Subscribe in a reader رواية مليكة و الشيطان البارت 4 كامل - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/16/2024

رواية مليكة و الشيطان البارت 4 كامل

رواية,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية رعب,رواية كاملة,روايات حارة شوف,روايات مسموعة,رواية موسيقية,روايات,رواية روسية,رواية شعرية,حكاية,رواية يابانية,روايات عالمية,رواية غموض,روايات صوتية قصيرة,روايات صوتية كاملة,مكتبة روايات صوتية,رواية برمون,رواية جريمة,فن الرواية,رواية جونغكوك,رواية بوليسية,كيف تؤلف رواية,عالم الرواية,رواية أرض زيكولا,سلسلة الرواية,كتابة الرواية

 

فهد / انتو يا بهاااايم

وبيدخل القصر مجموعة كبيرة من الحراس و فهد بيبصلهم بغضب وبيدخل كنان و ريان القصر وبيبصو على الحارس المقتول على الارض وبيبصو لغضب الفهد الى مبيبشرش بالخيير و كنان بيقرب منو

كنان / فى رسالة ليك وصلت

فهد بياخد من كنان الصورة وبيشوف مليكه نايمة على الارض ومربوطة اديهاا ورجليهاا وباين عليهاا الخوف

فهد / قبل الصبح ما يطلع تكونو عرفتو مكنهاا

كنان و ريان بيهزو رسهم بنعم

**********************************

فى مكان مهجور مساكن تحت الانشاء

مليكه هتموت من الرعب وبتترعش من البرد والخوف

وبيقرب منها شخص وبيبصلهاا بغضب

الشخص / انتى عاهرة الفهد

مليكه بتنكمش على نفسهاا بخوف ومبتردش علية والشخص دة بيقرب منهاا وبيلمس خدهاا و مليكه بتصرخ وبتحاول ترجع بضهرهاا بس الاحبال الى مربوطة بيها مثبتة فى الارض

مليكه / اا انا معملتش حاااجة اا ا

الشخص دة بيضربهاا بالقلم بقوة و مليكه بتصرخ وبيدخل شخص تانى المكان وبيبعد الشخص الى بيضرب مليكه

فرانكو / الى انت بتعملو دة جنون لو الفهد عرف هيقتلناا

اندرو / عندو اعداء فى كل انحاء العالم يبقي يدور على مين

الى عمل فية كدة

فرانكو / يبقي انت متعرفش مين الفهد

وفرانكو بيبص لمليكه وبيشفهاا غابت عن الوعى من كتر الضرب و فرانكو بيقرب منهاا وبيحط ايدو على رقبتهاا بيشفها عايشة ولا ماتت وبيحس بنبط

فرانكو بيدقق فى ملامح مليكه وفى الاجزاء الى ظهرة من جسمهاا وبيلمس خدهاا وبيحس بنعومة جسمهاا الرقيق

وبيدخل واحد من الحراس

الحرس / الفهد فى الطريق جاي علي هناا

فرانكو و اندرو بيبصو لبعض

فرانكو / اجمع الكل هنتحرك من هناا بسرعة

اندرو / وهى

فرانكو / هنسبها حالياا بس هنرجعلهاا تانى

اندرو / مش هسبها

فرانكو / لو خدناهاا معاناا يبقي مش هنطلع من هناا افهم

اندرو / يبقي تموت احسن

و اندرو بيطلع سلاحو

فرانكو / لااا

اندرو بيبص لفرانكو بغضب

فرانكو/ دى ملكى انااا

اندرو / عجبتك

فرانكو بيبص لمليكه وهى غيبة عن الوعى

فرانكو / جدا

فرانكو بيقرب من مليكه وبيفك اديهاا ورجليها وبيبص على العلامات الزرقة الى فى اديهاا ورجليهاا بحزن وبيرفع اديهاا لشفيفو وبيبسهاا من اديهاا

فرانكو / نتقابل تاني يا جوهرتى الثمينة

اندرو وفرانكو بيخرجو من الاوضة الى فيهاا مليكه

و فرانكو بيروح لواحد من الحرس

فرانكو / متسبهاش لوحدهاا غير لما الفهد يوصل مفهوم

و الحارس بيهز راسو بنعم و اندرو وفرانكو بيهربو بسرعة من المكان

**********************************

مليكه بتبدا تفوق وبتحس بالالم من كل انحاء جسمهاا وبتشوف ان اديها ورجليهاا متحررين وبتسحف على الارض وبتحاول تقف على رجليهاا بصعوبة وبتروح فى اتجاة الباب المفتوح ولسة هتخرج وبتشوف الحارس قدمها

وبتصرخ وبترجع لوري بخوف وفجاة بتسمع صوت خبطة قوية وبتكون خبطة عربية الفهد فى الباب الحديدى للقرية الى تحت الانشاء الى هى فيهاا

والحارس لسة هيهرب بيشوف رجال الفهد حولية بيحس بالخوف والرعب ان خلاص موتو دلوقتى وبينزل من العربية الفهد وجمبو ريان على يمينو و كنان على شمالو

والحارس بيطلع سلاحو وبيدخل يسحب مليكه من الاوضة من شعرهاا بقوة و مليكه بتصرخ من الالم والحارس بيخرج من الاوضة

الحارس / سبني اعيش

فهد بيبص لمليكه واثار التعذيب على وشهاا وجسمهاا الضعييف و مليكه بتفتح عنيهاا وبتشوف الفهد قدمها

و فهد بيقرب من الحارس بكل ثقة والحارس ايدو

بتترعش من الخوف

فهد / سبها

الحارس / سبني اعيش

فهد بيبص لمليكه وبيشوف فى عيونهاا الخووف والرعب والضعف و فى ثانية بيكون طلع السلاح بتاعو وبيضرب الحارس فى دماغو وبيقع على الارض

و مليكه مشلتش عيونها من على الفهد وجسمهاا بيترعش بطريقة مخيفة وفجاة بتفقد الوعى و فهد بيسبها تقع على الارض قدمو بيشاور لواحد من الحرس بتوعو انتو يشلها

واول ما بيقرب منها الحرس بتاعو ولسة هيلمسهاا و فهد متحملش ان الحارس يلمسهاا وبيضرب الحارس بالرصاص

و كنان و ريان بيبصو لبعض باستغراب

فهد بيشل مليكه على كتفو زي شكارة البطاطس وبيخدهاا على العربية وبيحطهاا فى العربية وبيتحرك والكل بيتحرك وره بسرعة

**********************************

فى شقة البنات

جني بتدخل الشقة و رشا بتجرى عليهاا بخوف

رشا / نسمة البوليس قال اية

جني / مفيش جديد لو ظهر اى حاجة هيبلغوناا

رشا / يعنى اية مليكه كدة اختفت خلاص انا مش هسكت انا هروح ابلغ السفارة اكيد هم هيتصرفو

جني / رشا اهدى

رشا بتترمى فى حضن جني وبتنهاار من العياط

رشا / مليكه اتخطفت يا جني انا انا خايفة عليهاا

جني / انا خايفة تكون اتخطفت بسبب شهادتهاا على المجرم الى قتل البنت فى الكافية يوم عيد ميلاد لبني

رشا بتحط اديهاا على قلبها بخوف

رشا / لازم ابلغ السفارة هم مسؤولين عنهاا لازم يتصرفو يعملو حاجة مش يرموناا فى البلد دى ويشيلو اديهم عننا

وموبيل رشا بيرن باسم عمو جمال

رشا / د د د دة عمو جمال والد مليكه اقولو اية بيتصل بيا من امبارح ومش عرفة ارد علية اقولو اية اقولو ان مليكه اتخطفت ومش عرفين اى حاجة عنهاا اقولو اية

رشا بتعيط و جني تحاول تهديهاا

جني / مش عرفة بس هو لازم يعرف يعنى هو اكيد قلقان اوى

رشا / مش عرفة مش هقدر انتى متعرفيش عمو جمال مليكه بالنسبة لة اية دة ممكن يحصلو حاجة

جني / عندك حق

رشا بتاخد شنطتها والموبيل

جني / استنى ريحة فين

رشا / مش هفضل كدة اعيط وخلاص انا ريحة السفاارة

جني بتقفل الشقة وبتروح وري رشا بسرعة

**********************************

فى مصر

جمال فى اوضته وهيموت من القلق على مليكه

جمال / اكيد فيكى حاجة يا قلب ابوكى انا مش مطمن ابدا

وبتدخل نسمة اوضة ابوها

نسمة / بابا حبيبى الغداء جاهز

جمال / هاا

نسمة / بابا مالك انت من امبارح وانت شكلك تعبان وقلقان

جمال /لا مفيش بس الضغط مش مظبوط عندى

نسمة / ما انت لو تاخد الادوية فى ميعادهاا بس

جمال سرحان ومش منتباة لنسمة

نسمة / بابا انت كويس

جمال / اة بس ارتاح شوية وهكون احسن

نسمة / طب الغداء انت ماكلتش كويس على الفطار

جمال / مليش نفس اتغدى انتى يا حببتى

نسمة بتخرج من اوضة جمال وبتبص على الاوضة بقلق

**********************************

فى امريكاا

فى قصر الفهد الدكتور بيخرج من عند مليكه

الدكتور / هى بخير بس شوية كدمات من اثر ضرب وتعنييف

وهى ضعيفة انا ادتهاا حقنة مهدئ وهتنام للصبح

فهد بيشاور للدكتور انو يمشى من غير ولا كلمة والدكتور بينزل بسرعة وبيهرب من قدمه و فهد بيدخل الاوضة الى فيهاا مليكه وبتكون اولفت معاها فى الاوضة واولفت بتشوف فهد بتقف بسرعة و فهد بيشاورلها تخرج وبتخرج بسرعة

فهد بيقرب هو من مليكه الى نايمة فى هدوء تام وبيدقق فى علامات الزرقة على خدهاا وتحت عنيهاا وعلى درعهاا

وبيغمض عيونو بقوة وبيخرج من الاوضة وبيشوف ريان

و كنان واولفت وقفين قدم الاوضة

فهد / اولفت خليكى معاهاا متسبيهاش ولا لحظة

واولفت بتدخل بسرعة الاوضة

فهد / اندرو لوحدو مستحيل يعمل كدة مين الى وراة

كنان بيهز براسو وبيتحرك علشان يجمع كل المعلومات

فهد / ريان زود الحراسة على القصر ممنوع نملة تدخل ولا تخرج من غير اذن منى مفهوم

ريان / حاضر

ريان بيتحرك بسرعة و فهد بيدخل الجناح بتاعو وبيقاعد على الكنبة الجلد وبيبص للفراغ

**********************************

فى الصباح

كل القصر بيتفزع على صوت صرخة قوية و فهد بيخرج من الجناح بتاعو وفى ايدو السلاح بتاعو وبيشوف ريان و كنان قدم الاوض بتعتهم ومعاهم السلاح و فهد

بيجرى بسرعة على اوضة مليكه وبيشفهاا وقفة فى اخر الاوضة وبتصرخ برعب واول ما بترفع عيونها فى عيونو

بتهز رسها بلاا وبتبعد اكتر لاخر زاوية فى الاوضة وبتشوف السلاح فى ايدو

مليكه / اا انا ااا انا معملتش حااجة اا اناا

مليكه بتفتكر ان هو الى انقذهاا من المجرم الى كان هيقتلهاا

و فهد بيقرب منهاا اكتر وملامحو ثبتة متغيرتش و كنان

و ريان وره ومعاهم سلاح و مليكه بتبصلهم برعب

مليكه / هتقتلونى

فهد بيشاور لكنان و ريان يخرجو

فهد / متخفيش مش هتموتى دلوقتى على الاقل

مليكه / عوزة امشى

فهد / لو خرجتى من هناا هتموتى اكيد

مليكه بعياط / انت قاتل انا شفتك قتلت البنت فى الكافية انا عرفتك وبلغت عنك وهتتحاسب على الى عملتو

فهد / مين هيحاسبنى

مليكه / البوليس

فهد / انا كدة اخاف صح

مليكه / طب خلاص انا مش هقول للبوليس حاجة تانى خلينى اخرج من هنا اناا مليش دعوة

فهد / قولتلك لو خرجتى هتموتى ومش هتخرجى من هناا غير لما اناا اقرر ومش عاوز اسمع صوتك انتى فاهمة

مليكه بتعيط

مليكه / انا بكرهك وهخرج غصب عنك

مليكه لسة هتتحرك و فهد بيمسكهاا من شعرهاا بقوة و مليكه بتصرخ من الالم

مليكه / اااة سبنى ااة سبنى

فهد / مبحبش الكلام الكتير هتفضلى هناا لحد ما اقولك

مليكه بتهز رسهاا بنعم و فهد بيدفعهاا على الارض بقوة

و مليكه بتصرخ و فهد بيخرج من الاوضة وبتكون اولفت وقفة على الباب

فهد / مش قولتلك متسبهاش

اولفت / كنت بجهز لحضرتك القهوة دة ميعادهاا

فهد بيرفع سلاحو قدم اولفت بغضب

فهد / دى اخر مرة تكسرى كلمتى انتى فاهمة

اولفت / ح ح حاااضر

فهد بيدخل الجناح بتاعو وانجى بتروح على اولفت بسرعة

انجى / اولفت ميين دى الى جوة

اولفت / معرفش ومش عوزة اعرف

واولفت بتدخل لمليكه بسرعة الاوضة و مليكه بتنكمش على نفسهاا على الارض وبتخاف لما الباب بيتفتح

اولفت / متخفيش تعالى يا بنتى ارتاحى

مليكه بتبصلها بخوف

اولفت / انتى اكيد مش فاهمة كلامى طب اتفاهم معاهاا ازاى دى مبعرفش اتكلم اجنبى اناا

مليكه / عوزة امشى من هناا خرجينى

اولفت / انتى بتتكلمى عربى

مليكه بتهز رسهاا بنعم

اولفت / تعالى يا بنتى اصلبى طولك تعالى ارتاحى

واولفت بتساعدها تقاعد على السرير

**********************************

بعد يومين

فى قصر الفهد وبيدخل كنان الاوضة

فهد / ياريت تكون جبت خبر كويس بدل ما افجر دماغك دلوقتى

كنان / فرانكو

فهد بيرفع عيونو لكنان

فهد بيضرب المكتب بغضب وبيوقع كل حاجة من على المكتب

كنان / بس احنا كدة دخلين على حرب كبيرة

فهد / متعملش اى حاجة غير لما اقولك

كنان بيهز راسو بنعم وبيخرج و فهد بيقاعد على كرسى المكتب وبيفكر وبيبان على عيونو الغضب

**********************************

فجاة بيسمع اصوات برة الاوضة وبيسحب سلاحو بغصب

وكان ناوى يقتل الى بيعمل الاصوات دى وبيشوف حارس من الحراس ماسك مليكه من اديهاا بقوة وبيسحبهاا

مليكه / ابعد عنى

الحارس / سيدى كانت بتتسلل للهروب من القصر

مليكه / ااة ابعد ايدك عنى يا حيوان دراعى

وفجاة بتطلع رصاصة من الفهد لايد الحارس الى ماسك بيهاا مليكه ومليكه بتصرخ بخووف

فهد / مين سمحلك انك تلمسهاا

الحارس وهو ماسك ايدو بالم / اسف سيدى

فهد / انصرف

والحارس بيخرج من القصر و مليكه وقفة قدم فهد وباين عليها الخوف وبيقرب منها وبترجع بضهرهاا

فهد / لو كررتيهاا مرة تانية هتكون الرصاصة التانية فى دماغك

مليكه بتهز رسهاا بنعم

فهد / روحى على اوضتك

مليكه بتتلفت حوليهاا بتشتت وبتحاول تفتكر من انهى اتجاة هى نزلت

فهد بصرخة / اتحركى

مليكه بتتنفض من صرختو بخوف

مليكه / مش عرفة فين الاوضة

فهد بيضغط على اسنانو بغضب وبيمسكهاا من درعهاا بقوة وبيسحبهاا وره و مليكه بتحاول تمشى مع سرعتو وبتتالم وكانت هتقع وهى طلعة معاة على السلم وبيدفعها على الاوضة

فهد / عشر دقايق تجهزى وتنزلى للغداء

مليكه / مش عوزة اكل

فهد / تسع دقايق دلوقتى

فهد بيمشى وبيسبهاا

مليكه / غبى حقير ساافل بكرهك انت شيطاان

مليكه بتعيط وبتقاعد على طرف السرير

مليكه / باباا

و بتنهار من العياط

**********************************

وبعد دقايق مليكه بتنزل وبتقابلها اولفت

اولفت / تعالى يلاا اتاخرتى لية من هناا

مليكه بتروح وري اولفت وبتدخل على اوضة السفرة الضخمة وبيكون فهد قاعد على راس السفرة وجمبو كنان

و ريان على اليمين

اولفت بتشاور لمليكه تقاعد و مليكه بتقاعد جمب فهد بخوف

ومرفتعش عيونها على عيونو و كنان و ريان بيدقق فيهاا ولحد دلوقتى ميعرفوش غير انهاا راحت قدمت بلاغ فى الشرطة ضد الفهد

ودة شئ عادى طبعاا تافة بالنسبة ليهم وبيبداو ياكلو و مليكه بتبص للطبق بتعهاا ومش بتاكل

فهد / كولى

مليكه/ مش عوزة اكل

فهد بيبصلها بغضب و مليكه بتمسك الشوكة وبتحط لقمة فى بوقها بهدوء

مليكه / انت هتسبنى امشى امتى

فهد مبيردش عليها

مليكه / زمان بابا بيدور علياا وقلقان واكيد بلغ السفارة

و و كمان البوليس

فهد / اهلك معلموكيش ان مفيش كلام على الاكل

مليكه بتنزل دموعهاا وبتبص للطبق بتعهاا

مليكه / عوزة اروح الاوضة لو سمحت

فهد / قولت كولى الاول

مليكه بتنهاار وبتصرخ بصوت عالى وبتضرب الطبق بتعهاا وبترمية على الارض

مليكه / بكرهك بكرهك عوزة امشى عوزة اروح من هنااا

فهد بيكمل اكلو بهدوء

فهد / نضفى الى عملتية

مليكه / لااا

فهد بيقف وبيمسكهاا من شعرهاا و مليكه بتصرخ

فهد / الفهد مفيش حد يقولو لااا انتى فاهمة

مليكه / حاضر ااة سبنى

فهد بيسبها و مليكه بتلم بقاياا الاكل الى على الارض وهي بتعيط

*************************

بقلم…وردة

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم 😉

يتبع💖💖 

 

لقراءة البارت 5 كامل من رواية مليكة و الشيطان كاملة

اضغط هنا

 

الرواية كاملة متوفرة على موقعنا بشكل حصري اضغط هنا



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *