسمهاا بكل حنية

فهد / بحبك اوى

فيفيان / بعشقك بعشقك يا شيطان

فهد بيسمع اسم الشيطان بيفتح عيونو وبيخرج من الغيبوبة الى هو فيهاا وبيشوف فيفيان فى حضنو ومفيش اى حاجة بتسترهم غير سواد الاوضة و بيبعدهاا عنو وفيفيان بتلف درعهاا حولين خصرو بقوة

فيفيان / لااا يا فهد مش هتسبنى

وفجاة بيشوف نور الاوضة بينور و مليكه وقفة قدمهم

ولبسة قميص نوم احمر جميل وحطة ميكاب هادى و مليكه بتبصلهم بصدمة كبيرة ودموعها بتنزل و فهد بيبعد فيفيان عنو وبيسحب بنطلون بتاعو وبيلبسو بسرعة وبيروح على مليكه بسرعة

فهد / مليكه

مليكه بترجع خطوة وبتجرى على الاوضة بسرعة

**********************************

فهد بيروح وره بسرعة وبيدخل وره الاوضة و مليكه بتدخل على اوضة الهدوم وبتسحب بلطو طويل وبتاخد البسبور بتعها

فهد / مليكه ممكن تهدى شوية انا مكنتش فى وعى ومحصلش حاجة

مليكه مبتردش علية و فهد بيقرب منها بعصبية وبيمسكها من اديها

فهد / مليكه انتى السبب

مليكه / طلقنى يا فهد طلقنى انا كنت مستعدة استناك طول العمر بس انا على طول بطلع غلط انا غلط فى كل حااجة

انت متستهلش اى حاجة عملتها علشانك انت اقذر حد شفته فى حياتى

فهد بيضربها بالقلم و مليكه بتصرخ وبتقع على الارض

مليكه / بالقلم دة بتثبت قد اية انت فعلا شيطان

فهد / الشيطان دة هيعرفك ممكن يعمل لية💔😡

فهد بيسحبهاا من درعهاا وبيرميه على السرير بقوة و مليكه بتصرخ وبينزع عنها هدومها بكل وحشية وقسوة

مليكه / لااا فهد لااا ارجووك لااا

فهد بيتجاهل توسلها لية انو يسبهاا وبيكتم صرختهاا بشفيفه

**********************************

فى اوضة نسمة

نسمة بتخرج من الحمام وبتشوف ريان بيلاعب كريم

نسمة / الظاهر انكو منسجمين اوى مع بعض

ريان بيتامل نسمة بوقااحة و نسمة بتكثف منه اوى وبتنزل عيونها للارض

جان / هو الشيطان الصغير دة هيفضل هنا كتير

نسمة / متقولش على ابن اختى شيطان دة ملاك

ريان بيقرب منها وبيلف دراعو حولين خصرها

ريان / طب ياسيتى هو ملاك نازل من السماء بس هيروح لامو امتى بقي اصل ماما وحشتنى اوى وعاوز انام فى حضنهاا

نسمة بتتوتر من نظرت عيونو وتلميحاتو وبتهرب منو

وبتروح على كريم وبتشيلو فى حضنها

نسمة / اا ا مليكه قالتلى اخلى كريم معاياا ساعتين وهى هتيجى تخدو

ريان / ساعتين بحلهم دة فهد طلع جبار بقي

نسمة / ريان عيب كدة على فكرة

ريان / عيب اية بس ابوس ايدك كفاية كثوف بقي خدودك هينفجرو من كتر الكثوف

نسمة بتبص للارض بكثوف

ريان / طب هاتى الشيطان دة انيمو اناا بطرقتى ما الليلة دى

مش هتعدى كدة بقي

نسمة / لا مليكه نبهت عليا انى مسبش كريم معاك ابدا

ريان / نعم لية ان شاء الله

نسمة / قالتلى انتى جوزك اهبل ممكن يعمل حاجة فى الوالد

ريان/ يعنى اية الليلة قلبت غم عليناا وسعادة للشيطان الكبير

وكريم بيعيط

نسمة / عجبك كدة اهو كريم زعل

ريان / هو انا هلحقها منك ولا من ابوك ياساتر عيلة غم والله

وكريم بيزيد فى العياط

ريان / ولا انت فهمت كلامى ولا اية

وكريم بيبص بعيونو السودة لريان و ريان بيبعد عنو بسرعة

ريان / نسمة الوالد دة بيخوفنى شوفى بيبصلى ازاى دة هيطلع لابوة

سكينة / ريان كفاية بقي انت بتخوف الوالد

ريان / انا اخوفو دة هو الى بيخوفنى

وكريم فجاة بيضحك اوى وبيشاور على ريان

ريان / شايفة ابن العفريت بيضحك علياا

نسمة / ايوة اشتم انت قدم الوالد وابقي شوف فهد هيعمل اية لما يعرف

ريان / وهو هيعرف ازاى يعنى اوعى تكونى هتقوليلو

نسمة / انا لا بس ممكن كريم يقول هروح انا اجهز الرضعة لكريم خلى بالك منو متسبهوش لوحدو

نسمة بتخرج من الاوضة و ريان بيبص لكريم اوى وبيديق عيونو بترقب

ريان / انت هتقول لابوك يلا ولا اية

وكريم بيضحك وبيحرك ايدو ورجلو

ريان / انت هتقولو ازاى دة انت لسة مبتعرفش تتكلم

ريان بيبص لكريم اوى

ريان / انت ابن الشيطان يعنى اكيد عندك شئ خارق مش كدة يعنى زي ابوك ممكن ياكل عشرة زى كدة ويقضى على مستقبلهم ومفيش اى حد يقدر يخرج من تحت ادية ابدا

وكريم بيبص لريان بترقب ومبسوط اوى وبيضحك

ريان / انت بتضحك دة انا بقولك ان ابوك اكل لحوم البشر ياهبل

وكريم بيضحك بصوت عالى و ريان بيضحك اوى وبتدخل نسمة الاوضة

ريان / نسمة انا وابن اختك الظاهر هنكون اصحاب انا وهو

و ريان بيبص لنسمة اوى وبيشفها متوترة

ريان / حببتى مالك

نسمة / ها لا مفيش

نسمة بتقرب من كريم وبتخدو فى حضنها وبتديله الرضعة بتعتو وكريم بياكل باستمتاع

ريان / نسمة فى اية

نسمة / مش عرفة وانا رجعة سمعت صوت صرخة مليكه

ريان / ههههههههة

نسمة / بتضحك

ريان / والله لو مكنش كريم هناا كنت سمعت القصر كلو صوتك للصبح

نسمة / اووف ريان قولتلك مش بحب الكلام دة

ريان / طب بتحبى اية

نسمة بتضحك بكثوف

ريان / هو الوالد دة هينام امتى بقي

نسمة / هششش اهو نام وطى صوتك علشان ينام

نسمة بتنيم كريم فى نص السرير

ريان / انتى هتنيمية هناا

نسمة / اة يعنى هنيمو فين

ريان / دة انتى مصرة انك تبوظى الليلة دى

نسمة / ريان

ريان / طب هاتى بوسة

نسمة بتضحك وبتبوس ريان من خدو

ريان / هى دى الى قدرك عليها ربناا ياشيخة منك للة

نسمة بتضحك

نسمة / تصبح على خير

ريان بيبتسملها اوى وبيحدفلها بوسة فى الهوى

**********************************

فى الصباح

مليكه بتحاول تحرك جسمها ومش قادرة وبتتالم اوى و بتعيط و فهد بيقرب منها و مليكه بتخاف منو وبتنكمش على نفسها بخوف

مليكه / لا كفااية خلاص كفااية

فهد دموعه بتنزل وبيبعد شعره عن جبينه بغضب

فهد / م مليكه

مليكه / متقربش منى خلاص مش قدرة والله العظيم مش قدرة حرام عليك كفااية

فهد بيمسحلها دموعها وبيتامل العلامات الزرقة على متفرقة فى كل انحاء جسمها العارى قدمه

فهد / لازم تخدى دوش دافى هترتاحى مليكه انا اسف اا انا مش عارف عملت كدة ازاى

مليكه بتبعد عنو وبتنزل من السرير ومش قدرة تتحرك

وبتسحب البلطو الى كانت لبساة وبتلبسو وبتاخد البسبور بتعها من على الارض وبتسند على طرف السرير علشان تقدر تمشى و فهد بيقف قدمها

فهد / انتى ريحة فين

مليكه / انت عاوز اية منى تانى خلاص مبقاش فيا اى حاجة

تنفعك حتى روحى انت كسرتهاا

فهد / انتى مفكرة انك هتخرجى من هناا ازاى تتخيلى انى ممكن اسمحلك تروحى

مليكه / يبقي الموت اهون علياا

فهد / وابنك كريم هتسبية لمين

مليكه بتنهار من العياط و فهد بيسحب من اديها البسبور بتعها وبيقطعو قدمها وبيخرج من الاوضة وبيقفل الباب عليها بالمفتاح

مليكه بتسمع صوت المفتاح بتجرى على الباب وبتخبط على الباب بقوة

مليكه / فهد لاا فهد افتح الباب فهد

فهد بيقف وره الباب وبيحط جبينو على الباب وبيغمض عيونو وسامع صرخات مليكه وبيمشى من الجناح بتعب وصرخات مليكه بتالمو وبيروح لمجموعة خدم فى الممر

فهد / مش عاوز اى حد يقرب من الجناح الرئيسى مفهووم

وممنوع السيدة مليكه تخرج من الجناح ابدا يلاا اتحركو من هناا

الخدم / امرك سيدى

والخدم بيخرجو من الممر بسرعة و فهد بيقف فى الممر

وبيبص على اوضة مليكه بحزن...

*************************** 

بقلم…وردة

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم 😉

يتبع💖💖

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *