Subscribe in a reader رواية مليكة و الشيطان البارت 41 كامل - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/24/2024

رواية مليكة و الشيطان البارت 41 كامل

Translator

رواية,رواية رعب,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية كاملة,روايات,روايات مسموعة,رواية موسيقية,رواية روسية,رواية شعرية,رواية يابانية,رواية أرض زيكولا,روايات

 

فى قصر الفهد

فى الليل مليكه بتفتح وبتشوف شخص واقف قدمها

مليكه / اا فهد فهد

فهد بيفتح عيونو وبيبص لمليكه مسكة فية ومرعووبة وبيفتح النور وفجاة بيبعد مليكه عنو وبيجرى على الشخص

دة بفرحة كبيرة

فهد / اسيل

وفجاة بترفع اديهاا وبتضرب فهد بالقلم بقوة و مليكه بتشهق من الصدمة و فهد واقف قدمها مبيتحركش و أسيل بتسمع شهقة مليكه وبتبصلها اوى ومليكه بتترعب من نظرتهاا القوية ليها

أسيل بترفع نظرها فهد الى واقف قدمها مبيتحركش

أسيل / فين مراد

فهد / أسيل ممكن تهدى وانا افهمك

أسيل/ لو انتهيت من العاهرة تعالة معاياا حالاا

مليكه دموعها بتنزل وجسمها بيترعش بخوف وبتسحب الروب بسرعة وبتلبسو وبتنزل من السرير

فهد / أسيل مليكه بتكون مراتي

أسيل بتبص لمليكه و مليكه بتقفل الروب على بطنهاا بسرعة

واسيل بتقرب من مليكه و مليكه بتخاف اوى وبترجع خطوة بخوف وبتحط اديهاا الاتنين على بطنهاا للحماية و بترفع عيونها لفهد

مليكه /ااا فهد

فهد مبيتحركش من مكانو و أسيل بتقرب من مليكه وبترفع اديهاا وبتلمس بطن مليكه و مليكه بتصرخ بخوف على ابنهاا وبتبعد ايد أسيل عندهاا وبتجرى على فهد وبتقف وره

و أسيل بتبص لمليكه وره فهد وبتبتسم اوى

مليكه بتخرج عيونها من وره فهد وبتبص لأسيل وبترجع عيونها بسرعة لفهد و أسيل بتتحرك و بتخرج من الاوضة

و فهد بيروح يسحب التيشيرت بتاعو من على طرف السرير

وبيلبسو بسرعة وبيخرج وره أسيل

مليكه / فهد فهد

فهد / مليكه اهدى خليكى هناا مفهووم

فهد بيخرج من الاوضة بسرعة و مليكه بتقاعد على طرف السرير وبتتنفض لما بتفتكر الا جوة السرير وبتبعد عن السرير بخوف وبتروح تقاعد على الكنبة وبتلمس بطنهاا بالم

**********************************

فهد بيمشى بسرعة وره اسيل وبيخرجو من القصر وبيروحو فى اتجاة الجنينة الخلفية وبينزلو اوضة التعذيب و أسيل بتبص للحراسة الى وقفين قدمها بغضب

فهد بيشاورلهم انهم يبعدو عن المكان بسرعة و أسيل بتجاهل الحراس وبتتحرك لجوة وبتقف قدم زنزانة و فهد بسرعة بيفتح الزنزانة وبتدخل الزنزانة وبتبص لمراد وفرانكو

ومراد وفرانكو بيبصو لبعض وبيقفو بسرعة بخوف

فرانكو وهو واقف قدمها وعيونو على الارض

فرانكو / امى

أسيل بتبصلو بغضب

فهد / اناا وعدتك انى مش هقتلو

أسيل بتروح على فرانكو وبتمسكو من هدومه بقوة وبغضب وفرانكو عيونو على الارض و أسيل بتدفع فرانكو بقوة على الحيط وبتخرج من الزنزانة و فهد بيخرج وره وفرانكو ومراد وره فهد وبيروحو على القصر

والكل مستني كلمة أسيل ليهم فى سكون تام و مليكه بتخرج من الاوضة لما بتسمع صوت خطوات وبتقف بعيد على السلم وبتشوف فرانكو مع فهد ومراد و أسيل وبتخاف اوى وبتحط اديهاا على شفايفهاا بخوف

أسيل / الحرب دى بسببهاا هى

أسيل فجاة بتشاور على مليكه وهى وقفة على السلم

و مليكه بتتخض لما أسيل بتكون عرفة انها وقفة من غير

ما تشفهاا والكل بيرفع نظرو فى اتجاة مليكه و مليكه مرعووبة من نظرتهم

فهد / أسيل مليكه ملكى انااا

أسيل بتقرب من فهد بغضب

أسيل بصرخة / وانت ملكى انااا

أسيل / اللعبة دى لازم تنتهى وتبدا ترتب صفحاتك من اول وجديد

فهد / أسيل مليكه هى وابنى

أسيل / هى زيها زي اى عااهرة من عاهراتك

مليكه بتنهار من العياط ومش قادرة تسمع اكتر من كدة ومش مصدقة ان فهد بكل جبروتو يقف قدم أسيل دى ومش قادر يتكلم ولا يدافع عنهاا وهى بتتهان قدمه

**********************************

بعد اكتر من نص ساعة بتشوف فهد بيدخل من باب الاوضة

و مليكه بترفع عيونها المنفوخين من كتر العياط و فهد بيقاعد جمبهاا وبيتنهد

مليكه / بكرهك

فهد/ اهدى شوية وانا هشرحلك كل حاجة

مليكه بتنفعل علية / انت هتشرحلى اية انا انا عاهرة من عاهراتك يعنى بقي زى زى فيفيان وغيرهااا

فهد بيروح عليها وبيمسكهاا من كتفهاا بقوة

فهد / لاا مسمحلكيش تقولى على نفسك كدة ابدا

مليكه بتبعدو عنهاا

مليكه / بس سمحتلهاا هى تقول كدة واكتر كمان ميين دي اصلا

فهد / مليكه اهدى شوية

مليكه / انا هنزلهاا انا اية الى خلانى اسكت

فهد بيمسك اديهاا

فهد / مليكه

مليكه / اية هتضربنى كمان ما انت عملت فياا كل حاجة اضربنى يا فهد

مليكه بتعيط اوى ومنهارة من العياط و فهد بيسحبهاا فى حضنو وبيضمها اوى

فهد / أسيل هى الانسانة الوحيدة الى مديون ليها بحياتى يا مليكه أسيل بتكون امى

مليكه بتبعد عنو وبتبصلو اوى

مليكه / امك

فهد / يمكن متكنش الام الى حملتنى فى بطنهاا بس انا فتحت عيونى عليهاا هى

مليكه / وفرانكو

فهد بيجز على اسنانو بغضب

فهد / فرانكو اخويا من الاب بس انا وهو كل واحد له طريق يمشى فية مستحيل طريقى يتقابل مع طريقو ابدا

مليكه / واناا فين من دة كلو

فهد بيشاورلهاا على قلبو

فهد / انتى هنااا

مليكه بتدفعو بعيد عنهاا

مليكه / اخرج برة

فهد /مليكه

مليكه / مش عوزة اشوفك اخرج برة

مليكه فجاة بتصرخ من الالم وبتمسك بطنها

فهد / مليكه

مليكه / ابعد ايدك عنى متلمسنيش

فهد بيجز على سنانو وبيحاول يكون هادى وميتعصبش اكتر عليها

مليكه / سبنى لوحدى لو سمحت كفااية بقي عوزة اكون لوحدى

فهد / ماشى يا مليكه

فهد بيخرج من الاوضة وبيقفل الباب وره و مليكه بتنام على الكنبة وبتفرد ضهرهاا ودموعها بتنزل

**********************************

مليكه ضهرها بيوجعها من الكنبة لانها مش مريحة للنوم

وبتشوف فهد بيدخل الاوضة

فهد / مليكه والدك عاوز يكلمك

مليكه بفزع/ بااباا اكيد خلاص مسافر

مليكه لسة هتقوم فهد بيساعدهاا و مليكه بتبعد ايدو عنها

مليكه / مطلبتش مساعدة منك

مليكه بتاخد منو الموبيل

مليكه / باباا حبيبى

جمال / حببتى يا بنتى

مليكه بعياط / تروح وترجع بالسلامة يا باباا

جمال / خلى بالك من حفيدى

مليكه / خلى بالك من نفسك ياباباا وانا متطمنة عليك انت رايح اجمل مكان

مليكه بتقفل مع والدهاا وبتبص لفهد بغضب

فهد / انتى نايمة هناا لية

مليكه / ملكش دعوة بيا

فهد بصرخة/ مليكه

مليكه /مش هعرف انام والحاجات الى تحت دى موجودة

فهد / يلا تعالى روحى الاوضة التانية

مليكه / لا مرتاحة هناا

فهد بيروح على مليكه وبيشلها

مليكه / اااة نزلنى ابعد عنى

فهد بيخدها على الاوضة التانية وبيحطها على السرير

مليكه / غبى

فهد. /مليكه انا لحد دلوقتى مش عاوز ازعلك بس متستنيش انى استحمل اكتر من كدة

مليكه بتخاف من نظراتو و فهد بيخرج من الاوضة

مليكه / تور غبي فار مجارى

مليكه بتتالم من بطنها لما الطفل بيتحرك بعصبية

مليكه / ااة اية انت كمان زعلان علشان ابوك طب ما هو حبيبى كمان ااوف

مليكه بتنام على السرير

**********************************

في الصباح

الكل متجمع على السفرة والكل بيفطر بهدوء من غير اى اصوات طبعا دة فى وجود أسيل

لارا / انين يلا خلصى اكلك

انين / لاا

كنان بيشاور لانين انها توطى صوتهاا و أسيل بتبص فى اتجاة انين وانين بتخاف من نظرتهاا وانين بتاكل اكلهاا بسرعة ولارا بتبتسم على حركات انين الطفولية

فيفيان / سيدة أسيل اتشرف بمعرفتك

أسيل / واناا كمان

وفيفيان بتبتسم اوى و فهد قاعد على راس السفرة وبيبص لمراد بغضب وفجاة بيسمعو صوت مليكه

مليكه بصراخة قوية / اوولفت اووولفت

واولفت بتخرج من المطبخ وبتجرى على مليكه بسرعة

مليكه / اولفت عوزاكى تساعدينى لو سمحتى

فهد بيروح على مليكه الى وقفة على السلم وبتبصلهم بغضب

وبتهرب من نظرات اسيل

فهد / مليكه انتى كويسة

مليكه مبتردش علية

فهد بغضب/ مليكه

مليكه / ايية مش عوزة ارد عليك مش عوزة اتكلم معاك

فهد بيطلع على السلم وبيقف قدمها

فهد / صوتك يا مليكه

مليكه بارتباك / ااية هو صوتى كدة

فهد بيحاول يهدى اعصابو وبيضغط على قبضة ايدو بقوة

فهد / يلاا تعالى افطرى

مليكه / لا مش عوزة ولو سمحت متتكلمش معايا ابدا

فهد / نعم

مليكه /اة مش عوزاك تتكلم معايا انا مخصماك اصلا يعنى

مليكه لسة هتطلع بعصبية على السلم وبتتكعبل وهى طلعة

وبتصرخ وفجاة بتتفاجا ان رجليها بتطير فى الهوى و فهد شيلها على دراعو فى حضنو و مليكه بتشهق من المفاجاة

والكل بيروح عليهم لما بيسمعو صرخة مليكه وبيشوفو فهد واقف و مليكه فى حضنو

لارا / مليكه انتى كويسة

مليكه عيونها فى عيون فهد ومش حاسة باى حاجة حوليهاا

و فهد بيخدهاا وبيطلع على اوضتهم من غير ولا كلمة

والكل مستغرب جدا و ريان بيشيل انين فى حضنو زى ما فهد شال مليكه وانين بتضحك اوى هى و ريان

**********************************

فهد بيدخل الاوضة هو و مليكه وبينزلها على السرير بحنية

وبيتامل ملامحهاا الهادية البريئة

فهد/ انتى كويسة

مليكه / هاا

فهد بيبتسم اوى على حالتهاا الغريبة دى وبيقرب منها وبيبسها من خدها و مليكه بتغمض عيونهاا وبيلف دراعو حولين خصرهاا وناقوس الخطر بيضرب فى عقل مليكه وبتدفع فهد عنهاا بقوة

فهد / مليكه

مليكه / منحرف حقيير مستغل

فهد / مستغل

مليكه / اا اا اة

فهد بيقرب منها و مليكه بتخرج من الاوضة بسرعة وبتروح على الاوضة التانية وبتقفل الباب بسرعة و بتحط اديها على قلبهاا وبتحس بضربات قلبهاا الى فى صراع مع العقل

مليكه / مليكه اهدى انتى قوية مستحيل ان وسمتو دى تسيطر عليكى

**********************************

فى اوضة المكتب

فهد بيدخل اوضة المكتب وبتكون أسيل قاعدة علية و قدمها مراد واقف وفرانكو قاعد قدمها و فهد بيروح يقاعد بعيد عن فرانكو فى اخر الاوضة على الكنبة الجلد الاسود

أسيل / لاخر مرة هحظرك يا مراد

مراد / أسيل انا

اسيل بتخبط على المكتب باديهاا ومراد بيسكت وعيونو على الارض

أسيل / اخرج برة كنان مستنيك

مراد بيخرج من اوضة المكتب بعد ما بيبص لفهد اوى

و فرانكو بيبص لفهد و فهد متجاهل وجودو نهائى

أسيل / اظن ان جة الوقت الى تحط اديكو فى ايد بعض وكفاية بقي

**********************************

بعد يومين

مليكه بتحاول طول الوقت تبعد عن اسيل ونظرتهاا ليها

الى مليكه بتخاف منها اوى

فى الليل

مليكه بتحس بالجوع وبتخرج من اوضتها وبتنزل على المطبخ واول ما مليكه بتدخل المطبخ بتشوف أسيل وقفة قدمها و بتشهق وبتتخض

أسيل / اية متعبتيش من الهروب لسة

مليكه / هروب انا لا ابدا وههرب لية

أسيل / مثلا خايفة منى

مليكه/ انا هههة ابدا هخاف لية

مليكه بتحاول تكون قوية قدم أسيل

أسيل بتبص على بطن مليكه و مليكه بتحط اديها على بطنها بخوف

أسيل/ والد

مليكه / نعم

أسيل / هيكون والد

مليكه بتبصلها باستغراب

أسيل / اكيد جعانة تعالى اعملك حاجة تاكليهاا

اسيل بتسيب كوبية المياة الى فى اديها وبتتحرك على التلاجة وبتجهز لمليكه سندوتشات وكوبية لبن كبيرة

مليكة /شكرا

أسيل مبتردش عليهاا وبتخرج من المطبخ

مليكه / يا ساتر وحتى وانتى بتعملى حاجة كويسة بتخوفنى ااوف

**********************************

فى الصباح

مليكه بتتمشى فى الجنينة ومتعصبة اوى بقلها يومين مشفتش فهد فيهم ودة معصبهاا اوى

ريان / اختى الجميلة سرحانة فى اية

مليكه / ريان سبنى فى حالى يلا روح من هناا

ريان / اية المعاملة دى بس

مليكه / ااوف هو فين بقالى يومين مشفتوش

ريان بيضحك اوى

ريان / متقلقيش

مليكه / انا مش بسالك علشان تقولى متخفيش

وبيشوفو فهد بيوصل القصر بالعربية ومعاة فيفيان

و مليكه بتتعصب اوى لما فيفيان بتتعلق فى دراعو اوى

مليكه / شايف متعلقة فى دراعو ازاى

ريان / ما انتى الى سيبلهاا الساحة بقالك كام يوم وقررتى تسلمى الرايا البيضة

مليكه / لا ابدا مش هستسلم

مليكه بتتحرك وبتروح على القصر وبتخبط فى مراد

مليكه / ااة

مراد / فتحى وانتى ماشية

ومراد بيسبها وهى بتروح على القصر وبتطلع وبتتصدم لما بتشوف فيفيان و فهد وقفين قدم اوضة فهد وبيبسها من شفايفهاا و مليكه دموعهاا بتنزل

ولسة هتمشى وبتسمع فهد بيدفع فيفيان بقوة بعيد عنو

فهد / فيفيان قولتلك لاا مش عاوز ودى اخر مرة تلمسينى فيها انتى فاهمة

مليكه بتبتسم اوى

فيفيان / دة كلو علشان القزمة المصرية

فهد بيقرب من فيفيان وبيمسكها من درعها بقوة

فهد / دى اخر مرة تتكلمى عن زوجتى

فيفيان بتبعد درعهاا عن قبضة فهد وبتروح على اوضتها بغضب و فهد بيدخل اوضته و مليكه مبسوطة اوى

وبتروح على اوضتهم وبتشوف فهد واقف وفاتح زراير قميصو وكان هيغير هدومه

فهد / اية اخيرا الملاك نزل على الارض

مليكه بتبتسم اوى وبتجرى علية وبتقف على طرطيف صوابعها وبتبوسو من شفيفو بشووق و هتفقد توازنهاا و فهد بيلف دراعو حولين خصرهاا وبتنفجر مشاعروو وبيشلها فى حضنو 💏💏

**********************************

فى القصر

في اوضة مليكه و فهد

مليكه بتبعد عن فهد وبتاخد هدومها من على الارض وبتلبس هدومها بسرعة و فهد بيبتسم اوى

فهد / انتى بتعملى اية

مليكه / انا ريحة اوضتي واوعة تقربلى انت فاهم

فهد / نعم

مليكه. / اة انا لسة مخصماك

فهد / ازاى يعنى واية الى حصل بينا دة دلوقتى

مليكه / عاااااا عاااااا

و بتلبس الجزمة فى رجليهاا وبتخرج من الاوضة و فهد بيبص على باب الاوضة الى مليكه خرجت منو حالا

**********************************

فى بيت تامر

رشا فى حضنها جمال وريحة وجاية بية فى الصالة والباب بيتفتح وبيدخل تامر

رشا / تامر ها فى اى خبر عنهاا

تامر / ابدا ورحت عملت محضر فى القسم كمان وقلبت الدنيا

فى المستشفيات ومفيش خبر منها ابدا

رشا بعياط / ازااى يعنى هتكون راحت فين

تامر بيروح على رشا وبيحضنها هى و جمال

تامر / حببتى اهدى شوية مش كدة بس ان شاء الله هنسمع خبر عنها

رشا / عمو اتصل بيا وقلتلو انها فى الجامعة معرفتش اقولو اية مش عرفة اقولو يا عمى مقدرناش نحافظ على بنتك

الى امنتنا عليهاا قبل ما تسافر

تامر بيقاعد وبيحاول يفكر

تامر / يمكن تكون سفرت لمليكه مثلاا

رشا / تامر سفرت ازاى البسبور بتعهاا هناا كان فى شنطتهاا

**********************************

فى قصر صهيب

صهيب بيضحك اوى وفى ايدو صور مليكه وهى بتتمشى فى الجنينة وبيلمس بطنهاا فى الصورة بسعادة.....

 *************************** 

 بقلم…وردة

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم 😉

يتبع💖💖

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *