Subscribe in a reader رواية مليكة و الشيطان البارت 7 كامل - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/16/2024

رواية مليكة و الشيطان البارت 7 كامل

Translator

رواية,رواية مسموعة,روايات صوتية,رواية رعب,رواية كاملة,روايات حارة شوف,روايات مسموعة,رواية موسيقية,روايات,رواية روسية,رواية شعرية,حكاية,رواية يابانية,روايات عالمية,رواية غموض,روايات صوتية قصيرة,روايات صوتية كاملة,مكتبة روايات صوتية,رواية برمون,رواية جريمة,فن الرواية,رواية جونغكوك,رواية بوليسية,كيف تؤلف رواية,عالم الرواية,رواية أرض زيكولا,سلسلة الرواية,كتابة الرواية

 

ريان/ فى حاجة لازم تعرفهاا

فهد مبيتكلمش

ريان / رجالة فرانكو وري البنت

فهد بيقبض على ايدو بقوة

فهد / جهزلى الطيارة هسافر

ريان / تمام

ريان بيخرج من الاوضة وبيشوف كنان واقف قدم الاوضة

كنان / خفت عليك قلت اجى الم الاجزاء الى هتفضل منك

ريان / كان يوم اسود يوم ما عرفتك انت وهو

ريان بيدفع كنان وبينزل بسرعة

**********************************

فى الصعيد اسيوط

مليكه /وجاسر راح فين

لبني بخوف / انا عرفت انهم حبسو فى المخازن لحد بعد الفرح

رشا / لية هم فكرين ان الدنيا مفيهاش قانون

لبني / القانون هناا قنون الهوارى الكبير وبس ولا حكومة

ولا اى سلطة بتتدخل فيناا

مليكه / المهم دلوقتى لازم نعمل حااجة

لبني / مفيش حل غير انى اموت نفسى وارتاح عاا عااااا

مليكه / لا تهربى

لبني / نعم

مليكه / اة تهربى انتى وجاسر

رشا /بتقولك حبسين جاسر فى المخازن

مليكه / وفين المخازن دى

لبني / دة ابويا كان قتلنى انا وانتو

مليكه / سعتهاا هتكونى سفرتى امريكاا انتى وجاسر ومش هيقدر يوصلك اهم حاجة نخرج و جاسر من هناا وتخديه على المطار على طول انتى البسبور بتاعك فين

لبني بتروح على الدولاب بسرعة وبتفتحو وبتطلع شنطة ضهر صغيرة

نسمة / انتى مجهزة نفسك

لبني / دى بتاعت جاسر الى جة بيهاا هناا خليت ملك اختى تجبهالى وفيها بسبور جاسر واوراقو الشخصية بعد ما ضربو واخدو وحبسو

مليكه / قولتيلى فين المخازن

لبني / مش هتعرفي توصللها لانها جمب مجلس الرجالة

مليكه / لا ما مش احنا الى هنوصلها حد تانى

رشا / هتصل بية حالا وهكلمو

رشا بتتصل بتامر وبتحكيلو على كل حاجة

تامر / انتو مجنين دول يقتلوناا انتى مشفتيش الرجالة الى هنا دول شكلهم اية دول اطول منى اناا

رشا / تامر خلشان خاطرى يا حبيبى

تامر / حبيبى انتى قولتى اية

رشا / اة حبيبى

تامر / قولتى المخزن دة فين بالظبط

مليكه / لبني انتى دلوقتى هيغماا عليكى وهتتعبى ماشى

لبني / بس

والباب بيتفتح وبتدخل فاطمة والدت لبني ومعاها صنية كبيرة عليها اكل كتير وفراج وحمام

فاطمة / اتفضلو يا حبيابى الف هناا

مليكه بتغمز لبني و لبني بتقع على الارض فجاة

فاطمه / ياضناية يابنتى

وبيجرو عليها بسرعة وبينيموهاا على السرير

مليكه / اهدى يا خالة بس هتلنا كوبية مياة متقلقيش انا دكتورة

وفاطمة بتخرج بسرعة

مليكه / لما ترجع وافوقك قولى انك تعبانة اوى

وفجاة فاطمة بتدخل ومعلهاا اتنين حريم تانيين

فاطمة / ملهاا بنتى يا ست الدكتورة

مليكه / دة شوية ارهاق بس ياحاجة متقلقيش هى محتاجة ترتاح بس

فاطمة / ترتاح اية دة خلاص هيروحو يصلو العشاء وبعدها كتب الكتاب

مليكه / خليناا نسبها ترتاح ومفيش حد يزعجهاا لحد كتب الكتاب

وبيخرجو من اوضة لبني و بتفتح عنيهاا

لبني/ مليكه هنعمل اية دلوقتى

مليكه /الباقى عليكى انك تخرجى من هنا ومفيش حد يشوفك واحنا هنروح لتامر و هاتى البسبور بتاعك انتى وجاسر خليهم فى شنطتى يلا

لبني/ مليكه انا مش عرفة

مليكه/ هششش مش وقت كلام عربية تامر قدم الباب اول ما تعرفى تخرجى وتركبى العربية رنى علياا وبس

مليكه و رشا بيخرجو من الاوضة

**********************************

رشا بتتصل با تامر

رشا / تامر عملت اية

تامر / مش عارف الباب مقفول بقفل كبير وفى شحط واقف

قدم الباب

رشا / يعنى اية مش هتعرف تهربو

تامر / هو فى حد قالك انى هيرو ولا سبيدر مان

رشا / تامر اتصرف البنت هيجوزوهاا لواحد مش بتحبو غصب عنها يرضيك يعنى ان بابا يجوزنى حد غيرك

تامر / دة انا كنت خلصت عليكى وعلية

رشا / طب يا حبيبى اتصرف اعمل حااجة

مليكه بتاخد الموبيل من رشا

فهد / تامر انت فيين احناا خرجنا من البيت

تامر / انا شيفكو

تامر بيروح عليهم وبيبعدو شوية. بعيد عن العيون

مليكه / هنخرجو ازاى

تامر / السؤال هنا هنقدر نبعد التور الى واقف على الباب دة ازاى

رشا / عندى فكرة

تامر / قولى يا هانم

رشا / هو فيين الحيوان دة

تامر بيخدهم وبيشاورلهم على المكان وبيشوفو واحد واقف

قدم الباب وشكلو مخيف اوى

مليكه / اووف هو طويل اوى كدة لية

تامر / امال انا بقولكو اية من بدرى

رشا / ايدو تقيلة اكيد

تامر / مجربتهاش لما اجربهاا اقولك

رشا / سخيف

مليكه / ممكن تسكتو انتى وهو

رشا / مليكه انا هنفذ الفكرة الى فى دماغى

تامر / فكرة اية

رشا / هتشفهاا على طول مليكه امسكى تامر

رشا فجاة بتجرى بعيد عنهم وبتمشى قدم حارس المخزن وبتقع على الارض قدمه

تامر / رشا

مليكه / تامر استنى

رشا/ اااة رجلى ااة

مليكه بتمسك تامر بقوة وبتمنعو انو يروح لرشا والحارس بيروح على رشا

الحارس / انتى كويسة انتى مش من البلد هناا

رشا / ااة رجلى انا صحبة العروسة رجلى ااة

رشا بترفع الفستان عن رجليهاا والحارس بيبحلق فى رجليهاا

و بيلمس رجليهاا و تامر بيتعصب وبيروح وبيمسك لوح خشبى من الارض وبيروح على الحارس وبيضربو على دماغو

و رشا بتضحك لما بتشوف الحارس بيقع قدمها

تامر / ورحمت امى يا رشا لهتشوفى يوم اسود بس لما نرجع

رشا / مش مهم بس نخرج من البلد دى قبل ما حد يمسكناا

مليكه بتمسك القفل وبتضربو باديهاا

تامر / بتعملى اية انتى كمان انا وقعت مع عالم مجنين

شوفو انتو الطريق

تامر بيجيب حجر وبيضرب القفل اكتر من مرة لحد ما القفل بيتفتح و تامر بيدخل و وره مليكه و رشا بسرعة وبيشوفو جاسر مرمى فى الارض و هدومه كلهاا دم و مغمي عليه

مليكه / جاااسر جاسر فووق

تامر / هو عايش ابعدى انتى وهى بسرعة

تامر بيشيل جاسر على كتفو بسرعة زي شكارة البطاطس

وبيروحو على العربية بتاعت تامر و بيتفزع لما بيشوف وحدة لبسة نقاب جوة العربية

مليكه / دى لبني

لبني / جاسر حبيبى عملو فيك اية

تامر بيدخل جاسر العربية وبيركبو بسرعة وبيتحركو

و لبني بتعيط وحضنة جاسر اوى و مليكه جمب جاسر و لبني

و بتحاول تعرف مكان نزيف الدم وبتكشف بطن جاسر

وبتشوف جرح فى بطنو و لبني بتصرخ من المنظر وبيشوفو عربية عليه رجاالة واسلحة فى اديهم وبيضربو عربية تامر

والبنات بتصرخ

لبني / هيقتلونى

تامر / مش لوحدك يا عروسة كلنا هنروح على الاخرة مع بعض اهلك شكلهم مبيهزروش ابدا

والبنات مرعبيين اوى وبيضرب عليهم رصاص تانى

تامر / انزلو لتحت بسرعة

لبني / خلونى انزل وخدو جاسر معاكو وروحو هم عوزنى اناا

مليكه / لاا اوعة تقف يا تامر

تامر / اسكتو خلوناا نخرج من البلد دى بسرعة

و باسرع ما يمكن تامر بيسوق العربية و بيختفو الرجالة الى ورهم

تامر / هما راحو فيين

رشا بتطلع رسهاا وبتبص ورها

رشا / الظاهر انهم خافو مننا

تامر / اة فعلاا 😏

مليكه / المهم انهم راحو

تامر بيكمل طريقو بسرعة و مليكه بتحاول توقف النزيف الى فى بطن جاسر

**********************************

بعد ساعات فى الطريق بيوصلو القاهرة فى الصبح

تامر / كدة مش هتقدرو تسفرو وهو فى الحالة دى لازم مستشفى

رشا / هم اكيد هيدورو علينا فى المستشفيات

مليكه / اطلع على البيت عندى يا تامر

**********************************

فى فندق على النيل

بيدخل الجناح بتاعه و وره كنان و ريان

ريان / وصلت رسالة من الملك

كنان / الميعاد

وبيقاعد فهد بهدوء على الكنبة وبيحط رجل على رجل وبيولع سيجارة ضخمة

ريان/ الاسبوع الجاي

كنان / لازم نرتب للاجتماع هرجع انا امريكاا

فهد / جهز كل حاجة

ريان / هنفضل هناا قد اية

فهد بيبصلو بغضب

ريان / اا احم اناا هروح اشوف الحرس

كنان / فهد الاجتماع دة مهم جدا لازم تكون جاهز

فهد / ومن امتى الفهد مبيكنش جاهز

كنان / مقصدش بس

فهد / خلى رايك وكلامك لنفسك يلاا روح من هناا

كنان/ حاضر

وبيخرج كنان من الجناح و الفهد بيرجع راسه لوري بتعب وبينفخ الدخان بغزاارة قدم عيونه

**********************************

فى بيت مليكه بتدخل مليكه البيت وبيكون ورها تامر و رشا و لبني و جمال مبيكنش فى البيت

مليكه / هاتو هناا يا تامر بسرعة لحد ما اجيب شنطة الاسعافات

تامر بيدخل جاسر على الاوضة و رشا و مليكه بيشوفو الجروح الى فى وشو وبطنو و لبني بتعيط اوى

مليكه/ لبني متقلقيش هيكون كويس الجرح سطحى

وبيبدا جاسر يفتح عيونو

جاسر / انا فين

لبني / جاااسر جااسر

جاسر / لبني

لبني بعياط / حبيبى انا اسفة انا السبب فى الى حصلك دة

جاسر / احنا فين ابوكى وابن عمك

مليكه / متقلقش يا جاسر انتو فى امان

جاسر / مليكه رشا

وبيحكو لجاسر على كل حاجة حصلت

جاسر / انتو مجنين ازاى تعملو كدة افرضو حد شفكو

كان هيقتلكو فى ثانية

تامر / يا عم الرب واحد والعمر واحد المهم انكو فى امان

و تتحسن علشان تروحو من هناا

جاسر / شكرا

تامر / انت مقلتليش بتتكلم مصرى كويس يعنى والبنات قالولى انك من سورياا والله لو حتى البنات مقلوش انك من سوريا يعنى الشعر والعيون باين يا وسيم بيه ههههة

والكل بيضحك

جاسر / انا واهلى عشنا هناا فى مصر اكتر من ٧ سنين مصر بلدى التانى

تامر / مصر مفتوحة ليك يا عم حمدالله على السلامة

رشا / حتى وهو مضروب ومطحون ووشو كلو خدوش وسيم

تامر / متتلمى ياختى

رشا / هههههه هو فى احلاا من النيل والاهرامات

تامر / انا الفرعون

والكل بيضحك وجاسر بيحط ايدو على الجرح بيتالم اوى

مليكه/ خلينا نخرج وخلية يرتاح

**********************************

وبتخرج رشا و تامر و مليكه من الاوضة و لبني بتفضل مع جاسر فى الاوضة

تامر / لازم نمشى احسن خالتى هتقتلنى انا متاكد

مليكه / ماشى

رشا / مليكه خلى بالك كويس اوعى تفتحى الباب لحد متعرفهوش

مليكه / حاضر يا رشا عرفة

تامر بياخد رشا وبيمشو و مليكه بتتصل بوالدهاا وبيكون الموبيل مقفول وبتروح على المطبخ بتعمل اكل للبني

و جاسر وبتسمع صوت الباب بيتفتح وبتخرج بسرعة من المطبخ

مليكه / باباا

جمال / مليكه يا بنتى

جمال بيجرى عليهاا وبيحضنهاا اوى

جمال / كدة يا مليكه تعملى فى ابوكى الى عملتية لييية لييية يا مليكه لية عوزة تحرقى قلبى عليكى

مليكه / باباا اسفة بس كان لازم اساعد لبني

جمال / اناا فعلا معرفتش اربيكى زى ما الناس بتقول فى وحدة محترمة تعمل الى عملتية دة

مليكه بصدمة / باباا انت بتقول اية

وفجاة جمال بيضرب مليكه بالقلم و مليكه فى صدمة وبتحط اديهاا على خدهاا ودموعها بتنزل

جمال / طول عمرك متهورة وبتعملى الى قلبك يقولك علية وبس

مليكه / بس انا مغلطش

جمال / اخرسى متتكلميش

مليكه ببكاء / باباا اسفة 

***************************************

بقلم…وردة

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم 😉

يتبع💖💖💖

 

لقراءة البارت 8 كامل من رواية مليكة و الشيطان كاملة

اضغط هنا

 الرواية كاملة متوفرة على موقعنا بشكل حصري اضغط هنا

G
M
T
Y

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *