Subscribe in a reader رواية فضيحة نيرة البارت 16 - daahsha"دهشة"

daahsha"دهشة"

مدونة شبابية لكل أسرة عصرية تعرض كل ما يخص الامور الدينية و كل الوصفات الطبية الطبيعية والمعلومات العامه المفيدة للعنايه بالشعر والبشره وكل وظائف الجسم المختلفة . وكل معلومات عن النباتات والحيوانات. وكل ما يخص الموضة والديكور وفن الطهى والتكولوجيا و فن التصوير والرسم ومعلومات عامة وألغاز...

آخر المواضيع

4/13/2024

رواية فضيحة نيرة البارت 16

رواية,روايات صوتية,رواية مسموعة,روايات,رواية رعب,رواية كاملة,روايات حارة شوف,روايات مسموعة,رواية روسية,رواية موسيقية,رواية ارض زيكولا,رواية برمون,حكاية,رواية أرض زيكولا,سلسلة الرواية,سلسلة رواية bermon,ملخص رواية ارض زيكولا,روايه,رواية غموض,رواية ١٩٨٤,روايات كاملة,رواية جريمة,رواية شعرية,سلسلة الرواية برمون,فن الرواية,رواية الأبله,رواية خيالية

 

حرف زياده الحياه السهله الي كنتي عايشها قبل كده انسيها خالص لانها مش هتكرر التاني

ثم نظر الي الفستان الذي ترتديه وهتف

لبسك ده تبطليه القصير والعريان والقرف ده مش عايز اشوفه تاني عليكي

ثم تناول هاتفها الموجود علي الطاوله ثم قام برميه علي الارض وضغط عليه بقدميه بقوه هاتفآ

موبيلات مش هتمسكي خروج لوحدك مش هيحصل ولا معاكي حد انتي مش هتشوفي وش الشارع تاني اصلا

_ انت ملكش الحق تتحكم في حياتي بشكل ده عمو شريف هو بس الي يتكلم

_ لا ماهو مسمعتيش الجديد ! انا دلوقتي ليا الحق اتحكم في حياتك اكتر من بابا ماهو انتي مراتي دلوقتي يا ماما

* بشكل مؤقت فتره وهنتطلق انت اتجوزتني بس علشان الفضحيه الي حصلت

* اهي الفتره دي هتمشي علي مزاجي انا فيها وبكره الصبح تجهزي شنطتك علشان هنروح شقه بتاعتي الي مفروض كنت هتجوز فيها انا واشرقت

*مش هروح معاك في اي مكان وبلاش تتحكم فيا بطريقه دي

* طيب بكره الصبح تجهزي شنطتك وتيجي معايا برضاكي احسن علشان ماخدكيش ڠصب عنك تمام الي زيك اصلا المفروض ميتكلمش نص كلمه

لم يمهلها فرصه للرد حيث اختفي من امامه لتجلس هي علي الاريكه وتخفي وجهها بين يديها بحزن ..

صعد الي غرفته ثم قام باخراج هاتفه وارسال رساله الي اشرقت علي تطبيق واتساب

هان عليكي ترمي الدبله في وشي

انتظر لحظات وظهر امامه انها قامت برويه الرساله ولكنها لم تجيبه بشئ ليرسل هو

مكنش قدامي حل تاني وانتي شوفتي بعينك الوضع كان ايه

لم يصل اليه رد قام بالاتصال بها اكثر من مره واخيرآ قامت هي بالرد عليه هاتفه

نعم

* لازم الف رنه علشان تتكرمي وتردي عليا

* اهو ده الي عندي عايز ايه اخلص انا مش فضيالك

* مكنش قدامي حل تاني اهو انتي شوفتي الڤضيحه الي الهانم عملتها

لتقول هي بانفعال

لا كان في اخوك وانت بنفسك

قولت قبل كده انه اتقدملها

* فادي هو السبب في المصاېب دي كلها وانا مش هسلمها لفادي نيره ضايعه يا اشرقت وهو هيضيعها اكتر

* يا سلام وانت بقي الي هتنتشلها من الضياع ده

قالها اشرقت بسخريه ليقول سليم

بلاش تريقه وحيات ابوكي علشان انا الي فيا مكفيني ومش ناقص

* عايز ايه انت دلوقتي ! كل الي بينا خلص خلاص روح اشبع ببنت عمك وانتشلها من الضياع

* التفاهم معاكي صعب بجد بكره عايز اقابلك في المكان بتاعنا هوصل نيره الشقه واجيلك

* شقه ايه مش فاهمه ! انت هتعيش معاها لوحدك ! وكمان عندك شقه غير الي هنتجوز فيها ومقولتليش !

* بس اهدي اهدي انا بتكلم علي شقه الي كنا هنتجوز فيها

* يا مراااري وكمان هتاخدها شقتنا الي انا مختاره كل حاجه فيها يا شيخ حسبي الله ونعمه الوكيل فيك

قالتها وانهت المكالمه نظر الي شاشه هاتفه بعدم رضا اطلاقآ وهو يقول

صدق الي قال علي البنات انها مجنونه

**********************

وفي صباح اليوم التالي

هتف فادي بقلق

هتاخدها شقتك ليه !

* مش حابب اقعد بيها هنا عادي مراتي وانا حر

ليقول شريف

ناوي علي ايه يا سليم ! ا

* ولا حاجه يا بابا هكون ناوي علي ايه يعني ھڨتلها مثلا !

* امال عايز تاخدها شقه لوحدكم ليه !!

_ هربيها بنت اخوك متربتش اساسا من اول ما جات البيت ده وهي مدلعه من كله وكلامها هي الي بيمشي ومينفعش حد يقولها لا علي اي حاجه وادي النتيجه فضحيه محترمه وصورها معبيه النت

* انا كلمت كذه حد وقالوا ان الصور دي هتختفي خالص

* بعد ايه الناس كلها شافتها وحتي لو اختفت من علي نت بنسبه للصور الي اتبعتت علي موبيلات المعازيم وضعها ايه !

قالها سليم بعصبيه مكتومه لتقول ناديه

انت هتطلقها ولا هتكمل معاها !

* اكيد هطلقها اكمل معاها ايه دي كانت اشرقت تروح فيها

ظهرت امامهم نيره وهي تحمل حقيبتها ثم هتفت

انا جهزت حاجتي

نظر اليها سليم وهتف

لو كنتي اتاخرتي دقيقه واحده كنتي هتلاقيني جايبك من شعرك

* يا عمو متخلهوش يكلمني بالطريقه دي

قالتها نيره بضيق ليقول شريف

انتي وجوزك احرار مع بعض

زاغت يعينيها عليهم جميعآ لا احد يقف في صفها الجميع ضدها ..

* انا رايحه استناك جمب العربيه

قالتها ورحلت وهي تحمل حقيبتها ليقول شريف

خف عليها شويه يا سليم

* ربنا يسهل

**********************

دلفت معه الي الشقه لتجد امراة في الاربعين من عمرها تجلس

نظرت الي سليم باستغراب ليقول هو

دي نيره يا عايده

ابتسمت لها عايده هاتفه

اهلا بيكي يا حبيبتي

* مين دي يا سليم !!

* عايده هتقعد معاكي لحد ما تخلص فتره جوازنا واطلقك

* تقعد معايا ايه هو انت هش هتقعد هنا !!

حرك راسه بالنفي قائلا

لا طبعا يلا سلام دلوقتي خلي بالك منها يا عايده

* في عنيا متقلقش

رحل سليم لتجلس نيره علي الاريكه بحسره واضحه

**************************

قامت بفتح الباب لتجد سليم امامها زفرت بقوه وهتفت

انت كمان ليك عين تيجي هنا

* ممكن تهدي شويه علشان نعرف نتكلم مع بعض

قالها وهو يدلف الي الشقه لتقول هي

بقي يا بجح متجوز وواخد مراتك شقتنا وعايزني اهدي!!

* الشقه دي اعتبري نفسك مشوفتهاش ولا جهزتي فيها اي حاجه ومن بكره ننزل سوا نختار شقه تانيه تمام كده

* لا مش تمام كده هو ايه الي اعتبري ومتعتبريش وجوازك منها ده ايه !

تنهد سليم هاتفآ

اعتبريه محصلش انا اتجوزتها بس علشان الڤضيحه

* بس كلام ملهوش لازمه بلا علشان الڤضيحه ده انت خدتها شقه علشان تقعد معاها براحتك

*علي فكره انا

جبتلها واحده قاعده معاها هناك وقافل عليها

الشقه اساسا وقعدتي هتبقي في اي فندق لحد ما مده جوازي منها تخلص واطلقها

*وليه كل الهبل ده !

********************

ضړبت الباب بقدميها وهي تصرخ باكيه

يعني انا هفضل محپوسه هنا !

تنهدت عايده وهي تنظر اليها باسي لتقول نيره

علشان خاطري يا طنط لو معاكي المفتاح هاتيه انا هروح الفيلا عند عمو شريف

* مش معايا ممكن لما يجي استاذ سليم بكره تتكلمي معاه وتطلبي منه ياخدك الفيلا تاني

لتقول هي باكيه

مش هيوافق هو جايبني هنا علشان يعذبني

قالتها وهي تجلس علي الارضيه بجانب الباب

*******************

ينظر امامه بشرود تام نيره انتهت بسببه هو كل شئ حدث هو المذنب به وليس نيره

قفز في عقله مريم تناول هاتفه ثم قام بالاتصال بها وعندما وصل اليه صوتها هتف هو

انا تعبان ومش قادر استحمل ضيعتك انتي زمان ودلوقتي نيره

ثم اكمل وهو يغمض عينيه وهتف بصوت ضعيف

شايف قدامي كل الي حواليا بيحملوها هي الذنب وانا مش قادر اتكلم ولا اقول اي حاجه انا جبان وزباله اوووووى.......💔💔💔

*****************

 بقلم… يارا رشدي

ايه رايكم الاحداث يارب تكون عجبتكم وهستنى رايكم وتفاعلكم عليها

توقعاتكم

يتبع💖💖💖

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

من نحن

authorمرحبا، أسمي نانا أحمد وهذه مدونتي أسعى دائما لأقدم لكم أفضل المواضيع المنوعة فى الصحة والحياة الأسرية والتكولوجياوالطبخ والفنون والموضة
المزيد عني →

التصنيفات

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *